POL Magazine No.15 USA

تر پیش روند. در واقع ‌ ای ‌ شود تا کارها حرفه ‌ یک نفر به یک تیم تبدیل می توانم برای خونه دفتری استفاده کنیم. چون اسم ‌ را می Home office ترجمه دفترخونه که قابل استفاده نبود، از این رو به خونه دفتری تبدیل شد.

ای که از فالورهای پیج دارید چیست؟ ‌ دارترین خاطره ‌ خنده هر چقدر فکر کردم چیزی به ذهنم نرسید. ولی اگر بخواهم چیز جذابی بینم، خودم شخصا ‌ تعریف کنم این است که هر وقت فالورهایم را می کنم که مدتی خیلی طوالنی است که با هم دوست هستیم ‌ احساس می کنم. خیلی جالب است که از نظر ‌ ها احساس نزدیکی می ‌ و خیلی با آن تر ‌ شخصیت و روحیه شبیه به خودم هستند. چه فالوری که از من کوچک تر است. این برایم خیلی جذابیت دارد. ‌ است و چه کسی که از من بزرگ بینم. انگار هر ‌ های مختلف می ‌ های مختلف و مدل ‌ انگار خودم را در سن های مختلف ایران زندگی ‌ ام هستند که در قسمت ‌ کدام دوستان صمیمی کنند. چند وقت پیش که تنها به کیش سفر کردم، با یکی از فالورهای ‌ می پیجم آنجا قرار گذاشتیم. پیشم آمد و با هم وقت گذراندیم. او االن یکی از بهترین دوستان من است. دانند؟ ‌ ای در مورد والو وجود دارد که فالورهایش نمی ‌ چه راز بامزه ای را مطرح کنم که دیگر راز نیست (خنده). ولی در کل ‌ اگر بخواهم راز بامزه هایم تا به حال متوجه نشده باشند، ‌ ها و پست ‌ چیزی که شاید در استوری های ‌ این است که به شدت انسان پُر حرفی هستم و آنقدر موضوع و بحث شوم، آن جمع را ‌ مختلف در ذهنم دارم که همیشه در هر جایی که وارد می گیرم. خیلی هم شوخ هستم و مدام در حال شوخی کردن با ‌ به دست می شود. ‌ باشم. خدا را شکر هیچکس هم از دستم ناراحت نمی ‌ دوستانم می هایم کامال ‌ اند. شوخی ‌ کنم در پیجم اصال ندیده ‌ این چیزی است که فکر می دهد. شاید اولش فکر کنند که ‌ سبکی جدی دارند و این حالتی متفاوت می فهمند که شوخی است و ناراحت ‌ کنم ولی بعد می ‌ من دارم جدی صحبت می ای هستند که فکر ‌ ها موارد بامزه ‌ کنم. این ‌ شوند. خیلی هم انتقاد می ‌ نمی کنم در مورد خودم وجود داشته باشند، ولی راز نیستند. ‌ می درباره خونه دفتری برایمان بگویید. کنم و هم ‌ خونه دفتری در واقع فضایی است که من هم در آن کار می دهم. حاال این فکر از کجا آمد؟ من ‌ های دکوراسیون را به همه نشان می ‌ ایده های دکوراسیون و چیدمانی که دارم را در خانه خودمان به ‌ خواستم ایده ‌ می کنم ‌ مخاطبانم نشان بدهم. ولی چون به طبع من با مادر و پدرم زندگی می ها دوست ندارند هر روز یک دیوار سبز و ‌ و تفاوت سلیقه وجود دارد، آن یک دیوار زرد باشد و هر روز کار جدیدی روی خانه انجام شود. هم اینکه خواستند در کنار کار من، یک حریم شخصی هم داشته باشند. البته ‌ می ام. پدر و مادرم هر کدام در ‌ تا به حال خیلی از جاهای خانه را نشان داده شان از بین ‌ اجتماع فعالیت دارند و خیلی تمایل نداشتند که حریم شخصی برود. همچنین همیشه این ایده که دفتری برای خود داشته باشم، وجود خواست که این دفتر ظاهر یک افیس و یا محل کار ‌ داشت. ولی دلم نمی ها ‌ ای باشد که من بتوانم بگویم بچه ‌ را داشته باشد. دوست داشتم خانه توانید ‌ برای مثال فکر کنید اینجا خانه من و یا شماست و به این شکل می هایتان را روی خانه پیاده کنید. برای همین خونه دفتری با اینکه ‌ طراحی محل کار من و تیمم است، اما ظاهر دفتر ندارد و بیشتر ظاهر یک خانه را گوید یک خانه است. اما واقعیتش ‌ بیند، می ‌ دارد و هر کسی که اینجا را می دهیم. رفته رفته که کارها بیشتر شد، ‌ این است که ما اینجا کار انجام می افرادی به گروهم اضافه کردم. یعنی االن چند همکار دارم و یک تیم تشکیل کنیم و اعضای تیمم در این خونه دفتری مشغول به ‌ دادم که با هم کار می ای بود که من تا االن جایی ‌ رویم. این نکته ‌ کار هستند و ما با هم پیش می کم از ‌ ها کم ‌ در مورد کارم نگفته بودم. ولی واقعیت این است که کار بالگر

نظرتان درباره مجله پُل چیست؟ های مختلف، از دکوراسیون، ‌ اینکه در مجله پُل مطالبی در مورد حوزه سازی و فشن گرفته تا موضوعات دیگر وجود دارد، خیلی ‌ سفر، فرهنگ خوانم دوست دارم همزمان در مورد ‌ برایم جذاب بود. من وقتی مجله می موضوعات مختلف اطالعات کسب کنم و این در پُل وجود دارد. عالوه بر آن مشخص است که یک تیم خالق، جوان و بروز در پشت صحنه کار مجله شود کامال در ‌ پُل است. یعنی خالقیتی که در جوانان امروزی هست را می خواهم از مجله پُل تشکر کنم که این فرصت را ‌ مجله پُل دید. در آخر می دهند تا در مورد کارشان بیشتر توضیح دهند. چون بالگری ‌ به بالگرها می شود. ‌ شغلی است که در همه دنیا وجود دارد ولی خیلی به آن بها داده نمی کنید در این مورد ‌ ها با این شغل آشنا نیستند و اینکه شما سعی می ‌ خیلی شناسانید، واقعا جای ‌ اطالع رسانی کنید و بالگرهای ایرانی را به مردم می تقدیر دارد و من شخصا از شما ممنوم.

57

www.radiojavan.com/POL

Powered by