POL Magazine No.15 USA

Monday های تیمی ‌ ریزی پروژه ‌ تنظیم و برنامه

های تیمی و ‌ بستری جالب برای تنظیم راحت و سریع فعالیت Monday توان به راحتی اکیپ همکاران یک پروژه را ‌ گروهی است که توسط آن می ریزی شده همکاری را پیش ‌ به هم اتصال داد و به صورت منظم و برنامه در مدیریت پروژه، بازاریابی، فروش، تنظیم Monday برد. استفاده از های الزم و تمامی وظایف تعریف شده برای ‌ های خالقانه و طراحی ‌ فعالیت توانید در این ‌ اعضای یک تیم کاری، بسیار کاربردی است. همچنین می رسانی کنید. وظایف انجام ‌ پلتفرم با اعضای تیم تماس داشته باشید و پیام شود و به این ترتیب ‌ مشخص می Monday شده تک تک افراد پروژه در شوند. امتیاز ‌ تمام اعضای تیم از آخرین وضعیت پیشرفت کارها مطلع می در سیستم اندروید و آیفون قابل Monday . است 4.4 این اپلیکیشن باشد. ‌ استفاده می

Google photos آلبوم مدرن

توان ‌ اپلیکیشنی بسیار کاربردی و جالب است. می google photos توانید از آن برای ‌ ای است که می ‌ آن را یک آلبوم مدرن نامید. برنامه های خود به صورت سازمان یافته و با قابلیت ‌ ها و فیلم ‌ ذخیره عکس ها و ‌ گذاری آسان استفاده کنید. آرشیو زیبایی از عکس ‌ به اشتراک سازد که هر زمان خواستید به سراغش بروید و مانند ‌ هایتان می ‌ فیلم هایتان را ‌ یک آلبوم خانوادگی کامل در اختیار داشته باشید. عکس ای ‌ دارد. خانه ‌ بندی کرده و خاطرات را زنده نگه می ‌ طبق تاریخ دسته 4.6 شود. امتیاز آن ‌ امن و قابل دسترس برای خاطرات محسوب می باشد. ‌ است و در سیستم عامل اندروید و آیفون قابل استفاده می با این اپ دیگر نگران فضای کافی در گالری گوشی همراه خود نباشید.

Disney plus تماشای آنالین فیلم و سریال

دیزنی پالس یک پالتفرم آنالین پخش محتوا است که طرفداران بسیاری های مورد ‌ توان فیلم و سریال ‌ در سراسر جهان دارد. با دیزنی پالس می عالقه خود را در هر زمان و هر مکانی که دوست دارید، تماشا کنید. های کالسیک ‌ ها، فیلم ‌ ها و سریال ‌ توان جدیدترین فیلم ‌ همچنین می های تلویزیونی و... را نیز با این اپ تماشا کرد. این اپلیکیشن ‌ اصلی، برنامه 2019 است که در سال Walt Disney سرویس نسبتا جدیدی از کمپانی شود. ‌ اندازی شد. از این اپلیکیشن به عنوان آینده شرکت دیزنی یاد می ‌ راه باشد و در سیستم عامل اندروید و آیفون ‌ می 4.5 امتیاز این اپلیکیشن قابل اجراست.

77

www.radiojavan.com/POL

Powered by