POL Magazine No. 25 QATAR

کننده لباس زیر و لوازم آرایش است که ‌ یک برند تولید Victoria's Secret آید. بخش ‌ شمار می ‌ ترین و پُردرآمدترین برندهای تاریخ به ‌ یکی از محبوب شوهایی ‌ دلیل برگزار کردن فشن ‌ بزرگی از شهرت این برند مخصوص زنان، به های دنیا در آن حضور ‌ ترین سوپرمدل ‌ شده ‌ ترین و شناخته ‌ است که محبوب باشد. همچنین ‌ معنای «راز ویکتوریا» می ‌ در لغت، به Victoria's Secret . دارند شود که نام این برند برگرفته از ملکه ویکتور یا است. از طرف دیگر این نام ‌ گفته می به رازی پنهان اشاره دارد و آن راز ، کیفیت محصوالت محبوب این برند بزرگ است.

Victoria's Secret، اندازی اولین فروشگاه در کالیفرنیا ‌ سال از راه 5 با گذشت های مختلف آمریکا بود. ‌ های زیرمجموعه متعددی در ایالت ‌ دارای فروشگاه ای از ‌ صفحه 40 یک کاتالوگ 1980 و همسرش در اواسط دهه Raymond سال بعد 5 ، یعنی تنها 1982 محصوالت برند خود منتشر کردند. در سال میلیون دالری دست پیدا 6 از تاسیس، توانستند در یک سال به درآمد ها بود تا ‌ ایجاد فضایی صمیمانه در فروشگاه Raymond کنند. هدف زدگی و سردرگمی، بتوانند محصوالت ‌ ترین خجالت ‌ مردان نیز بدون کوچک های زیر را برای زنان خریداری کنند و به مشکل چندین سال پیش ‌ لباس ناکام ماند و ورشکستگی و Raymond او دچار نشوند. اما این خواسته او گذاشت. در آن زمان افراد زیادی ‌ فروش سهام فشار سنگینی بر دوش فروش آمریکا در زمینه ‌ ترین خرده ‌ عنوان بزرگ ‌ را به Victoria's Secret شناختند. راهی که این برند برای پیشرفت طی کرد، ‌ های زیر زنانه می ‌ لباس با Raymond راهی پُر فراز و نشیب بود. پس از مدتی، فروشگاه کوچکی که تاسیس کرده بود در معرض ورشکستگی قرار گرفت؛ Victoria's Secret نام اما این وضعیت ماندگار نماند.

Roy Raymond نام ‌ توسط مردی آمریکایی به Victoria's Secret برند تاسیس شد. ایده این برند و فروش لباس زیر زنانه، از خرید یک هدیه به مناسبت خاصی قصد داشت که برای Raymond شروع شد. روزی کار به یک فروشگاه لباس زیر زنانه ‌ ای بخرد. او برای این ‌ همسر خود هدیه کرد. در تصورات ‌ مراجعه کرد. تنوع کم محصوالت آن فروشگاه او را متعجب ، محصوالت متنوع و خالقانه زیادی وجود داشتند که مورد Raymond Raymond . کدام از اجناس آن فروشگاه را نپسندید ‌ پسند او بودند؛ اما هیچ برای خرید هدیه به فروشگاه رفته بود؛ اما با دست خالی و ذهنی پُر از ایده اعتنایی کند و برای ‌ های خالقانه خود بی ‌ که به ایده ‌ جای این ‌ بازگشت. او به سال به مطالعه صنعت فشن و لباس 8 ، ای دیگر بخرد ‌ همسرش هدیه های زیر را عملی کرد. ‌ پرداخت و سپس ایده تاسیس برند تولیدکننده لباس دانست که برای تاسیس یک فروشگاه در کنار همسرش به ‌ می Raymond اندازی ‌ آوری سرمایه راه ‌ ای عظیم نیاز دارد. بنابراین او شروع به جمع ‌ سرمایه ها ‌ هزار دالر وام گرفتند. آن 80 فروشگاه کرد. او همراه با همسرش مبلغ دانستند که حتی اگر موفق به تاسیس فروشگاه شوند، دستیابی به ‌ می بر است. ‌ تولید محصول مرغوب و فروش سودمند کاری زمان ها در کمال تعجب ‌ راه صد ساله را در یک شب طی کرد؛ آن Raymond هزار دالری دست 500 توانستند در سال اول تاسیس فروشگاه به درآمد و در 1977 این برند را در سال Victoria's Secret پیدا کنند. موسس برند ای شروع ‌ ایالت کالیفرنیا تاسیس کرد. فعالیت این برند در یک مغازه اجاره شد و همسر او برای جذب بیشتر مشتری ایده طراحی دکوراسیون و ویترین را عملی کرد و این تغییر، باعث افزایش فروش Victoria فروشگاه با تم عصر شد. Victoria's Secret روزافزون

27

www . polmagazine . com

Powered by