POL Magazine No. 25 QATAR

دکوراسیونپاییزی

با واال بازیار

«واال بازیار » با نام مستعار «والو» یک بالگر موفق در حوزه دکوراسیون داخلی کم با موفق ‌ اش آغاز کرد و کم ‌ و معماری است که فعالیت خود را بنا بر عالقه تصمیم گرفت این کار را به Valooland بودن پیج اینستاگرام خود یعنی ای انجام دهد. واال در این شماره از پُل، در مورد دکوراسیون ‌ صورت حرفه پاییزی در خانه با ما صحبت خواهد کرد.

valoo_land

تزئینات پاییزی های ‌ های تزئینی مثل شمع، دستمال، آویز، دکوری ‌ توانید با افزودن آیتم ‌ می های نارنجی و… به ‌ های یادآور پاییز مانند کدو، قهوه، برگ ‌ سرامیکی و… با طرح توانند ‌ دکوراسیون خانه، حال و هوای پاییز را در فضا ایجاد کنید. این اشیاء می هایی با ‌ بار و حتی به صورت تابلو ‌ ها، جلوی مبلمان، روی کافی ‌ روی شلف ها یا تصاویر پاییزی روی دیوار مورد استفاده قرار بگیرند. عناصر طبیعی ‌ رنگ توانند در دکور پاییزی استفاده ‌ های خشک نیز می ‌ مثل چوب و سنگ و برگ شوند ‌ های بافت که به عنوان شال مبل استفاده می ‌ شوند. همچنین شال برای زمانی که روی کاناپه و جلوی تلویزیون در حال استراحت هستید برای گرم شدن بسیار کاربردی هستند.

ترین فصول سال است که با گرمای ‌ فصل پاییز، یکی از زیباترین و جذاب شود. تغییرات جذاب طبیعت ‌ مالیم خورشید و خنک شدن هوا آغاز می ‌ بخش یک دکوراسیون ‌ تواند الهام ‌ مثل تغییر رنگ درختان در این فصل، می ها و فضاهای خانه را با تنوع رنگی، عطر و انرژی ‌ پاییزی در خانه باشد، تا اتاق ها و نکاتی برای ایجاد یک فضای دلنشین و ‌ پاییزی پُر کنیم. در اینجا ایده گرم در این فصل زیبا خواهیم داشت.

60

المللے ‌ مجله فارسے زبان بین مجله پـــــــل،

Powered by