POL Magazine No. 21 Georgia

ریزی برای ساخت موزیک ویدئو، بیش از یک ماه به طول ‌ برنامه انجامید. اولین کاری که بعد از انتخاب چهار پرنسس انجام شد، ها خانم «آزاده پوراکبر» ‌ ها بود. طراح لباس ‌ طراحی و دوخت لباس بودند که قبال هم در موزیک ویدئو «قلب» با دنیا همکاری ها ‌ داشتند. خب، نه تنها بیش از یک ماه طول کشید تا لباس آماده شود؛ بلکه طراحی و دوخت لباس سیندرال و دیو و دلبر العاده سخت بود؛ زیرا هر کدام بسیار سنگین بودند و ‌ هم فوق ها دردسر زیادی داشت. ‌ دوخت آن

در نهایت تیم تولید توانست یک شهرک سینمایی پیدا کند که خارج از استانبول هم Netflix شود و حتی ‌ های زیادی ساخته می ‌ واقع شده است. در این شهرک پروژه های ساخت ویدئوی «آبی آسمون» زمان محدود ‌ سازد. یکی از چالش ‌ در آن برنامه می شود ‌ های تولید، تنها یک روز فرصت داده می ‌ برای فیلمبرداری بود. در واقع به اکثر تیم تا فیلمبرداری خود را انجام دهند. با این حال به خاطر سبک متفاوت موزیک ویدئوی «آبی آسمون» و تعداد زیاد افراد، فیلمبرداری در دو روز پشت سر هم انجام شد.

دومین کار، پیدا کردن لوکیشن برای ضبط موزیک ویدئو بود. «آرش رئوف» و تیمش در استانبول، چند هفته به دنبال لوکیشن ترین قسمت پروژه بود؛ ‌ مناسب بودند. همین مسئله سخت ها به فضاهای خیلی خاص نیاز داشتند. برای فیلمبرداری ‌ زیرا آن سیندرال به دنبال یک محیط شبیه به قصر بودند، برای عالالدین به یک فضای سنتی احتیاج داشتند، برای سفید برفی فضای باز الزم بود و برای قسمت دیو و دلبر هم باید یک محیط شبیه به شد یا ‌ هایی که پیدا می ‌ کردند. از طرفی لوکیشن ‌ کتابخانه پیدا می شرایط سختی داشتند یا اصال اجازه فیلمبرداری در تاریخ مد نظر وجود نداشت.

57

www . polmagazine . com

Powered by