POL Magazine No. 24 Turkey

الگوهای شما در زمینه میکاپ چه کسانی هستند؟ است که آرایشگر هنرمندان آمریکایی مثل Chris Appleton از الگوهای من است. jlo و Kim Kardashian کنید؟ ‌ آیا بیوتی بالگرها را دنبال می من خیلی فرصت دنبال کردن افراد را ندارم؛ ولی عقیده دارم که جنبه تبلیغاتی شود. من وقتی ‌ ها گفته نمی ‌ ها واقعیت ‌ دارد تا جنبه کاربردی؛ چون خیلی وقت دهم تبلیغات هم نکنم. ‌ شناسم، ترجیح می ‌ یک شرکت را نمی کنید در پنج سال آینده چه جایگاهی در حرفه خود خواهید داشت؟ ‌ فکر می در پنج سال آینده برنامه دارم که کار خود را در کشورهای مختلف گسترش دهم و برندهای خودم را در کشورهای مختلف داشته باشم.

کنید را به ‌ ها استفاده می ‌ های آرایشی که همیشه از آن ‌ چند تا از بهترین لوازم مامعرفیکنید. CHI کنم و با برند ‌ فعالیت می Its A Ten و Global Keratin و L'Oreal با شرکت NARS کنم. در زمینه آرایش هم از ‌ است همکاری می Hairspray که مربوط به کنم. ‌ هایم استفاده می ‌ برای عروس CHANNEL و Christian Dior، Armani هایایرانیمهمومحبوباست؟ ‌ بنظرتان چرا آرایش کردن در بین خانم کنم و عروس دارم، باید بگویم که هنری ‌ های مختلف کار می ‌ من چون با فرهنگ های مختلف متفاوت ‌ ها در فرهنگ ‌ آید. سبک آرایش ‌ است که از شرق می های ایرانی به آرایش بیشتر است. ‌ است؛ اما بابت تاریخچه، عالقه خانم کشد؟ ‌ آرایش روزانه خودتان چگونه است و انجامش چقدر طول می پسند هستم. ‌ دقیقه است و خیلی ساده ۵ آرایش خودم هـا بایـد از مـد روز پیـروی کننـد، انتخابـی کالسـیک داشـته ‌ بـه نظرتـان عروس باشـند یـا مطابق با سـلیقه خـود برای عروسـی آماده شـوند؟ از نظر من عروس باید از مدلی که به چهره بیاید استفاده کند و این خیلی بهتر آید و ‌ است تا اینکه از مد پیروی کند. مد به هر صورت و فرم و شخصیتی نمی بهتر است بر اساس سلیقه و… پیش بروند. هایی دارید؟ ‌ آرتیستشوندچهتوصیه ‌ به کسانی که دوست دارند میکاپ بینند، حتما شروع به ‌ توصیه من این است که اگر واقعا در خود این هنر را می فعالیتکنندوغیرازگرفتنمدرک،تالشکنندکهتجربیاتخودراافزایشدهند. ای وارد محیط کاری شوند. ‌ ها دستیاری کنند تا حرفه Stylist در کنار آرایشگرانو آیا سوالی هست که ما نپرسیده باشیم و بخواهید راجع به آن صحبت کنید؟ به عنوان آخرین نکته باید بگویم که هرچقدر در این کار همه موفق شوند، های دور خود را مثل روز اول ببینند و بدانند که موفقیت یک هنرمند ‌ باید آدم به اطرافیان بستگی دارد و تغییر رفتار ندهند. نظرتاندربارهمجلهپُلچیست؟ کنند و ‌ از مجله پُل بسیار ممنونم که هنرمندان واقعی را به مردم معرفی می این خیلی خوب است.

نظرتاندربارهاینستاگرامچیست؟ توانم ‌ اگر به صورت درست استفاده شود، حداقل در زمینه کاری خودم می درصد تاثیرگذار است. ۷۰ بگویم که تا کند؟ ‌ آرشیندر روز چندساعتکار می کنم و بیشتر هم مسافرت کاری و ‌ ساعت در روز کار می ۱۷ تا ۱۲ من تقریبا بین روم و روزهای به اصطالح بیکاری ندارم. ‌ عروسی می روتین روزانه (مراقبت از پوست، تغذیه، ورزش) شما چگونه است؟ ندارم؛ اما سعی ‌ من به خاطر ساعت کاری، اصال ساعت مناسب غذا و مراقبت های غذایی من هم یک وعده صبح و یکی هم ‌ کنم روی آن کار کنم. وعده ‌ می شب است.

39

www . polmagazine . com

Powered by