POL Magazine No.15 Turkey

2021 لقا جابری در کن ‌ مه لقا از سوی ‌ لقا مدل ایرانی است که در خارج از کشور فعالیت دارد. مه ‌ مه فرانسه برای حضور در فستیوال کن دعوت شده L'Oréal برند معروف بود. لباسی که او به تن داشت، کامال کالسیک و مدل پرنسسی بود که برای رویدادی که در آن حضور داشت، گزینه مناسبی بود. چهره زیبا و قامت برانگیز بود. ‌ نواز و تحسین ‌ متناسب او، بسیار چشم Chopard های او نیز جذابیت خاص خود را داشت. برند معروف ‌ اکسسوری لقا قرار داده بود. البته بهتر است بدانید این ‌ این جواهرات را در اختیار مه سازد. ‌ کند و می ‌ برند معروف جواهرات نخل طالی کن را هم طراحی می 2021 فرنوش حمیدیان در فستیوال کن در این زمینه به صورت 2016 فرنوش مدلی ایرانی است که از سال به این فستیوال دعوت Chopard ای فعالیت دارد. او از سوی برند ‌ حرفه روز در این فستیوال حضور داشت. او با 12 شد و تنها مدلی بود که و Rami Kadi ، Farhad Re Paris، Araz Fazaeli هایی از برندهای ‌ لباس Caroline به فرش قرمز فستیوال کن آمد. جواهراتش توسط Elie Saab انتخاب شده بود. او به همراه همسرش Chopard صاحب برند برای یکی از Chopard به عنوان چهره برند جواهرات Philippe Seghers ترین فیلم های جشنواره در کن حضور داشت، همچنین ساعتی ‌ پُرستاره بود. فرنوش یک گردنبند سه Chopard که همسرش به دست داشت از روی Chopard قیراطی زمرد کلمبیایی بدون روغن ۱۱۴ میلیون یورویی فرش قرمز به گردن داشت.

آسیه اسدزاده آسیه از استایل مشکی کالسیک استفاده کرد. او کارگردان فیلم «جغرافیا» است که برای اکران جهانی فیلمش راهی کن شد. البته شاید به جای روسری های دیگری داشته باشد. ‌ توانست انتخاب ‌ که استفاده کرده بود، می

2021 گوهر خیراندیش در کن حضور 2021 گوهر خیراندیش از جمله بازیگرانی است که در فستیوال کن داشت. او دو لباس در این مراسم به تن داشت که جلب توجه کرد. سایه موسوی، طراح لباس ایرانی است که با هنرمندان ایرانی بسیاری از جمله نیا کار کرده است. او این بار بر دو لباسی ‌ الهام حمیدی و مهراوه شریفی که گوهر خیراندیش در این فستیوال به تن داشت، امضا زد. البته لباس دار او کمی تکراری بود و یادآور استایلی بود که ترانه علیدوستی چند ‌ شنل سال پیش در این فستیوال استفاده کرده بود. دستبند الوین گوهر خیراندیش با کریستال بژ سوارسکی از برند لوکس درساست. کیف او به های سوارسکی انتخاب مناسبی در کنار این ‌ رنگ صورتی روشن با کریستال دستبند بود.

37

www . polertebat . com

Powered by