تواند چیزی را که به عنوان یک سرگرمی انجام از نظر عبدالرحمن، اینکه می بخش است. از کننده و شادی ای برساند، سرگرم دهد و آن را به سطح حرفه توان با کننده در این صنعت این است که می های سرگرم طرفی یکی از جنبه های دیگر خالقان در منطقه و در دیگر نقاط جهان، در مورد هیجان بازی با بازی های مختلف همیشه های مختلف از فرهنگ رومیزی صحبت کرد. دیدگاه برای عبدالرحمن جذاب بوده است؛ زیرا هر منطقه الویت خود را در مورد های رومیزی دارد. بازی داند؛ عبدالرحمن بزرگترین چالش این کار را تولید فیزیکی محصول بازی می ها، جعبه، جذابیت چرا که باید به همه جزئیات مانند اندازه کارت، فونت، رنگ بازی و اطالعات ارائه شده در جلو و پشت جعبه توجه شود. مکانیک بازی و تر باشد؛ اما وقتی به موضوع تولید موضوع بازی ممکن است به نوعی آسان رسد، ممکن است الزم باشد به طراحی مجدد برگردید و برخی از عناصر یا می ها را در بازی حذف یا اضافه کنید. گاهی ممکن است در نظر بگیرید که ویژگی های زیادی وجود دارد: از کاغذ مواد را تغییر دهید؛ زیرا در محصول خود هزینه گرفته تا جعبه نهایی. ساخت اولین بازی عبدالرحمن یک سال و سه ماه طول کشید. بیشترین وقت صرف چاپ و تولید خود بازی شد. ساخت دومین بازی هم حدودا در ده ماه انجام شد. طراحی بازی آسان بود؛ اما به دلیل شیوع کرونا همه چیز به رفت و تولید وقت زیادی از او گرفت. او همیشه با اسم بازی آرامی پیش می نویسد؛ مثال های ساده می کند تا ایده را مطرح کند یا یادداشت شروع می هدف بازی، تعداد بازیکنان و مکانیک بازی. همچنین از یک صفحه اکسل کند. ها، امتیازات و...) استفاده می برای محاسبه و تعادل بازی (تعداد کارت تواند با یک قلم و کاغذ شروع شود. نمونه اولیه می
در حال حاضر عبدالرحمن در مراحل نهایی تولید یک بازی آموزشی جدید شود. او در است که توسط «مجلس شباب» توسعه یافته و منتشر می های رومیزی آینده قصد دارد به طور مداوم مردم قطر و منطقه را در مورد بازی ها شود در واقع از نظر او جامعه بازی آموزش دهد و موجب افزایش آگاهی آن رومیزی بسیار کوچک است و این باید تغییر کند. های کند همه انواع بازی عبدالرحمن به طراحان بازی رومیزی پیشنهاد می ها پلی هر بازی را درک کنند. سپس آن رومیزی را بازی کنند تا مکانیک و گیم گوید که همه توانند با خلق یک بازی، خود را معرفی کنند. از طرفی او می می یا سریال ، تماشای فیلم مردم سرگرمی را دوست دارند و با خواندن کتاب های دیجیتالی و وقت تلویزیونی، گوش دادن به موسیقی، بازی با بازی های برند. بازی کنند و لذت می گذراندن با دوستان، وقت آزاد خود را پُر می بخش با دوستان های لذت توانند بخشی از این فعالیت رومیزی هم می توانند بنشینند و با هم بازی کنند. همه باید و خانواده باشند و همه می وقتی را اختصاص دهند و با نزدیکان خود بازی رومیزی بازی کنند. به طور ها است و در کل برای تمام های ویدئویی، به معنای رشد بازی کلی رشد بازی دهندگان و ناشران و کسب و کار خوب است. توسعه
شرکت کرد Geekdom با بازی رومیزی «مدیر کبیر» در 2019 عبدالرحمندر سال نسخه انگلیسی 2021 و عموم مردم در آن زمان از بازی مطلع بودند. آخر نوامبر رئیس بزرگ را برای اولین بار در یک نمایشگاه عمومی ارائه داد. برای او شرکت های کننده است؛ زیرا به مردم روش بازی با بازی همیشه سرگرم Geekdom در کند. در قطر ها معرفی می ها را به آن دهد و همچنین بازی رومیزی را آموزش می آید و او سعی ها خوششان می ها وجود دارند که از این نوع بازی برخی از ملیت های بیشتری گسترش دهد. کند این سرگرمی را به ملیت می
21
www . polmagazine . com
Powered by FlippingBook