POL Magazine No.15 Turkey

های پفی همچنان از سال گذشته تا به حال یکی از ‌ آستین های پُفی: ‌ آستین اند. ‌ های قبل بازگشته ‌ روند که از دهه ‌ ترندهای محبوب فصل به شمار می توان آن را با ‌ انتخاب مناسبی برای افرادی است که سرشانه افتاده دارند. می تری دارد این مدل را با ‌ تان حجم بزرگ ‌ تنه ‌ های مدل باز پوشید. اما اگر باال ‌ یقه های بسته انتخاب کنید. ‌ یقه های خیلی بزرگ ‌ های سر، کیف ‌ های خانگی، دستمال ‌ دمپایی ها: ‌ اکسسوری های زرد و آبی و زنجیری از ‌ های بلند سفید، آیتم ‌ و یا خیلی کوچک، چکمه خورند. ‌ مواردی هستند که در این فصول به چشم می مان اهمیت داده و برای ‌ بایست به سالمتی ‌ در این دوران می ها: ‌ ماسک مراقبت از خود از ماسک استفاده کنیم. ماسک سیاه گزینه خوبی برای هر ای هماهنگی دارد و قابل استفاده ‌ سبک و هر تیپ لباسی است. با هر گزینه توانید از پارچه ابریشمی برای ‌ تر می ‌ باشد. برای تنفس راحت ‌ و کاربردی می های متفاوتی را ‌ توان طرح ‌ ماسک استفاده کنید. همچنین برای تنوع می از سبک آکاردئونی گرفته تا شکل سنتی، انتخاب کرد و امنیت را در دوران پاندمی فراهم کنیم.

های کالسیکی هستند که در هر فصل قابل ‌ ها گزینه ‌ جین : 2021 ترند جین باشند و انتخاب مناسبی برای سبک راحت و شیک به شمار ‌ استفاده می هایی ‌ های ورزشی، راحت و نه به اندازه لباس ‌ روند. نه به اندازه لباس ‌ می زمان است، ‌ های پُر ادعا، رسمی هستند. شلوار جین که آیتمی بی ‌ با برش های مد و فشن این دوران، از ترندهای ‌ های دیگر کلکسیون ‌ مثل آیتم گذشته الهام گرفته است. bootcut توان با ترند ‌ های ساده و صاف که می ‌ های کالسیک با برش ‌ جین • شود و با ‌ دهه نود میالدی استفاده کرد. این نوع جین به راحتی ست می های مختلف قابل استفاده است. ‌ کفش های دم پاگشاد که از ترند دهه هفتاد ‌ جین پاچه اسپانیایی یا همان جین • است. 2021 میالدی به زمان حال برگشته است، یکی دیگر از ترندهای جین ریش شده، ‌ های ریش ‌ های بدون دوخت دارند. پاچه ‌ هایی که لبه ‌ جین • های پرطرفدار بودند. سبک ‌ بدون دوخت و یا مدل پاره از قدیم جزو جین بخشند و نوع بدون دوخت لبه ‌ کوچه خیابانی که حال و هوایی جوانانه می ترند شده است. های ‌ معروف هستند، از سال mom jean دار فاق بلند که به ‌ های پیله ‌ جین • اند و در این فصل رنگ آبی یخی آن بیشتر ترجیح ‌ هشتاد برگرفته شده شود. ‌ داده می های مدل بابت که کمی متفاوت ‌ کفش : 2021 ترند کفش در بهار و تابستان های ‌ پذیری بیشتری دارند، صندل ‌ از همیشه هستند و خاصیت انعطاف های پاشنه نازک و کوتاه ‌ های اسنیکر، کفش ‌ راحت اسپرت و یا لژدار، کتانی ها از زنجیر ‌ هایی که در آن ‌ اند و کفش ‌ که از چندین بند تشکیل شده هستند. 2021 های جالبی از ترند بهار و تابستان ‌ استفاده شده است، گزینه همانطور که گفتیم با توجه به شرایط پاندمی و تغییراتی که در سبک زندگی 2021 افراد اتفاق افتاد، فاکتور راحتی از اصول اصلی ترندهای بهار و تابستان های پُرزرق و برق و یا رنگارنگ رمانتیک و ‌ است. اما در این میان پیراهن هایی که در باال اشاره کردیم، نویدبخش روبراه شدن این شرایط ‌ دیگر آیتم باشد. ‌ می thetrendspotter.net، vogue.com، lofficielusa.com، elle.com، marieclaire.com : منابع

های پنجاه و شصت میالدی، روند شیک ‌ با الهام از دهه های سر: ‌ دستمال های سروگردن به طرز چشمگیری در حال بازگشت است. این ‌ مد دستمال آمیز نباشد، جلوه زیبایی ‌ کند و اگر اغراق ‌ ها از موها محافظت می ‌ دستمال های گل یا ‌ توان یک طرح ابریشمی با موتیف ‌ بخشد. می ‌ به سبک شما می های برجسته و طرح حروف بزرگ ‌ های ترکیبی انتخاب کرد و یا آن را با رنگ ‌ طرح ای گشاد در زیر چانه استفاده کرد و یا آن را ‌ توان با گره ‌ ساده استفاده کرد. می توان آن را دور گردن پیچید و یا از ‌ از پشت سر خود آویزان نمود. یا اینکه می جایگاه 2021 کیف خود آویخت. این گزینه کالسیک در میان ترندهای تابستان خاصی دارد. اند. با این نوع ‌ های زردرنگ فراگیر شده ‌ در این فصل کیف های کرم و زرد: ‌ کیف توان به تیپ ساده خود رنگی افزود. اگر با یک رنگ مناسب دیگر ‌ کیف می ترکیب شود، تصویری جذاب از شما انعکاس خواهد داد. ها روندی است که از دهه هفتاد ‌ این رنگ استفاده از رنگ شتری و زرد: ها حس عمیقی به سبک شما ‌ میالدی اقتباس شده است. ترکیب این رنگ دهد. ‌ سازد که شما را متفاوت نشان می ‌ بخشد. تصویری جذاب می ‌ می تان یک رنگ آبی به تیپ تک ‌ تر شدن سبک ‌ برای برجسته های آبی: ‌ اکسسوری توانید در ‌ رنگ خود اضافه کنید. این زیبایی نامحدودی به همراه دارد که می گرفته Dior تمام فصل از آن استفاده کنید. از کیف دستی آبی مدل تخم مرغی توان ‌ توان همه را به کار برد. همچنین می ‌ ، می Marine Serre تا کاله شیک های سیاه یا خاکستری را برای ترکیب با آن استفاده کرد. رنگ آبی روشن ‌ رنگ های مختلف ‌ در میان سیاه و خاکستری خودنمایی خواهد کرد. از اکسسوری استفاده کنید و سبکی جدید به وجود آورید.

49

www . polertebat . com

Powered by