POL Magazine No.17 Turkey

هایی دارید؟ ‌ برای آینده خود در این زمینه چه برنامه کنم زیاد برای آینده دور برنامه خاصی تنظیم ‌ راستش من سعی می کنم که مثال ‌ ریزی می ‌ نکنم. البته برای آینده نزدیک همیشه برنامه کنم زیاد ‌ تا چند ماه آینده چه کاری باید انجام دهم، اما سعی می به آینده دور توجهی نکنم و دوست دارم راهم به همان شکل که کنم، به ‌ قسمت و تقدیر است و با تالشی که خودم به آن اضافه می ها احساس ‌ آن سمتی که باید و شاید پیش برود. چون خیلی وقت مان را ‌ کنم اگر بخواهیم در مورد آینده دور فکر کنیم و تمام انرژی ‌ می ها ‌ روی آن بگذاریم، زمان حال را از دست خواهیم داد. خیلی وقت گیری کنند، تصمیمات ‌ بینم مردم برای اینکه برای آینده دور هدف ‌ می گیرند. شاید هم اصال به آن هدف نرسند و اگر جز آن ‌ اشتباه می شوند. به ‌ هدف، هر اتفاق دیگری بیفتد، از آن کار یا هدف زده می کنم به آینده نزدیک که همین چند ‌ همین دلیل من بیشتر سعی می سپارم تا ببینم ‌ ماه آینده است، فکر کنم و بقیه را به دست خدا می به کجا خواهم رسید.

تان در زمان آزاد چیست؟ ‌ سرگرمی ام ‌ راستش آنقدر زمان آزاد ندارم که به سرگرمی بپردازم. البته خدا را شکر مسیر کاری هایی که واقعا ‌ بهترین سرگرمی برای من است و کارم مدام در این راستا است. اما زمان خواهم یک سرگرمی برای خودم ایجاد کنم، دوست دارم سفر ‌ شوم و می ‌ خسته می ام و کسانی ‌ کنم. از جاهایی که هنوز نرفتم، دیدن کنم و بتوانم برای دوستان و خانواده تواند حتی در حد یک شام ساده و ‌ که خیلی دوستشان دارم، وقت بگذارم. این می گفتگوهای شاد دوستانه باشد. همین برای من بهترین سرگرمی است. موزیک حرفه اصلی شماست؟ ام سعی کردم هر ‌ بله، موزیک صد در صد حرفه اصلی من است و همیشه در زندگی های ‌ دهم در راستای موزیک باشد. جز این، دوست دارم در بیزینس ‌ کاری که انجام می گیر باشد و من ‌ گذاری. چون اگر وقت ‌ گذاری کنم. البته فقط در حد سرمایه ‌ دیگر سرمایه دهد. ‌ روم، چون به من احساس ترس می ‌ را از موزیک دور کند، خیلی زود از زیر کار در می

پیامی برای مخاطبان مجله پُل دارید؟ تنها پیام من برای مخاطبان مجله خیلی خوب پُل این است که هایم ‌ ها و پادکست ‌ دوست دارم واقعا از تک تک کسانی که موزیک آیند، تشکر کنم. ‌ هایم می ‌ کنند و برای تماشای برنامه ‌ را گوش می گویم که بدون طرفداران و مخاطبان کار ما ‌ صادقانه و جدی می کند، دیدن خوشحالی ‌ صفر است. تنها چیزی که حالمان را خوب می مخاطبان است و این بهترین کادوی دنیا برای ماست. امیدوارم همان اندازه که دوستان و طرفداران و مخاطبان به ما عشق ها بازگردانیم. ‌ دهند، ما هم بتوانیم هر طور شده آن عشق را به آن ‌ می امیدوارم که همیشه خنده روی لبانشان باشد و خوشحال باشند. نظرتاندربارهمجلهپُلچیست؟ نظر من شاید کمی طوالنی باشد. اما اگر بخواهم خیلی کوتاه بیان کنم این است که پُل یکی از بهترین اتفاقات برای جامعه ایرانیان است. ها جزو بهترین ‌ ها گرفته تا نوشته ‌ واقعا کیفیت کار و مطالب، از عکس ام. به ‌ های ایرانی دیده ‌ محتواهایی است که من تا به حال در مجله گویم و به خاطر ‌ اندرکاران مجله پُل خسته نباشید می ‌ تمام دست کنم. ‌ تمام زحماتشان برای تهیه یک مجله خوب و باحال تشکر می خسته نباشید و دم همگی گرم.

65

www . polertebat . com

Powered by