POL Magazine No. 24 Turkey

امیرحسین افتخاری موزیک ویدئو «حضرت یار» بر اساس تغییراتی که قرار بود در روند کاری«امیرحسینافتخاری»رخدهدشکلگرفت.«آرشپیرظهیری» گر این کار برایمان از روند ساخت و ‌ کارگردان، تصویربردار و تدوین پشت صحنه آن صحبت کرد. گزارشی از پشت صحنه ویدئو «حضرت یار »

ها در ساخت این موزیک ویدئو، نشان دادن شخصیت ‌ اولويت اصلى تيم آن شوخ امیرحسین، به تصوير كشيدن كاراكترى متفاوت و جديد از او و تغییر تصوير هميشگى كه به سبک و سیاق موسیقی سنتی در ذهن مردم شناخته شده بود. بعد ای که با امیرحسین افتخاری و مدیر برنامه او داشتند، قرار شد موزیک ‌ از اولین جلسه ویدئو متفاوت از تمام تصاویری باشد که تا به حال از امیرحسین پخش شده است، ها ‌ با حال و هوایی شاد؛ اما در عین حال با داستانی جذاب. درنهایت توافق شد كه آن ها مطرح شود. در این حین چند سناریو ‌ اول موزیک را کامل گوش دهند و بعد ایده هم مطرح شد؛ اما از طرف تیم کارگردانی رد شد.

از آنجایی که صدای گرم امیرحسین بسیار دلنشين و خوش طنین است و همان طور که از اسم موزیک معلوم است، برای یاری بلند تر موزیک را گوش ‌ ها هر چه بیشتر و عمیق ‌ مرتبه خوانده شده، آن دادند، بیشتر به این نتیجه نزدیک شدند که این ویدئو باید در که ۵۰ یا ۴۰ حال و هوای قدیم ایران باشد. در واقع نزدیک به دهه مردم ایران عاشق سادگی زندگی آن دوران و حجب و حیایی که در ها بود هستند. بنابراین امیرحسین را یک فروشنده جوان و ‌ جوان فروشد و روند تکامل ‌ گرد نشان دادند که روی گاری سیب می ‌ دوره اش تا پیری را به تصویر کشیدند که خوشبختانه همه از ‌ زندگی سناریو استقبال کردند.

50

المللے ‌ مجله فارسے زبان بین مجله پـــــــل،

Powered by