POL Magazine No. 22 USA

Anastasia Beverly Hills موسس برند آرایشی Anastasia soare است. او تا حد زیادی به خاطر خلق چیزی که به بخش مهمی از در واقع .‌ صنعت زیبایی تبدیل شده است شهرت دارد: ابروها در دهه نود پیشگام این بخش زیبایی بود و محصوالتی را Soare گذاری اقلیت ‌ کند. سرمایه ‌ معرفی کرد که ابروها را پُر و مشخص می 2.5 ، ارزش آن را به 2018 در سال Anastasia Beverly Hills در برند چگونه یک Soare میلیارد دالر رساند. اگر کنجکاو هستید که بدانید امپراطوری ساخته است، این مقاله را از دست ندهید. ساله بود فوت کرد؛ بنابراین مادرش از او 12 وقتی Soare پدر گفت: ‌ او می ‌ به Soare ‌ خواست که در کارهایش به او کمک کند. مادر توانی هر کاری ‌ «تو باهوش هستی، من به تو یاد خواهم داد. تو می که بخواهی را انجام دهی». در واقع همین اعتماد به نفسی که مادر به او داد، کمک کرد تا به جایگاه امروزش برسد. Soare در شروع کار اصالح ابرو، به مدت تقریبا یک سال سعی کرد ‌Soare فرم یک «ابرو» عالی را پیدا کند؛ بنابراین از کسی پولی دریافت نکرد. داد؛ اما بعد از یک سال شروع ‌ او اپیالسیون صورت و بدن انجام می در حین انجام اپیالسیون ‌ از هر فرد کرد. در واقع او ‌ دالر 10 به دریافت صورت و بدن بود که متوجه کمبودی آشکار در بازار شد. هیچکس کرد! برای همین او فرم دادن به ابرو را به عنوان ‌ به ابروها توجه نمی یک سرویس جداگانه ارائه کرد. خیلی سریع تقاضا افزایش یافت و از اجاره یک اتاق در یک سالن، به افتتاح سالن خود رسید. Soare

«رویای من این بود که هر خانمی روی کره زمین، فرصت اصالح و پُرکردن ابروها را داشته باشد. همین رویا ناخودآگاه من را به جایی که امروز هستم کشاند. اگر من توانستم این کار را انجام دهم (بدون اینکه انگلیسی صحبت کنم، در یک کشور جدید با یک بچه) 30 ً تواند این کار را انجام دهد. تقریبا ‌ پس هرکس دیگری هم می سال است که من در جایگاه امروز هستم. البته سخت کار کردم؛ چون رویایی داشتم.»

برند وجود 500 برند آرایشی وجود داشت؛ اما االن بیش از 50 ، ها پیش در بازار ‌ سال های معتبر همیشه چیزی منحصر به فرد ‌ کند و مارک ‌ ها را متمایز می ‌ دارد. کیفیت آن ارزش را دوست ندارند؛ بنابراین مهم ‌ برای ارائه دارند. مردم جامعه، محصوالت بی است که به آنچه که هستید وفادار بمانید تا مردم مشتری شما بمانند.

36

المللے ‌ مجله فارسے زبان بین مجله پـــــــل،

Powered by