POL Magazine No. 24 Turkey

هایتان را بیشتر از بقیه دوست دارید؟ ‌ کدام یک از عکس ام. یک دوره عکاسی پرتره در ‌ ای گرفته ‌ من این عکس را با یک دوربین غیرحرفه کردیم. در آن کالس همه تجهیزات ‌ تهران گذرانده بودم و از نور طبیعی استفاده نمی ای داشتند و تنها کسی که لوازم ساده و پایینی داشت، من بودم و حتی نور را ‌ حرفه کردم؛ اما آخر دوره، تنها کسی که کارش عکس برتر انتخاب شد و در مجله ‌ اجازه می و سایت وارد شد، من بودم. باید بگویم که عکاسی وابسته به تجهیزات نیست و دهد. جالب است بدانید حتی کسی که ‌ این عکس است که حس خوبی به من می ای نبود. ‌ عکس از او گرفته بودم، دوستم بود و مدل حرفه

آیا کسی یا جایی هست که آرزو داشته باشید از آن عکس بگیرید؟ رسم. ‌ دانم به این آر ز و می ‌ عکسبگیرمومی JenniferLopez آرزودارمکهاز هایی برای عکاسی با موبایل دارید؟ ‌ چه توصیه کار اصلی من عکاسی با دوربین بود. در اوایل کار دوستانی که گرفتم ‌ کردند و عکس می ‌ شدند، هزینه پرداخت می ‌ مشتری من می گذاشتند ‌ کردم. خیلی از افراد کامنت می ‌ و در اینستاگرام منتشر می توانیم عکس بگیریم که این من را ‌ که ما دوربین نداریم و نمی کرد. به همین دلیل شروع به آموزش عکاسی با موبایل ‌ ناراحت می کردم. من ثابت کردم که برای عکس خوب گرفتن، لزوما نیاز به توان عکس گرفت. ‌ داشتن دوربین نیست و با موبایل هم می عکاسی بازی با نور است و اگر رعایت شود، نتیجه آن بهترین آنجلس ‌ شود. من کار عکاسی و فیلمبرداری عروسی در لس ‌ می گیرم؛ اما ویدئوها با موبایل ‌ ها را با دوربین می ‌ دهم. عکس ‌ انجام می شوند؛ چون بازی با نور را بلد هستم. ‌ است و عالی می تر است یا ‌ های آکادمیک عکاسی مهم ‌ به نظر شما گذراندن دوره عکاسیتجربی؟ هایی است که لزوما نیاز به دانشگاه ندارد. برای ‌ عکاسی جزو رشته بر ‌ یادگیری مهارت آن نیاز به استاد دارید و بدون استاد بسیار زمان است. در آخر خیلی تجربه باید کسب کرد تا کامل یاد گرفت. شما با رسید. ‌ کنید و زودتر به نتیجه می ‌ ها را خریداری می ‌ استاد تجربه عکاسیچهچیزهاییهستند؟ ‌ ترین جنبه ‌ بخش ‌ ترینولذت ‌ سخت ‌ ترین بخش رضایت و ذوق مشتری یا وقتی است که در ‌ لذت بخش ترین لحظه ادیت است؛ ‌ گیرید. سخت ‌ اینستاگرام کامنت مثبت می بروم. ‌ کنم خیلی آرام پیش ‌ ای است و سعی می ‌ چرا که خیلی سلیقه دومین سختی، تنظیم کردن نورهای مصنوعی است.

حرفه عکاسی چه تاثیری روی زندگی و شخصیت شما داشته است؟ تر ببینم و به تمام جزئیات دقت کنم. از ‌ به من کمک کرده است که دنیا را قشنگ گیرم تا زیبایی بیشتری ‌ های بدنم (المسه، بینایی، چشایی و...) کمک می ‌ تمام حس هایم استفاده کنم. من نوری که روی صورت، مو، درخت و همه ‌ ببینم و در عکس کنم. ‌ چیز وجود دارد را درک می تفاوت کار عکاسی در ایران و خارج از ایران چیست؟ ها در سراسر دنیا در حال تغییر هستند. ‌ به نظر من تفاوت خاص و زیادی ندارند. آدم شاید تفاوت زمانی وجود داشته باشد؛ اما به صورت کلی و عمومی یکی هستند. های زیادی نیستند که بگویند از من عکس بگیرید؛ ولی همه دوست دارند از فرزند ‌ آدم خود عکس بگیرند و این فرهنگ در هر دو کشور است. از طرفی هم در ایران و هم در آمریکا تبلیغات بسیار مهم است، عکاسی در کارها وجود دارد و تفاوتی نیست.

12

المللے ‌ مجله فارسے زبان بین مجله پـــــــل،

Powered by