POL Magazine No.15 USA

Leo | مـرداد

های اجتماعی و بودن در میان ‌ حضور در فعالیت دهد. خود را با این ‌ دیگران، حس خوبی به تو می شرایط هماهنگ کن و این موقعیت را بپذیر. گذشته را فراموش کرده و در حال زندگی کن. تغییرات جالب و خوبی در زندگی مشترک و یا روابط عاشقانه در انتظار توست. از این تغییر شوی. صبور باش و ‌ زده و خوشحال می ‌ هیجان به اطرافیان فرصت بده تا تو را بهتر بشناسند. های کاری دقت کن. ‌ به مسائل مربوط به شراکت انگیز روبرو ‌ ای، با پیشرفتی هیجان ‌ در زندگی حرفه خواهی شد. ترفیع گرفتن و یا حتی افتتاح یک کار باشد. ‌ جدید از احتماالت می

Cancer | تیـــر های باورنکردنی در زمینه مالی در انتظار ‌ فرصت توست. زمان کار و تالش زیاد و موفقیت است. درآمدت به طرز جالبی رو به افزایش است. بیشتر زمانت را به کار اختصاص دادی و از این کنی. در زندگی ‌ طریق اعتماد به نفس کسب می شخصی و احساسی با سورپرایزهایی که اصال کنی مواجه خواهی شد و خوشحال ‌ فکرش را نمی و راضی پیش خواهی رفت. روابط صمیمانه ات ‌ قدیمی و دوستانه و یا حتی عاشقانه، انگیزه یابی. ‌ دهد و به آرامش دست می ‌ را افزایش می با منطق و آگاهی این شرایط را مدیریت کن و هایت را عملی کن. ‌ ریزی ‌ برنامه

Virgo | شهریور درهای موفقیت به روی تو باز شده است. ات به نتیجه خواهد رسید ‌ های قلبی ‌ خواسته ها یکی پس از دیگری در جهتی ‌ ریزی ‌ و برنامه های ‌ شوند. تفاوت ‌ مثبت و کاربردی اجرا می های پُرمعنای ‌ خود را به دیگران نشان بده. جنبه های بد گذشته را رها ‌ زندگی را کشف کن و عادت کن و آماده تغییرات اساسی در روند رفتاری خود ات تبدیل به ‌ باش. شخصیت منتقد و تکاملی فردی آزاد خواهد شد. اطرافیان تحت تاثیر تو هستند و تو این را احساس خواهی کرد. اگر از برداری روزهای رنگارنگی ‌ ات دست ‌ روتین روزانه را تجربه خواهی کرد.

Aquarius | بهمن

ات شروع مهمی را تجربه خواهی کرد. ‌ در زندگی ات را زده است. از این ‌ شانس و برکت در خانه ات ‌ های عقب افتاده ‌ فرصت استفاده کن و برنامه را اجرا کن و خوشحال باش. گویی باالخره جایگاه اصلی خود را پیدا خواهی کرد. شخصیت اجتماعی ات در مرحله پُراهمیتی قرار دارد. ‌ و روابط دوستانه ات در این روزها، عشق و ‌ ترین سرتیتر زندگی ‌ مهم محبت خواهد بود. به صورت نرمال به دنبال تغییر اساسی و مهم نیستی، اما در هنگام عصبانیت شوی. ‌ همه چیز را برهم ریخته و سبب تغییر می خشم خود را کنترل کن. بی هیچ انتظاری محبت کنی. خصوصیات ‌ گاه قضاوت نمی ‌ کرده و هیچ اخالقی تو قابل تحسین و ستایش است.

Pisces | اسفند وقت موفقیت و آزادی فرا رسیده است. وقت آن رسیده که نتیجه زحماتت را دریافت کنی. این بال ‌ دهد. سبک ‌ به تو حس اعتماد به نفس می کنی. راهت ‌ و خوشحال به جلو حرکت می درست است، ادامه بده. منتظر نقل مکان و کشی احتمالی باش. ممکن است به ‌ یا اسباب باره وارد شغلی جدید بشوی. با حقایقی که ‌ یک ای روبرو ‌ هاست حتی از خود پنهان کرده ‌ مدت شده و بر این اساس راهی جدید به رویت باز خواهد شد. ممکن است با وضعیتی غیرمنتظره روبرو شوی. اما این باعث ترس در تو نشود، زیرا این به سورپرایزی زیبا تبدیل خواهد شد.

Capricorn | دی شود. از تاثیرات ‌ دورانی جدید و متفاوت آغاز می های اخیر رها خواهی شد و هیچ ‌ های سال ‌ سختی ماند. آزاد و رها ‌ عالمت سوالی در ذهنت باقی نمی دهی. تغییرات، تاثیرات بسیار ‌ به زندگی ادامه می ات داشته است. هم در زمینه ‌ خوبی در زندگی کاری و هم در زمینه احساسی. گاهی اتفاقات از کنترل تو خارج بود. ولی االن فرصتی است که همه چیز تحت کنترل تو باشد. قالبی جدید برای خود گیری. االن وقت ‌ سازی و دوباره از نو شکل می ‌ می تصمیمات اساسی و تاثیرگذار است. اقداماتی دهی، ‌ که االن در زمینه بهبود زندگی انجام می به سرعت و به زودی نتیجه خواهد داد. مراقب تصمیمات خود باش.

79

www.radiojavan.com/POL

Powered by