POL Magazine No. 22 USA

درباره روتین روزانه خود (رژیم غذایی، ورزش، خود مراقبتی) برایمان بگویید. Padel Tennis ام ‌ هیچروتینخاصیندارم.منعاشقفعالیتهستموورزشموردعالقه ‌ است؛ زیرا اجتماعی و سرگرم کننده است، به تمرکز زیادی نیاز دارد و به من انرژی ترین ‌ بخش ‌ دهد! باید بگویم که من عاشق غذا هستم و معتقدم غذا یکی از لذت ‌ می ها داریم، عاشق درست کردن غذا و نشستن با دوستان ‌ چیزهایی است که ما انسان دهم. بوکس به من کمک ‌ و خانواده هستم. همچنین ورزش بوکس هم انجام می کند تا ذهنم را درگیر کنم و هر روز ناامیدی را از بین ببرم. آن را به شدت توصیه ‌ می شود. ‌ کنم! به غیر از اینها بیشتر روزم با دخترم و کارم سپری می ‌ می دهید؟ ‌ روزانه چقدر زمان را به فضای مجازی اختصاص می یک بخش بزرگی از بیزینس و کار شخصی من به عنوان نماینده شرکت و کارهای دهم ‌ هم انجام می Marketing تبلیغاتی، مربوط به فضای مجازی است. من همزمان کار درصد استفاده من از فضای مجازی در خصوص کار است. ۹۰ و کنند،چقدر تاثیرگذار هستید؟ ‌ بنظرتان در زندگی افرادی که شما را دنبال می های ‌ های زندگی و اتفاقات روزمره، با قسمت ‌ کنم با خودم بودن، با واقعیت ‌ سعی می ایم، برای مخاطب تاثیرگذار باشم. ‌ های حرفه ‌ زیبا زندگی و فعالیت

تعر یف پر یا از «خوشبختی» چیست؟ فقط آرامش؛ زیرا اگر آرامش داشته باشید، باقی چیزها هم به دنبال آن خواهند آمد! نظرتان درباره ازدواج و زندگی مشترک چیست؟ دار است. من ‌ این برای کسی که به تازگی جدا شده، یک سوال خنده آل ازدواج، این است که یک زندگی را با هم ‌ کنم تعریف ایده ‌ فکر می به اشتراک بگذارید؛ حتی اگر در بسیاری از موارد اینطور نباشد. من معتقدم قبل از اینکه دیگران را اولویت قرار دهیم، باید اول خودمان یک آدم کامال جدید شویم. وفاداری کلید شماره یک در زندگی زناشویی است که متاسفانه در بسیاری از موارد اینگونه نیست. تان با دخترتان چطور است؟ ‌ رابطه من بابت داشتن او شکرگزارم و خوشحالم که او را در زندگی خود کند! از سن کم به او ‌ دارم. او باهوش است و همه چیز را درک می یاد دادم که برای رسیدن به اهدافش باید قوی باشد و فقط تمرکز ام تا به او آموزش دهم اعتماد به نفس داشته باشد! باقی ‌ کرده ها و تصمیمات ‌ چیزها را در زندگی یاد خواهد گرفت؛ اما اگر به توانایی خود اطمینان داشته باشد، در زندگی بدون ترس قدم خواهد هایی که به من نیاز دارد، در ‌ برداشت. من در شرایط مهم و زمان کنارشهستم. آیادخترتانهمدوستداردراهشماراادامهدهد؟ کنم ‌ کند؛ زیرا احساس می ‌ بله، بسیار زیاد و این من را خوشحال می کند! او یک روحیه کارآفرینی در ذهن خود دارد. من ‌ او به من نگاه می کنم خودم باشم و او اگر بخواهد مسیر من را دنبال کند، با ‌ سعی می کنم تا به اهدافش برسد. ‌ ای که دارم به او کمک می ‌ تجربه رسید؟ ‌ کنید؟چطوربهتمامکارهایخودمی ‌ درروزچندساعتکارمی ساعت در روز کار 25 کنم ‌ ساعت! گاهی اوقات احساس می 25 خواهم کرد! البته روزهایی هم دارم که راحت باشم، استراحت کنم و سعی کنم خودم را متعادل سازم.

pariaghorashi

فراغتش را چگونه سپری کند؟ ‌ دهد اوقات ‌ عنوانیکخانمشاغل،ترجیحمی ‌ پریا به شوم و دخترم را هم همراه خودم ‌ های جدید آشنا می ‌ من عاشق سفر هستم. با فرهنگ های زندگی را یاد بگیرد؛ زیرا معتقدم بهترین مدرسه در زندگی، سفر ‌ برم تا درس ‌ می های دیگر یاد بگیرد و درک کند که چگونه باید ‌ ها و سنت ‌ است! اینکه در مورد فرهنگ متواضع بود. به غیر از این، سپری کردن یک روز در ساحل زیبا با دوستان صمیمی هم از کارهای موردعالقه من است. هایایرانیدارید؟ ‌ ای به دخترخانم ‌ چه توصیه رسد. اطراف خود را با دوستان ‌ ارزش شما بسیار بیشتر از آن چیزی است که به نظر می دهند، ‌ خوب احاطه کنید. با خود صادق باشید. مهم نیست دیگران چه کاری انجام می به خودتان ایمان داشته باشید، به قضاوت درونی خود اعتماد کنید و تحت تاثیر نظرات دیگراننباشید. نظرتاندرموردمجلهپُلچیست؟ دهید ادامه دهید! آفرین به شما که چنین تیم بزرگی دارید. ‌ ای که انجام می ‌ به کار حرفه به درخشش خود ادامه دهید.

22

المللے ‌ مجله فارسے زبان بین مجله پـــــــل،

Powered by