POL Magazine No. 22 USA

هایی داشت که به یک بانوی موفق تبدیل شد؟ ‌ پریا چه ویژ گی هنوز برای موفق شدن راه درازی دارم تا به اهدافم برسم و خودم را یک بانو کامال موفق بدانم؛ چرا که راه دراز است و تجربیات زیادی به دست خواهم کند، باید دانش خود را افزایش دهد و با وجود ‌ آورد. هر روزی که انسان کار می ‌ ، توانستیم بعد از یک سال و نیم تالش پلتفرمی را بسازیم تا Made for You ترین بخش ‌ . مهم ‌ های کارآفرین، لیدرها در هر نوع تجارتی ‌ پُلی باشد برای خانم کار من این است که حامی زنان دنیا باشم و این فاصله میان زنان و مردان بینم که در آن ‌ از ابعاد مختلف را کاهش دهم. من موفقیت را فرآیندی می کنند تا از زوایای مختلف به مسائل نگاه کنم و راه ‌ ها من را تشویق می ‌ چالش ای برای مشکالت پیدا کنم. ‌ های خالقانه ‌ حل کنید چه بوده؟ ‌ تان که به آن افتخار می ‌ ترین هایالیت زندگی کاری ‌ مهم که Made for You همکاری با برندهای معروف و معتبر دنیا و افتتاح کالب و عضوهای Made for You ای را در افتتاحیه ‌ زن معتبر در هر زمینه ۲۰۰ باالی کلیدی این کالب به عنوان اعضا توانستیم وارد کنیم و با هم بتوانیم این های مهم زندگی من است. من در دوره ‌ تر کنیم، جز هایالیت ‌ بیزینس را بزرگ توانم به آن افتخار کنم بیش از یک دهه پیش ‌ کاری مسائل زیادی دارم که می که کسب و کارم را شروع کردم، نکات برجسته زیادی وجود داشت و من بسیار های مختلفی داشتم. ‌ ها و فرصت ‌ شانس بودم که در این مدت نقش ‌ خوش بینید؟ ‌ تفاوت کار در ایران، دبی و سایر کشورها را در چه مواردی می دسترسی به جهان! این مهمترین چیزی است که هر کسب و کاری به آن دانیم، امارات متحده عربی بسیار سخت کار ‌ نیاز دارد! همانطور که همه ما می کند تا قطب شماره یک باشد؛ اما متاسفانه در ایران اینطور نیست. ‌ می

اید؟ ‌ تا به حال به کدام یک از آرزوهای بچگی خود رسیده خواهم برای آن ‌ ام و خیلی دیگر وجود دارد که می ‌ به خیلی از آرزوهایم رسیده تالش کنم تا محقق شوند. تان در ایران برایمان بگویید. ‌ اید. از خاطرات بچگی ‌ شما در کودکی ایران بوده های کودکی، دوستان ‌ کردم و خاطرات زیادی از بازی ‌ در کودکی در ایران زندگی می و خانواده دارم. ایران یک کشور با تاریخ و فرهنگ بسیار کهن و باافتخار است و مردم آن با فرهنگ پویا و تنوع فرهنگی در تعامل هستند.

madeforyouglobal

اگر بخواهید ایران و فرهنگ ایرانی را برای افراد خارجی توصیف کنید، چه کنید؟ ‌ چیزهاییرابرایشانتعریفمی کنم. در سن خیلی کم به نروژ رفتم؛ اما همیشه ‌ من به ایرانی بودنم افتخار می ام. یک سری چیزها در مورد فرهنگ ما وجود دارد که ‌ هایم پایبند بوده ‌ به ریشه کنم. هنر فارسی، ‌ ها زیاد صحبت می ‌ کنم و در مورد آن ‌ ها افتخار می ‌ من به آن شعر، خطاطی، غذا، زبان و تعارف کردن معروف ایرانی! به نظرتان کدام یک از محصوالت ایرانی توانایی جهانی شدن را دارد؟ این سوال خیلی سختی است؛ زیرا به کسب و کار و زمینه فعالیت آن بستگی ها و هنر ‌ دارد. با این حال من معتقدم که باید بیشتر روی جهانی کردن سفال مان باید مانند ‌ عمومی و هنرمندان خود کار کنیم. همچنین معتقدم غذاهای تر شوند. ‌ غذاهای هندی و چینی، جهانی ترین هدف پریا در زندگی چیست؟ ‌ بزرگ هدف بزرگم، داشتن یک زندگی معنادار و با ارزش است. تالش برای قدرت بخشیدن به زنان بخشی از این معناست.

21

www . polmagazine . com

Powered by