POL Magazine No. 24 Turkey

«بهاره معرفت» که وظیفه نوشتن سناریو را داشت، شروع به نوشتن کرد و ها بود؛ ‌ های اصلی آن ‌ کار وارد مرحله پیش تولید شد. زمان کم یکی از چالش زیرا تصمیم بر این بود موزیک و موزیک ویدئو با فاصله چند روز از هم پخش شوند. چالش بعدی پیدا کردن بازیگر خانم با مشخصات ظاهری یک دختر ایرانی بود که در عین حال نجابت و چهره معصوم و طبیعی داشته ۵۰ دهه باشد و بتوانند از او بازی بگیرند. این کار بعد از جلسات متعدد با افرادی که اعالم آمادگی کرده بودند انجام شد و البته در تمام جلسات کارگردان، ترین ‌ گریمور، طراح لباس و عوامل حضور داشتند تا از همه لحاظ مناسب شخص انتخاب شود.

چالش بعدی پیدا کردن و طراحی لباس بود که تیم را با مسیر سختی روبرو ها در استانبول تقریبا غیرممکن بود. ‌ کرد؛ زیرا پیدا کردن این طرح لباس هایی که توانستند تهیه کنند، در لحظه ‌ پس بر اساس موجودی لباس شد. همچنین پیدا کردن وسایل ‌ و در لوکیشن لباس طراحی و آماده می فروشی، ترازو پشتی، فرش قدیمی، دستمال یزدی ‌ قدیمی مثل گاری میوه روز زمان برد ۱۰ هایی بود که داشتند و نزدیک به ‌ و... هم یکی دیگر از چالش خواهند را پیدا کنند. ‌ تا توانستند وسایلی که می های سینمایی ‌ فیلمبرداری موزیک ویدئو در یکی از بزرگترین شهرک استانبول انجام شد و به دلیل زمان محدودی که داشتند، باید حتما در شد و شانس دومی نداشتند، که این هم خودش ‌ یک روز کل کار ضبط می باعث بیشتر شدن فشار کار روی تمام عوامل شده بود؛ اما به لطف خدا و از آنجایی که کل تیم همدل و هماهنگ بودند، تمامی مراحل کار با بهترین شب به پایان رسید. ۹ نتیجه تا ساعت

شروع ۴۰ ها گریم کار بود. از آنجایی که سناریو ویدئو از دهه ‌ چالش بعدی آن کرد، امیر حسین و بازیگر خانم برای هر ‌ شد و تا زمان حال ادامه پیدا می ‌ می دهد، نیاز به تغییر گریم ‌ ای از زندگی این دو نفر را نشان می ‌ سکانس که دوره شد که نیازمند یک گریمور ‌ گریم متفاوت باید انجام می ۶ داشتند. درواقع ای و تهیه لوازم و مواد مصرفی داشت و توانستند با «سامان مه آبادی» ‌ حرفه ها و نظرات ‌ ای و دقیق بود و با ایده ‌ عزیز آشنا شوند که در کارش بسیار حرفه بسیار خوب خود، کار را با بهترین نتیجه ممکن و در زمان کمی که داشت انجام داد.

51

www . polmagazine . com

Powered by