POL Magazine No. 23 UK

ها بود؛ زیرا كانسپت ویدئو هندی بود و ‌ مهمترين قسمت، رقص از آنجایی كه موزيك ويدئوی اين كار قرار بود در كشور تركيه ضبط ترين ‌ ها از سخت ‌ های هندی و لباس ‌ شود، پيدا كردن رقصنده های كار بود. به اتفاق كارگردان با چند تا گروه رقصنده ‌ قسمت صحبت کردند تا در نهایت توانستند يك گروه رقصنده ترك پيدا کرد؛ ‌ تر می ‌ ها هم هندی بود و همین كار را آسان ‌ كنند كه ليدر آن ها را طوری كه نياز ‌ توانست رقصنده ‌ چون با فضای كار آشنا بود و می هايی از رقص را هم از رقص هندی ‌ داشتند آموزش دهد. قسمت «حامد آهنگی» در مسابقه تلويزيونی «جوكر» كه خيلی وايرال شده بود تقليد كردند و خالصه با چند جلسه چند ساعته تمرين با ها به نتيجه مطلوب رسیدند. ‌ كارگردان و ليدر رقصنده قسمت ديگر داستان بازی احمد سعیدی و مدل دختر بود كه بايد کرد. از آنجایی كه بازيگر ‌ ها كار می ‌ كارگردان روی تك تك حرکات و بازی های ‌ رقصید، بازيگر را هم از بين رقصنده ‌ دختر هم بايد با گروه می ها آماده ‌ دختر انتخاب كردند و با يكی دو جلسه تمرين روی بازی فيلمبرداریشدند.

ميخوایبرقصی گزارشی از پشت صحنه ویدئو احمد سعیدی

کننده آهنگ ‌ موزيك «ميخوای برقصی» از يك صحبت دو نفره بين احمد سعیدی و تنظيم ای كه ‌ ها اين بود كه بتوانند با گروه كارگردانی حرفه ‌ شكل گرفت. از آنجایی كه تصميم آن های مختلفی را در موزيك ويدئویشان به تصوير بكشند، تصميم گرفتند ‌ دارند كانسپت با ٦٠ و ٥٠ های ‌ های هندی كه همه دهه ‌ ترین فيلم ‌ كه از فيلم «شعله» که يكی از قديمی كننده ایجاد کنند. ‌ آن خاطره دارند، ايده بگيرند و سعی كردند يك فضای مهیج و سرگرم ها اول تصميم داشتند كه دقيقا كاراكترهای قسمت معروف فيلم شعله كه مردم به ‌ آن شناسند را يكی يكی درست کنند؛ اما درنهايت با تصميم «سينا ‌ اسم «رقص بَسَنتی» می ها كار کنند ‌ معين» كارگردان كار به اين نتيجه رسيدند كه بيشتر روی فضای رقص و بازی ای كارگردانی، جای احمد سعیدی ‌ های حرفه ‌ و در نهايت با استفاده از پرده سبز و تكنيك را با نقش اول فيلم عوض كردند كه مجموعا ايده جالبی شد. برای این کار اول نياز بود كه دقيقا همان لباس و گريم بازيگر اصلی را تهيه کنند.

های سينمايی ‌ فيلمبرداری موزيك ويدئو در يكی از بزرگترين شهرك تركيه بود. از طرفی هماهنگی يك گروه پنجاه نفره، از تصويربردار، ها گرفته تا دیگر عوامل پشت صحنه نیز ‌ گريمور و رقصنده های خاص خود را داشت. ‌ داستان

54

المللے ‌ مجله فارسے زبان بین مجله پـــــــل،

Powered by