POL Magazine No. 21 Georgia

دنیا دادرسان نه تنها برای این موزیک ویدئو، بلکه برای شود. او ‌ تمام موزیک ویدئوهایش از چند روز قبل آماده می کند تا حرکات ‌ هایش، چند روز تمرین می ‌ به همراه رقصنده را به خوبی یاد بگیرد و حفظ شود. او حتی از تمرینات ویدئو گیرد تا در خانه تماشا و تمرین کند. یک مربی هم در ‌ می ها حضور دارد تا اگر ایرادی است، اصالح شود. ‌ کنار رقصنده شود که به موزیک ‌ ای محسوب می ‌ این یک کار بسیار حرفه ویدئوهای دنیا اضافه شده است. اولین کاری که دنیا در آن آرایی و تیم رقص داشت، موزیک ویدئوی «عمو حسن» ‌ رقص و دومی هم «آبی آسمون» بود.

کرد که این ‌ ها، باید از کاله گیس استفاده می ‌ از طرفی دنیا برای گریم تمام این شخصیت هم کاری بسیار سختی بود. البته دنیا برای سکانس دیو و دلبر، از موهای طبیعی خودش استفاده کرد و کاله گیس نداشت. یک مشکل دیگر هم مربوط به شخصیت دیو بود. در فیلم واقعی دیو و دلبر، دیو جثه بسیار بزرگی دارد! اما چون امکان نداشت تا لباسی با سایز یک دیو آماده شود، از یک فرد با هیکل کوچکتر استفاده شد. رقصید؛ ‌ بایست با شاهزاده می ‌ دیگر این بود که دنیا در قسمت سیندرال، می ‌ اتفاق جالب اما شاهزاده در اصل مدل بود و رقص بلد نبود! با این حال در همان صحنه فیلمبرداری، حرکات رقص را یاد گرفت.

ای که فیلمبرداری شد، عالالدین ‌ ترین صحنه ‌ اولین و سخت بایست چندین اتفاق پشت سر هم ‌ بود. در این صحنه می آمد، ‌ ها پایین می ‌ شد: دنیا از پله ‌ و با هماهنگی انجام می کرد، ‌ کرد، دنیا با میمون صحبت می ‌ عالالدین او را دنبال می های جالب درباره ‌ رقصد. یکی از خاطره ‌ خواند و می ‌ سپس می ) بود که Abu پشت صحنه «آبی آسمون» مربوط به میمون ( ایستد. با این حال ‌ در فیلم اصلی عالالدین، روی دستش می میمونی که برای موزیک ویدئو انتخاب شده بود، اصال راضی شد روی دست عالالدین بایستد. دلیلش هم این بود ‌ نمی ترسید! ‌ صحنه بسیار شلوغ بود و میمون می

58

المللے ‌ مجله فارسے زبان بین مجله پـــــــل،

Powered by