POL Magazine No. 23 UK

از آنجایی كه اين لوكيشن هيچ گونه سيستم سرمايشی نداشت و به خاطر توانستند از كولر استفاده کنند؛ برای همین ‌ شرايط برق و فشار نورپردازی نمی روز فيلمبرداری مجبور شدند با چند تا پنكه كار را جلو ببرند. خب، وسط گرمای تابستان و در يك محيط سر بسته كار بسیار مشكل بود؛ اما چاره دیگری هم نبود. همه عوامل صبح زود دور هم جمع شدند و بعد از خوردن صبحانه كار ها بود ‌ ها بايد بهترين لباسی كه مناسب با سايز آن ‌ شروع شد. حاال رقصنده کردند و همينطور بايد تركيب ‌ هايی كه تهيه شده بود پيدا می ‌ را از بين لباس گرفتند. به هر حال همه شروع به گريم شدن ‌ رنگ مناسب را هم در نظر می خواست ‌ کردند. ایده لباس احمد سعیدی را هم كارگردان داده بود که می سفيد باشد. در نهایت خياط پارچه را تهيه كرد و برای او درست كرد. اتفاق عجيبی كه افتاد، این بود که در آن هوای گرم تابستانی، ناگهان باران ها بايد مسير كوتاه بين ساختمانی ‌ شديد شروع به باريدن كرد و همه بچه کردند و همین ‌ كه در آن گريم شده بودند تا ساختمان فيلمبرداری را طی می ها مجبور ‌ ها خراب شود. در نهايت آن ‌ ها و گريم آن ‌ شد كه لباس ‌ باعث می شدند چند تا چتر تهيه کنند و گروه گروه، به سمت قسمت فيلمبرداری كه ساختمان کناری بود رفتند.

نكته جالب این است كه اگر دقت كنيد، از ابتدای ويدئو (چيزی كه معموال در های هندی مرسوم است) احمد سعیدی سعی دارد توجه دختر موردنظر ‌ فيلم (بازيگر دختر) را به خود جلب كند و دلش را بدست آورد؛ اما دختر مدام از های ويدئو، آرام آرام به او ‌ او فراری است. تا اينكه در نهايت در طول سكانس رقصند. ‌ كند و با هم می ‌ شود و در سكانس آخر ويدئو، بغلش می ‌ تر می ‌ نزديك Crane در نهايت به خاطر بارش باران و اتفاقاتی كه افتاد، نتوانستند از تصاویر كه قسمتی از تصاویر اصلی داستان هم بود استفاده کنند. همينطور به دليل پردازی ‌ آخر ويدئو را هم مجبور شدند بدون نور Verse كمبود وقت، تصوير انجام دهند؛ اما در مجموع همان اتفاق افتاد و مورد توجه قرار گرفت. توانید ویدئوی کامل پشت صحنه موزيك «ميخوای برقصی» را در ‌ شما می کانال یوتوب رادیو جوان تماشا کنید.

ريزی شده بود، تمام تصاوير به صورت انيميشن و با زمان ‌ همهچيز از قبلبرنامه دقيق را كارگردان برای خود آماده كرده بود و بايد یکی یکی تصويرها فيلمبرداری ای كه احمد سعیدی شروع به خواندن کرد تا اتفاقاتی كه ‌ شد، از لحظه ‌ می افتاد، تا در نهايت پايان داستان. ‌ در حين رقص و بازی او و بازيگر دختر می

55

www . polmagazine . com

Powered by