هایاجتماعیاروپا رقص های عامیانه به وجود آمد که رقص اجتماعی در بیشتر نقاط جهان از رقص های عامیانه ها ساده و به همراه یک روتین بودند. در اروپا، رقص بسیاری از آن هاازابتدایرنسانس قرونوسطیبهرقصکالسیکرسمیتبدیلشد.اینرقص به دربارهای سلطنتی منتقل شدند و محبوبیت پیدا کردند، زیرا استادان دادند. های صحیح را برای رقص درباری آموزش می رقص، به مقامات باالتر، گام داد، ها می از آنجا که در قرن نوزدهم لباس زنان اجازه حرکت بیشتری به آن تر شد. به ویژه، رقص والتز در اواسط قرن رقص اجتماعی پُر جنب و جوش نوزدهم به عنوان یک رقص پرشور مهم در سراسر جهان توسعه یافت و های اجتماعی در اوایل قرن بیستم بر روی رقص دو نفره تمرکز کردند. رقص
براساس این مطالعه، رقص راهی برای پیوند و برقراری ارتباط میان اجدادمان های دشوار بوده است. در نتیجه، دانشمندان بر این باورند به ویژه در زمان توانستند یک مزیت ای که هماهنگ و ریتمیک بودند، می های اولیه که انسان تکاملی داشته باشند. رقص نوعی تأیید اجتماعی و ابزاری برای بیان وفاداری و ای مستقیم قدرت میان یک قبیله یا ملت را و بخشی از آیین مذهبی و وسیله کرد. برای برقراری ارتباط با ارواح را فراهم می های زیبایی شناختی است و از یک جامعه به جامعه دیگر رقص مملو از ارزش گیرد که میراث فرهنگی یک جامعه بر این متمایز استودر نمادگراییقرار می های آیینی اعتقاد اساس متفاوت از یک جامعه دیگر است. از این رو، رقص کنند. جامعه را تأیید می ها به ریتم و تمپوی موسیقی دهد که آن یک مطالعه در مورد نوزادان نشان می دانند. این تحقیق حاکی از آن است تر از گفتار می دهند و آن را جذاب پاسخ می که نوزادان ممکن است با استعدادی برای حرکت ریتمیک در پاسخ به ریزی های شناختی مانند برنامه موسیقی به دنیا بیایند. دانشمندان مهارت بخشند. حرکات مرتبط با و سازماندهی را نیز با تمریناتی مانند رقص بهبود می پذیری را افزایش و سفتی را کاهش دهند. توانند انعطاف رقص می رقصندگان بدن و مکان را به روشی عمیقا متفاوت با غیررقصندگان تجربه های های خاص حرکت، بدن ها از طریق آموزش و تمرین در فرم کنند. آن می دهند که ارتباط بین بدن و دنیای پیرامون بسیار آگاه و هوشیاری پرورش می کنند. دهند و تصدیق می فهمند، پاسخ می را می
تأثیر رقصباله بخش اعظم رقص توسط طراحان رقص و آهنگسازان خلق شد و رقصی های خود را در باله شود، ریشه ای امروزه اجرا می که به عنوان سرگرمی حرفه گردد. رقص باله در قرن هجدهم، هنگامی دارد که به زمان رنسانس باز می های باله در سرتاسر جهان ظاهر شدند، به یک هنر تبدیل شد و که شرکت کرد. با های کاملی را از طریق حرکات عاطفی رقصندگان باله بازگو می داستان تغییر کفش و لباس، رقصندگان آزادی بیشتری برای ابراز احساسات کسب کردند، اما برخی از رقصندگان باله قوانین (و کفش های پوینته) را محدود دانستند. در قرن بیستم، رقصندگان و طراحان رقص کننده باله کالسیک می شروع به ساختارشکنی Martha Graham و George Balanchine مدرن مانند باله برای ایجاد اشکال جدیدی از رقص کردند.
35
www . polmagazine . com
Powered by FlippingBook