POL Magazine No.15 Turkey

وقتی اطرافیان متوجه شدند که شما قصد مدل شدن دارید، چه واکنشی داشتند؟ در درجه اول پدر، مادر و برادرم خیلی مرا تشویق کردند و همچنین در تمام این دوران حامی من بودند. هیچ محدودیت و مخالفتی کردند. اما برخورد دو تا از ‌ در کار من نداشتند و من را تشویق می ها گفتم هیچ ‌ دوستانم زمانی که برای اولین بار این موضوع را به آن رود. دانشجو بودیم و در حالی که داشتیم صحبت ‌ وقت یادم نمی ات چیست؟» ‌ کردیم از همدیگر پرسیدیم که: «شغل رویایی ‌ می ها خندیدند و ‌ من گفتم دوست دارم یک مدل معروف بشوم. آن من را مسخره کردند. هنوز هم با همدیگر دوست هستیم و گاهی کنیم. ‌ از آن خاطره یادی می ای داشتید؟ ‌ های حرفه ‌ در ایران و خارج از ایران چه همکاری زمانی که من خیلی مستعد بودم در خارج از ایران فعالیت کنم ام ‌ به دالیل شخصی و خانوادگی مجبور شدم که در کنار خانواده باشم. البته در این میان دو بار در ترکیه عکاسی کردم. از بهترین زاد، ‌ توان به مسیح ‌ ها همکاری داشتم، می ‌ برندهای ایرانی که با آن گراد، کرامتی، فابریونی و جیوتلی اشاره کرد. همچنین برندهای معتبری مثل ژیلت و نسکافه که خارجی هستند و در ایران هم کنند. ‌ فعالیت می

کند ‌ تر می ‌ قضاوت شدن کار ما را سخت آرش قُصیـــری مصاحبه با مدل ایــرانــی Arash Ghoseiri

تان توضیح دهید. ‌ لطفا درباره رژیم غذایی و میزان فعالیت ورزشی نزدیک به پنج سال است که بدون وقفه در رژیم هستم. همچنین کنم. معموال دو روز هفته را برای ‌ پنج الی شش روز در هفته ورزش می ام. رژیم اولش سخت بود ولی ‌ ریکاوری و استراحت در نظر گرفته تا 4 ام بین ‌ های غذایی ‌ کند. وعده ‌ دیگر به مرور زمان بدن عادت می بار در روز است. سه وعده اصلی و دو میان وعده، که معموال فیله 5 و سینه مر غ، استیک گوشت و یا ماهی است که به صورت گریل و یا خورم. در هفته یک الی دو بار و هر بار حدودا ده قاشق برنج ‌ کبابی می جات هستم، ‌ خورم. چون عاشق فست فود و شیرینی ‌ ای می ‌ قهوه بخش سخت رژیمم به این موارد مربوط است.

در تهران است. او لیسانس مدیریت هتلداری 1367 آبان 9 آرش قُصیری متولد با فراخوانی که از طریق یکی از دوستانش 93 اش را از سال ‌ ای ‌ دارد و فعالیت حرفه از آن باخبر شد، آغاز کرد. این فراخوان مربوط به انتخاب مدل برای هفته مد ای آرش بود و رفته رفته ‌ تهران بود که در همان سال برگزار شد. این آغاز کار حرفه مشهورتر شد. آرش در بیلبوردهای تبلیغاتی برندهای مختلف در ایران حضور هایی که در ‌ واک ‌ داشته، همچنین در تیزرهای تلویزیونی و دو تا از بهترین کت ایران برگزار شد نیز همکاری کرده است.

32

المللے ‌ مجله فارسے زبان بین مجله پـــــــل،

Powered by