POL Magazine No. 21 Georgia

آیا بجزعکاسی در زمینه دیگری هم مشغول به فعالیت هستید؟ آید، کار من هم شامل تغییرات ‌ در دنیایی که هر لحظه تغییراتی در آن به وجود می زیادی شد. با این حال دری که در چند سال گذشته برای من باز شد، آشنایی کردم. من در حال حاضر برای یک ‌ با توانایی بود که شاید خیلی به آن اعتنا نمی Creative Director کمپانی که سه برند زیبایی زیرمجموعه آن است، به عنوان ها این بود که هرگز خود را محدود ‌ کنم. هدف من از این صحبت ‌ فعالیت می گوید را ‌ تان می ‌ ها را به روی خود باز نگه دارید. آنچه قلب ‌ های فرصت ‌ نکنید و در دنبال کنید. مهم این است که از انجام هر کاری خوشحال باشید. هایایرانیچیست؟ ‌ نظرتان درباره مدل های ایرانی را ‌ کردم، شانس همکاری با مدل ‌ من زمانی که دبی زندگی می ها در کارشان بسیار موفق بودند، وارد اروپا شده بودند و ‌ داشتم. خیلی از آن هایی که برای ‌ کردند. به نظر من با وجود تمام محدودیت ‌ به دبی رفت و آمد می اند. ‌ ها باز هم موفق بوده ‌ در این زمینه وجود داشته است، آن ‌ های ایرانی ‌ مدل کنند و این به نظرم یک ‌ های ایرانی با برندهای موفق دنیا کار می ‌ خیلی از مدل موفقیت بزرگ است.

شعار کوروشدر زندگیچیست؟ خودت باش! خودتان باشید و اجازه ندهید کسی به جای شما فکر کند یا تصمیم بگیرد. همیشه به صدای قلب خود گوش کنید و همان را ادامه دهید. بزرگتر ین آرزوی کوروش چیست؟ دوست دارم تمام افرادی که به نوعی مجبور به زندگی در خارج از ایران شدند و در تبعید هستند، از جمله خودم، بتوانند به کشور خود بازگردند و در صلح و آزادی در ایران زندگی کنند. مندبهعکاسیدارید؟ ‌ ایبهافرادعالقه ‌ چه توصیه امروزه ممکن است افراد با موبایل یا حتی دوربین خود، به راحتی از صبح تا ها هرگز مشخص نشود؛ ‌ شب هزاران عکس بگیرند. شاید ارزش این عکس شود. قبل ‌ های خوب از بد جدا و ادیت نمی ‌ هازیاداستوعکس ‌ زیرا تعداد آن ۳۶ یا نهایت ۲۴ ،۱۲ که هنوز دیجیتال وجود نداشت، یک حلقه ۲۰۰۵ از سال بردیم. به همین خاطر دقتی که در ‌ تایی داشتیم که با خود به ست عکاسی می عکاسی داشتیم، بسیار بیشتر از االن بود. متاسفانه دیجیتال با تمام مزایایی های زیادی بگیرند و در نهایت هم ‌ که دارد، باعث شده است تا افراد عکس خواهند. اگر یک عکاس هزاران عکس بگیرد و نداند کدام ‌ ندانند چه چیزی می لنگد. عکاس باید سعی کند که به ‌ یک خوب است، قطعا یک جای کارش می ها از یک حدی فراتر نرود؛ زیرا در ‌ موقع و درست عکس بگیرد و تعداد عکس ای حتی اگر ‌ شود. البته یک عکاس حرفه ‌ تر می ‌ غیر این صورت انتخاب سخت داند کدام عکس خوب است. توصیه من ‌ هزاران عکس هم بگیرد، باز هم می مندان به عکاسی، این است که بدانند دنبال چه چیزی هستند، فرق ‌ به عالقه عکس خوب و بد را بدانند و منتظر نظر دیگران نباشند. نظرتاندربارهمجلهپلچیست؟ توانم درباره شما، وبسایت و سواالت بگویم این است که از تمیزی و ‌ آنچه می ممنون از .‌ ها لذت بردم. این کیفیت در مجله شما وجود دارد ‌ مرتب بودن آن شما که این فرصت را به من دادید تا با مجله پُل صحبت کنم. سواالت بسیار دقیق، جذاب و باسلیقه بود.

Quincy Taylor Brown puff daddy son

کنید؟ ‌ ای نباشـد، چگونـه او را راهنمایـی می ‌ اگـر مـدلحرفـه شود، سال ‌ گفته می New Face ها ‌ هایی هستند که به اصطالح به آن ‌ مدل اول کارشان است و تجربه کافی ندارند. این اضطراب و سردی، با یک گفتگوی رود. مدل قبل از ورود به ست عکاسی، یک زمانی را ‌ خودمانی از بین می در این زمان من و تیم .‌ کند ‌ هایش صرف می ‌ برای میکاپ و استایل لباس نوشیم و این ‌ کنیم، چای یا قهوه می ‌ کنیم، شوخی می ‌ با یکدیگر صحبت می اضطراب حتما برطرف خواهد شد. کنید؟ ‌ هاکمـکمی ‌ آیـا بـرای پـوز گرفتـن بـه مدل کنم. با ‌ ها در پوز گرفتن کمک می ‌ بله، تا جایی که امکان داشته باشد، به مدل کنم این کار را زیاد انجام ندهم؛ زیرا بهتر است سوژه یا مدل ‌ این حال سعی می به روش خودش حرکت کند و جلوی دوربین بایستد. هرچقدر یک چیزی را دهد. همچون یک ‌ بیشتر دستکاری کنید، طبیعی بودن خود را از دست می خواهید آن را اصالح کنید. به نظر من ‌ گل یا قسمتی از طبیعت که به زور می توان از بیرون آن را به ‌ پوز گرفتن یک چیز کامال طبیعی و درونی است و نمی یک نفر تحمیل کرد. نظرتـان دربـاره فشـن در ایـران چیسـت؟ ما در حال حاضر طراحان فشن ایرانی زیادی در دنیا داریم که شاید حتی خیلی ها در کل دنیا مطرح و فعال هستند. اینکه این اتفاق ‌ ها را نشناسم. آن ‌ از آن هایی که ایران باید به طراحان ‌ گردد به آزادی ‌ چگونه در ایران رخ دهد، برمی گیری برای بدن خود، ‌ دهد. امیدوارم روزی برسد که هیچکس در قبال تصمیم نحوه پوشش، نوع عکس گرفتن و بیان هنر خود در ایران، نیاز به توضیح و بازخواست نداشته باشد.

31

www . polmagazine . com

Powered by