POL Magazine No. 24 Turkey

بزرگترین هدف بهاره در کار و زندگی چیست؟ های خوب است. این که یک آدم ‌ ترین هدف من پخش حس ‌ بزرگ کاری را به یاد من انجام دهد یا از من یاد گرفته باشد، حتی اگر من را به خاطر نداشته باشد؛ اما حس خوب بگیرد، هدف من است. اینکه برای خودشان، خانواده و... قدم مثبت بردارند، به من حس دهد. ‌ خوبی می کردید؟ ‌ گشتید، باز هم همین مسیر را انتخاب می ‌ اگر به عقب بازمی در طول مسیری که آمدم گاها از مسیر مطمئن نبودم، ولی اگر به گشتم این قسمت شک کردن به خودم و مسیرم را ‌ عقب بازمی آمدم. ‌ انداختم و با اطمینان راه را می ‌ کامال از ذهنم بیرون می

به کسانی که به عکاسی عالقه دارند و دوست دارند در این حرفه موفق شوند چه هایی دارید؟ ‌ توصیه مهارت یاد بگیرید و عکاسی کنید تا تجربه کسب کنید. یک عروسک را سوژه قرار دهید و تمام زوایا و نور را تست و تمرین کنید. اگر کسی شما را الگوی خود قرار داده باشد، دوست دارید چه چیزهایی به او بگویید؟ ‌ کنم ‌ دوست دارم بگویم که بهاره نتیجه نترسیدن از شکست است. آنقدر تالش می خورم تا موفق شوم. اصال شکست برایم مهم نبوده و نهایتا دو روز ‌ و شکست می دهند، بگویم ‌ ام. دوست دارم به کسانی که من را الگو قرار می ‌ برای آن ناراحت بوده تواند باعث ‌ که من به شما اعتماد دارم و هر آدمی ویژگی منحصر به فرد دارد که می موفقیت شود.

هایی دارد که باعث شده به جایگاه امروزی برسد؟ ‌ بهاره چه ویژگی های ‌ بهاره آدمی جنگجو و نترس است و ذهنش هدف و جایگاه بیند. زبان آموزش بهاره ساده است و این را از مادرم ‌ بزرگ را می اند و در حال حاضر فوت ‌ ام؛ چون استاد ادبیات بوده ‌ به ارث برده ام تا همه ‌ اند. در واقع اتفاقات سخت عکاسی را ساده کرده ‌ کرده راحت یاد بگیرند. آیا سوالی هست که ما نپرسیده باشیم و بخواهید راجع به آن صحبت کنید؟ ام که هیچکس اطالعی از آن ندارد. ‌ داده ‌ من یک کار جدیدی انجام ام و قطعا ‌ آنجلس احداث کرده ‌ در واقع سالن ناخن خود را در لس های ‌ شوند! هدف ‌ همه دنبال کنندگان من اگر بشنوند، شوکه می زده هستم و ‌ بزرگی برای آنجا دارم که بابت آن بسیار هیجان بینم. ‌ خوشحالم که خیلی از فالورهایم را از نزدیک می نظرتان درباره مجله پُل چیست؟ کننده ‌ ها، خسته ‌ مجله پُل بسیار جذاب است و برعکس بقیه مجله دهد و دیدن پیشرفت شما اصال ‌ نیست. انرژی مثبت و انگیزه می دور از ذهن نیست. کامال مشخص است که چقدر فکر شده، تک برید. امیدوارم همیشه موفق باشید. ‌ ها را جلو می ‌ تک قسمت ممنونم از دعوت شما و باید بگویم که مصاحبه با شما باعث افتخار من است.

13

www . polmagazine . com

Powered by