POL Magazine No.17 Turkey

وحید کمال علوی | گردآوری: مهال دیانی

لطفا خودتان را برای مخاطبین مجله پُل معرفی کنید. سالم و ممنون از دعوتتان. من فرهاد و من شهرزاد (با خنده)، این را مدلی که کنیم تصور کنید، و هر دو عاشق فیلم و سریال هستیم. ‌ پادکستمانراشروعمی را در یک جمله تعریف کنید. Aria Movie پادکست سینما به زبان ساده، جذاب و قابل هضم، لپ کالم خوشمزه. چرا به فکر تولید این پادکست افتادید؟ های خبری بگیرید تا ‌ تولید محتوا همیشه برای ما جذاب بوده، از متن شود ‌ پادکست صوتی و ویدئوهای یوتیوبی، اینکه یک اجتماعی درست می است، ‌ داشتی ‌ ها دوست ‌ هایمان برای آن ‌ شویم و حرف ‌ که همه با هم رفیق می شود. ‌ لذتش چند برابر هم می تان انتخاب کردید؟ ‌ چرا این اسم را برای پادکست سال پیش با عشق به کلمه آریا و 10 ً وب سایت ما بود که تقریبا Aria Movie را تا همین االن ادامه دادیم. Aria Movie اندازی کردیم و این ‌ آریایی راه هر قسمت ‌ چطور است و انتخاب محتوا و موضوع Aria Movie ساختار شود؟ ‌ چطور انجاممی مان با فصل قبل فرق کند ‌ قسمتی 12 تمام تالشمان را کردیم که هر فصل و تکراری و خسته کننده نشود و در فصل سوم، سعی کردیم با استفاده از های بیشتری را به برنامه اضافه کنیم و هر ‌ های جدید، بخش ‌ کارشناس مان روی اخبار داغ چند روز اخیر است. حاال چه اخبار ‌ قسمت، تمرکز اصلی ای. ‌ هالیوودی، چه کمدی، چه ایرانی و یا کره مان بگویید. ‌ از پروسه تولید پادکست (ضبط، تدوین صدا، انتشار ) برای باسالم به همراهان خوب مجله پُل، در پنجمین مقاله از «پ مثل پادکست» ، شهرزاد و فرهاد عزیز، مصاحبه جذابی Aria Movie با میزبانان پادکست کنیم خواندن آن را از دست ندهید. ‌ داشتیم که پیشنهاد می سالم دوستان و ممنون که دعوت ما را برای مصاحبه با بخش پادکست مجله پُل پذیرفتید.

ترین و ‌ ها فکر کنند تولید محتوا نیاز به گران ‌ خیلی ساده! شاید خیلی ترین تجهیزات دارد، ولی ما با یک میکروفن کامال ساده اول ضبط ‌ خفن های شاد استفاده کنیم که ‌ کنیم در تدوین حتما از موزیک ‌ کنیم و سعی می ‌ می دهند،مشغولورزشهستند،یا ‌ شاید اگر مخاطبانمان در ترافیک گوش می دلشان گرفته، برای دقایقی حس خوب و شادی پیدا کنند، مخصوصا آخرین مان که نوستالژیک و قدیمی است. ‌ موزیک هر برنامه کنید؟ ‌ تانتصور می ‌ ای را برای پادکست ‌ چه آینده سازان بزرگ را در ‌ آنقدری بزرگ شویم که افتخار میزبانی بازیگران و فیلم مان داشته باشیم. ‌ برنامه هابهچهصورتاست؟ ‌ تاحاالچندقسمتمنتشرشده؟ترتیبانتشارقسمت کنیم فاصله بین هر دو قسمت از دو هفته ‌ قسمت و سعی می 30 نزدیک به بیشتر نشود. پادکست شما چه ویژگی منحصر به فردی دارد؟ ها بهترین پاسخگو به این سوال هستند و از بازخوردهایی ‌ قطعا شنونده ها از همه ‌ ها گرفتیم، این صمیمیت و گپ خودمانی بین ما برای آن ‌ که از آن تر است. ‌ جذاب همکاری شما با رادیوجوان چطور شکل گرفت؟ راستش وقتی بخش پادکست به رادیو جوان اضافه شد، جای خالی سینما کنیم، ‌ شد. دیدیم ما که پادکست تولید می ‌ ها به شدت حس می ‌ بین پادکست چرا روی یک رسانه محبوب شنیده نشود؟ از بخش تبلیغات رادیو جوان و با کردیم یک روز با ‌ جی اَل رسیدیم و فکرش را هم نمی ‌ پرس و جو، کم کم به دی او صحبت کنیم که باعث افتخار بود و این رفاقت بیشتر از یک سال است که

تر همبشود. ‌ مان گسترده ‌ شکل گرفته و امیدواریم همکاری کنید؟ ‌ های دیگر رادیو جوان را گوش می ‌ کدام یک از پادکست

های ‌ من (فرهاد) که با «آب و آتش» و «هزار و یک شب»، از طرفداران پادکست دهم. ‌ رادیو جوان شدم و منم (شهرزاد) جدیدا خیلی «تب و تاب» را گوش می حرفی هست که مانده باشد و ما نپرسیده باشیم؟ ممنون از شما و موفق باشید.

60

المللے ‌ مجله فارسے زبان بین مجله پـــــــل،

Powered by