POL Magazine No. 25 QATAR

رنگ های پاییزی های گرم و ‌ ها در دکوراسیون پاییزی، استفاده از رنگ ‌ ترین جنبه ‌ یکی از مهم ای و قرمز باعث ایجاد حس ‌ هایی چون نارنجی، زرد، قهوه ‌ طبیعی است. رنگ توانید با کمک لوازم ‌ ها را می ‌ شوند. این رنگ ‌ گرما و صمیمیت در فضا می ها، شال مبل و تزئینات دیگر به فضای خانه اضافه کنید. یکی ‌ دکوری، کوسن ترین کارها تعویض کاور کوسن مبلمان است. ‌ ترین و مقرون به صرفه ‌ از ساده نورپردازی شود. ‌ برای ایجاد نورپردازی مناسب، استفاده از نورهای گرم پیشنهاد می هایی با نور زرد و نارنجی استفاده ‌ توانید در لوسترها و آباژورها از المپ ‌ می کنید. آباژورهایی با نور کم و مالیم، برای ایجاد فضایی دنج در ساعات پایانی توانند عالوه بر روشنایی، جلوه ‌ ها می ‌ روز مناسب هستند. همچنین شمع زیبایی به فضا بدهند و حس گرما و آرامش را ایجاد کنند.

کنج دنج تواند ‌ در نهایت، ایجاد یک کنج دنج پاییزی با مبلمان و تزئینات مناسب می های جذاب برای دکوراسیون پاییزی در خانه باشد. یک گوشه ‌ از جمله ایده از خانه را برای استراحت و وقت گذراندن با خودتان آماده کنید و از گرما های ‌ توانید با قرار دادن نشیمن ‌ و آرامش خانه لذت ببرید. این کار را می ای و چند کوسن و یک شال بافت روی زمین، و یا یک صندلی راحتی ‌ پارچه کنار پنجره و میزی در کنار آن برای مطالعه و نوشیدن چای انجام دهید. تان، ‌ با اعمال این تغییرات متناسب با سلیقه شخصی و فضای خانه توانید علیرغم سرمای بیرون، فضایی گرم و دلنشین خلق کنید که در ‌ می تان در آن احساس صمیمیت ‌ های ‌ فصل زیبای پاییز، هم شما و هم مهمان و آرامش داشته باشید.

گیاهان توانند در دکوراسیون ‌ های پاییزی نیز می ‌ ها و برگ ‌ ها و گیاهان با رنگ ‌ گل های طبیعی مثل ‌ پاییزی خانه نقش مهمی ایفا کنند. یک گلدان پُر از گل رز، داوودی، آلسترومریا و کوکب با طیف رنگی زرد، قرمز، نارنجی، گلبهی و… های گیاه ‌ تواند شادابی و نشاط را جایگزین افسردگی فصلی کند. شاخه ‌ می پامپاس نیز برای دکور پاییزی مناسب هستند.

61

www . polmagazine . com

Powered by