POL Magazine No.15 Turkey

Mille Miglia برای اسپانسرینگ Mille Miglia ، قرارداد با Chopard از اتفاقات مهم تاریخ به پاس Chopard های کالسیک بود. ‌ نگهداری مسابقات رالی ماشین ‌ مان ‌ و ز " را طراحی و Mille Miglia حضور در این مسابقات حدود صد ساعت طرح " سازد. ‌ ای طراحی و می ‌ های ویژه ‌ تولید کرد، که هر ساله بصورت سنتی مدل ترین رویدادهای ورزشی و لوکس ایتالیا ‌ یکی از بزرگ Mille Miglia مسابقات شود. وقتی ‌ رود، که هر ساله با حضور خودروهای کالسیک برگزار می ‌ بشمار می های ‌ به ماشین Karl کنیم، عالقه شخصی ‌ به تاریخچه این قرارداد نگاه می های ‌ کالسیک انکارناپذیر است. او بارها، خاص بودن و دقیق کار کردن ماشین شوند را به ‌ های بزرگ طراحی و ساخته می ‌ کالسیک، که توسط کمپانی از اولین برندهای Chopard تشبیه کرده است. ‌ های مورد عالقه اش ‌ ساعت دار، ‌ نگه ‌ سازی در تاریخ بود که بصورت دوگانه، هم اسپانسر و هم زمان ‌ ساعت وارد این مسابقات شد.

صدوپنجاهمینسالگرد ‌ یک به دلیل توجه باال در امر زیباشناسی و پرداختن به مسائل Chopard به مناسبت 2010 فنی از دیگر برندها متمایز شده است. در سال یک مجموعه جدید به Chopard صد و پنجاهمین سالگرد تاسیس، ‌ یک ، مجموعه دنیای حیوانات ارائه کرد. این مجموعه شامل Animal World نام قطعه منحصر به فرد با موضوع حیوانات 150 برای Caroline های اصلی ‌ طرح است که شامل حیوانات از نقاط مختلف جهان است.

Chopard عشق در بار دیگر مورد توجه Valentin در روز Happy Hearts با رونمایی Chopard های متحرک در ‌ با طراحی الماس Chopard ها و دنیای مد قرار گرفت. ‌ رسانه هایی که به واسطه حرکت دست ‌ ها و دستبند ‌ ها در گردنبند ‌ هر دو طرف قلب کند، باعث خلق اثری ماندگار و همچنین چند برابر شدن ‌ و یا بدن، حرکت می ارزش این کلکسیون شد. طراحان این برند ادعا دارند در پشت هر طراحی نواز ‌ ها دلیلی خاص وجود دارد و هر قطعه با زیبایی چشم ‌ کلکسیونی توسط آن اش پیامی خاص برای تقدیر از عشق و محبت یک زن است. ‌ استثنایی

پردازی، ‌ همیشه نشان داده، که نگرشی رو به جلو دارد و از ایده Chopard های ‌ کند، این نکته را با استناد به گواهی ‌ تکنولوژی و متریال جدید استقبال می توانید متوجه شوید. ‌ ثبت اختراع این شرکت کامل می های بزرگ و ثروتمند دنیا، به یک ‌ مثل بسیاری از کمپانی Chopar d ها در زمینه تولید محصوالت چرمی، ‌ زمینه فعالیت راضی نبوده است. آن های بسیار لوکس و... ‌ های لوکس رومیزی، عینک، هدیه ‌ افزار، ساعت ‌ نوشت های ‌ در زمینه Chopard گرایی و پیشرو بودن ‌ فعالیت مستمری دارند. کمال دیگر غیر از ساعت هم بسیار مشهود است، جایی که کیفیت فدای کمیت شود. ‌ و طراحی نمی نویسد و قاطعانه عزم خود ‌ فصل جدیدی در تاریخ خود می Chopard قطعاً ها و هم برای ‌ گرایی مدنی که هم برای انسان ‌ را برای فعالیت در جهت تجمل محیط زیست احترام قائل است، اعالم کرده است.

41

www . polertebat . com

Powered by