POL Magazine No. 22 USA

کرد که Leonardo da Vinci در مدرسه هنر، شروع به یادگیری نظریه soare کند یک فرمول ریاضی برای ‌ در مورد «نسبت طالیی» بود. این نظریه ادعا می قبل از شروع مدرسه زیبایی Soare . چگونگی تشکیل بدن انسان وجود دارد ها را همراه با معماری مطالعه کرد و شروع به استفاده ‌ ، این نظریه 1989 در سال ها در آرایش و چهره زنان کرد. سپس شروع به استفاده از تکنیکی کرد که ‌ از آن در مورد نحوه شکل دادن ابروها بر اساس ساختار استخوانی بود. دانست که باید یک معادله ریاضی برای به دست آوردن یک نسبت ‌ می Soare تواندظاهریکامالمتفاوت ‌ نقصوجودداشتهباشد.اومعتقداستکهابرومی ‌ بی خواهید ‌ ها تاکید داشت که اگر می ‌ به شما بدهد. در مدرسه هنر، یکی از معلم ‌ پرتره بکشید و احساسات آن را تغییر دهید، فقط ابرو را عوض کنید.

است. از اینجا Beverly Hills گفت: «اینجا ‌ می ‌ به او soare حتی صاحب خانه کس او را باور ‌ توانی پول درآوری». در واقع هیچ ‌ برو؛ چون با ابرو قیچی کردن نمی به زبان ‌ کردند او به سرش زده است؛ زیرا اول اینکه او ‌ نداشت. همه فکر می کرد. دوم اینکه افرادی هستند که در این کشور متولد ‌ صحبت نمی ‌ انگلیسی سعی داشت کسب و کار خودش ‌ شوند و کسب و کار خود را ندارند؛ اما او ‌ می را داشته باشد. شب در سالن کار 10 صبح تا 9 هفت روز در هفته، هر روز از ساعت soare ، خب اولین مقاله را در مورد این زن نوشت Vogue ، مجله 1997 کرد تا اینکه در سال کند. یک اتفاق باورنکردنی دیگر، نقطه عطف بزرگی در زندگی ‌ می ‌ که ابرو اصالح او را به برنامه خود دعوت کرد تا ابروهایش Opera زمانی بود که .‌ بود soare ها تلفن در سالن زنگ ‌ برنامه، تا ماه ‌ را به طور زنده اصالح کند. پس از پخش البته یک دوست عزیز است. ‌ و soare هنوز هم مشتری Opera . خورد ‌ می ‌ به ایتالیا رفت، با یک آزمایشگاه صحبت کرد و شروع به 1998 در سال soare ساخت محصوالت خود کرد: کرم ابرو، پودر ابرو، ژل ابرو، موچین و قیچی. هر سازد، برای حل یک مشکل طراحی شده است. او فقط ‌ محصولی که او می گوید: «به ‌ می ‌ ها است. او ‌ درصد عاشق آن 100 کند که ‌ محصوالتی را تولید می کیفیت متعهد بمانید و هرگز چیزی را که خودتان دوست ندارید، تولید نکنید. شما باید بهترین باشید و به محصول خود ایمان داشته باشید. شما نباید ترس از طرد شدن داشته باشید؛ زیرا طرد خواهید شد. اگر به محصوالت خود اعتقاد دارید، باید مبارزه کنید.»

تصمیم گرفت سالن خود را افتتاح کند. او با خودش 1995 حدود سال Soare ‌ ام که فقط در یک اتاق کوچک کار کنم و ابرو اصالح ‌ گفت: «من به آمریکا نیامده یک سالن افتتاح کرد که در آن زمان هیچ Beverly Hills کنم!» بنابراین او در داد. این تنها یک سالن معمولی بود که خدمات ‌ محصولی برای ابرو ارائه نمی کردند که ابرو یک تجارت ‌ گوید: «مردم باور نمی ‌ می ‌Soare . داد ‌ ابرو انجام می کنم همین کافی است. اگر به ‌ است؛ اما خودم به آن اعتقاد داشتم و فکر می توانید آن را انجام دهید». ‌ آن اعتقاد دارید، می

37

www . polmagazine . com

Powered by