POL Magazine No.15 Turkey

ای کار ‌ اید؟ چند سال است به صورت حرفه ‌ ای گذرانده ‌ آیا برای مدلینگ دوره ترین تجربه شما در این مسیر چه بوده است؟ ‌ کنید و بزرگ ‌ می المللی ‌ به عنوان مدل بین ۲۰۱۶ ام. از سال ‌ ای نگذرانده ‌ برای مدلینگ دوره ترین ‌ کردم بزرگ ‌ شروع به کار کردم. زمانی که روی بیلبوردها بودم فکر می بودم آن را Vogue اتفاقی است که برایم پیش آمده است. وقتی در مجله همکاری داشتم، Dolce & Gabbana دانستم. وقتی در ‌ ترین اتفاق می ‌ بزرگ شدم و با خودم Chopard کردم. نماینده ‌ ترین اتفاق تصور می ‌ آن مورد را بزرگ Cannes Film Festival تر از این در دنیا نیست و با حضور در ‌ گفتم دیگر بزرگ توانم انتخاب کنم. مسلما ‌ به اوج رسیدم. تعداد تجربیاتم زیاد است و نمی کار کنم. همه Chopard توانستم با برند ‌ بدون حضور در کارهای قبلی نمی . به عنوان یک ‌ روند ‌ ها مثل زنجیره به هم متصلند و آرام آرام پیش می ‌ این کاراکتر قابل احترام هستم. همه برندها به دنبال شناخت یک مدل موفق و دانستن شرایطش هستند. اگر انسان خوبی باشی، اجازه پیشرفت دهند. در حال حاضر عالوه بر دنیای مد، دنیای سینما نیز شروع به ‌ می شوم و ‌ شناخت من کرده است. در آمریکا نزد پیشکسوتان هم دیده می ‌. ترین اتفاق کاری من بوده است ‌ البته فستیوال کن جالب

تان در یك سال اخیر چه بوده؟ ‌ ترین هایالیت زندگی کاری ‌ مهم Chopard و کمپین Cannes Film Festival ترین هایالت زندگی کاری من ‌ مهم بوده است. سال آینده در دنیای کاری کجا باشید؟ 5 دوست دارید توانم بگویم. من خودم ‌ سال آینده کجا خواهم بود. ولی نمی 5 دانم ‌ من می رسانم. جای بسیار زیبایی خواهد بود. ‌ را به آرزوهایم می از تجربه کار با برادران مورلی برایمان بگویید. ام کار با برادران مورلی بود و االن دوستان ‌ های زندگی ‌ یکی از شادترین تجربه خواستی ‌ خواهیم همانطور که می ‌ ها گفتند ما می ‌ خوبی برای هم هستیم. آن گیری. دقیقا ‌ ات را جشن می ‌ در این کمپین ببینیم که تو زندگی دوباره العاده بود. احترامی که به عنوان یک زن از ‌ همینطور شد و همه چیز فوق دهند آن چیزی ‌ نظیر است. به من اجازه می ‌ کنم، بی ‌ این برند دریافت می باشم که هستم. چطور شروع شد؟ Dolce & Gabbana کار با در یک آژانس معمولی و ابتدایی شروع به کار کردم. بعد از ورود و ، Vogue ، Harper's Bazaar خواستم با مجله ‌ امضای قرارداد، می ، فشن شوها و هر آن چیزی که در زندگی دوست داشتم Dolce & Gabbana و خود را به آن شکل تصور کردم کار کنم. این آژانس گفت ما هنوز پورتفولیو دهم که با هم رشد خواهیم ‌ نداریم. من گفتم این اطمینان را به شما می را Dolce & Gabbana کرد. بعد از سه ماه اولین کمپین همکاری با برند امضا کردم. خانم پرنسس دینا، پرنسس عربستان صعودی، سردبیر مجله ووگ عرب بود و این مجله هنوز آنالین بود. اولین شوت من برای ووگ به همراه Morelli Brothers توسط او انجام شد. سپس انادولو روسو و ترین کمپین دولچه گابانا در خاورمیانه را در ‌ بزرگ Dolce & Gabbana تاریخچه این برند رقم زدند.

فرنوش چه ویژگی خاصی دارد که باعث شده االن به اینجا برسد؟ فرنوش بسیار قوی و در عین حال بسیار شکننده است. او مثل تیتانیوم بردار نیست. فرنوش به دنیا ایمان دارد ‌ است. او شاعر است و هرگز دست برد. او قدر لیوان ‌ که فردا از دیروز زیباتر است. او از چیزهای کوچک لذت می کند. من معتقدم همین ‌ داند و همان لیوان چای خوشحالش می ‌ چای را می ام بوده است. حتی اگر روزی رئیس ‌ که زنده ماندم، بهترین دستاورد زندگی خواهد بود که ۲۰۱۶ ام سال ‌ ترین دستاورد زندگی ‌ جمهور شوم، باز هم بزرگ بعد از مقابله با یک بیماری سخت توانستم دنیا را شکست دهم. تان با کدام برند بود؟ ‌ ترین تجربه کاری ‌ بخش ‌ با کدام برندها کار کردید و لذت MAC ، Chopard ام بود. ‌ های زندگی ‌ یکی از شادترین تجربه Dolce&Gabbana را نیز انجام Max Factor نیز همینطور و البته در انگلیس کمپین L'Oréal و دادم و بسیار دوست داشتم.

12

المللے ‌ مجله فارسے زبان بین مجله پـــــــل،

Powered by