POL Magazine No. 25 QATAR

بود، از Raymond که مالک جدید این برند پس از Les Wexner های زیر زنانه الهام ‌ های اروپایی برای تولید لباس ‌ ها و سبک ‌ مدل گرفت و این مساله نیز باعث افزایش محبوبیت محصوالت این های ‌ های زیر پُر زرق و برق و طرح ‌ با تولید لباس Wexner . برند شد رسیدند، برند ‌ فروش می ‌ بندی شیک و لوکس به ‌ جذاب که با بسته همچنین Wexner . را به دوران اوج خود برگرداند Victoria's Secret ها توانست خواسته دیرینه صاحبان سابق ‌ با بازسازی فروشگاه این برند را عملی کند. او برای تداعی کردن دوران انگلستان قرن ها اقدام کرد. مجله نیویورک ‌ در ظاهر فروشگاه برای بازسازی آن 19 Victoria's Secret از موفقیت روزافزون 1982 تایمز نیز در سال زدگی خود را اظهار کرد. این مجله برای توصیف این برند ‌ شگفت های زیر» را چاپ کرد. در سال ‌ های عاشقانه لباس ‌ عبارت «داستان ریاست برند Harvard Growth مدیریت برند تغییر کرد و 1982 تنها برند برتر Victoria's Secret 1986 را بر عهده گرفت. تا سال تولیدکننده لباس زیر بود.

را از ورشکستگی Victoria's Secret یکی از تاجران موفق قرن بیستم Les Wexner نگر که مالک صدها فروشگاه مختلف بود، با تحلیل وضع ‌ نجات داد. این تاجر آینده ، اقدام به خرید این فروشگاه و حق برند Victoria's Secret های ‌ جامعه و فعالیت Raymond های ‌ شیفته محصوالت این برند و ایده Les Wexner . کرد Victoria's Secret میلیون دالر را داد. چرخ 1 ، پیشنهاد مبلغ Victoria's Secret شده بود و برای خرید خریداری شد، روی Les Wexner که توسط ‌ پس از این Victoria's Secret موفقیت شناختند و با محصوالت ‌ کم تمام مردم در کالیفرنیا این برند را می ‌ غلتک افتاد. کم میلیون 6 ، فروش محصوالت این برند به مبلغ 1982 خاص آن آشنا بودند. در سال در سراسر ایالت متحده آمریکا Victoria's Secret دالر رسیده بود و صدها شعبه تاسیس شده بودند.

سال در عرصه مد و لباس به مقامی 9 پس از Victoria's Secret دست پیدا کرد که برای تمام مردم آمریکا و دنیا غیرقابل باور بود. ها برای فروش محصوالت لباس زیر، عطر و ادکلن از عکاسی ‌ آن های معروف و محبوب باعث ‌ کردند و حضور مدل ‌ مد استفاده می توان ‌ شد. بنابراین می ‌ افزایش نجومی آمار فروش محصوالت می در افزایشآمار Victoria'sSecret گفت که یکی از موثرترین راهکارهای ها ‌ ها و هنرپیشه ‌ شده مدل ‌ های شناخته ‌ فروش، استفاده از چهره بود Fedus Fields مقام ریاست این برند متعلق به 1985 بود.از سال بر آن نظارت داشت. 2000 که تا سال

28

المللے ‌ مجله فارسے زبان بین مجله پـــــــل،

Powered by