POL Magazine No. 24 Turkey

اید؟ ‌ تا به حال تجربه همکاری با چه افراد مشهوری را داشته ام. برای جایزه ‌ افتخار همکاری با استاد حمید سعیدی را داشته ایشان بودم. در Stylist در الس وگاس دعوت شدم و Grammy ایشان و مهمانان Hair Stylist ، برنامه بریز و بپز با شالی زمردی و لیال میالنی همکاری Hairtamin ام با شرکت ‌ بودم. از زمانی که آمده Hairstylist و Stylist ام. در تمام شوهای مجله عروس به عنوان ‌ کرده ها از جمله استاد بیژن Music video ام. در خیلی از ‌ حضور داشته ام. از بازیگران بالیوود افتخار همکاری با ‌ مرتضوی همکاری داشته که نفر Dusty Simington ام و سه سال در کنار ‌ الناز نوروزی را داشته ام. ‌ در کالیفرنیا است کار کرده Haircut اول ای باید چه ‌ از نظر شما یک میکاپ آرتیست و استایلیست حرفه ویژ گی ها و توانایی هایی داشته باشد؟ در درجه اول مهم این است که کار را دوست داشته باشد و به ها را به مشتری ارائه دهد. البته روابط ‌ صورت تخصصی سرویس اجتماعی بین آرایشگر و مشتری بسیار مهم است و باید به نحو احسنتپیشبرود. دانید؟ ‌ ترین هایالیت زندگی کاری خود را چه می ‌ مهم ام، ‌ سال کاری نمایشگاه تاجی که برگزار کرده ۱۱ از نظر خودم در این ام و حمایت ‌ هایی بود که تا به امروز برای کارم کشیده ‌ ثمره زحمت داد که چقدر ‌ تمام هنرمندان را داشتم و همه چیز به من نشان می ام در این زمینه موفق باشم. ‌ توانسته تان شده است؟ ‌ کدام اخالقتان باعث پیشرفت از نظر خودم صبوری و رازداری برای مشتری به پیشرفت من کمک کرده است.

در تهران است 1367 آرشین یوسف عصر، میکاپ آرتیست و استایلیست، متولد مهر شناسی دارد و ‌ لیسانس زمین ‌ کند. او ‌ و در حال حاضر در جنوب کالیفرنیا زندگی می پزشکی را در دانشگاه شهید بهشتی گذرانده است. بعد از ‌ دوره دستیاری دندان سالگی، وارد حرفه آرایشگری شد و به صورت شخصی آن را یاد ۲۳ اتمام درس، از سن سال است که در زمینه آرایش و مدل ۱۱ ً گرفت و در یک سالن شروع به کار کرد. تقریبا کند. از زمان ورود به خاک ‌ مو عروس، بافت و رنگ و مش و کوتاهی و… فعالیت می های ‌ آمریکا، یعنی هشت سال گذشته، با بازیگران و خوانندگان ایرانی و خارجی و مدل و شو عروس در لس آنجلس برگزار کرده است. همچنین دو برند را ‌ مختلف کار کرده مو است. extension تاسیس کرده که یکی در ارتباط با تاج عروس و دیگری مربوط به آرتیستواستایلیستشوید؟ ‌ چطور شدکهتصمیمگرفتیدمیکاپ این یک هنری بود که از کودکی به آن عالقمند بودم. هنر آرایشگری یک هنر ذاتی است توان در آن موفق بود. ‌ و اگر کشف شود می واکنش اطرافیان و نزدیکان نسبت به عالقه شما و انتخاب این حرفه چه بود؟ من وقتی این حرفه را آغاز کردم، دستیار دندان پزشک بودم و همگی متعجب شدند که ای. در کل واکنش اولیه خوب نبود. ‌ و دنبال آرایشگری رفته ‌ چرااینهمهدرسخوانده امضا و وجه تمایز کارهای شما چیست؟ وجه اول تمایز کار من با بقیه شاید کار عروس است؛ ولی خب شاید چون در تمام های آرایشگری فعالیت دارم، باعث معروفیت بیشتر شده است. ‌ بخش آرشینیوسفعصر مصاحبه اختصاصی با

هایحرفهشماچیست؟ ‌ ترین بخش ‌ ترینوسخت ‌ بخش ‌ لذت ترین بخش کار ما جلب رضایت مشتری ‌ ترین و سخت ‌ بخش ‌ لذت شویم و ‌ است. وقتی مشتری خوشحال است، ما خوشحال می وقتی ناراضی باشد برای ما خیلی سخت است.

38

المللے ‌ مجله فارسے زبان بین مجله پـــــــل،

Powered by