POL Magazine No.15 USA

tasteoffitnesss

خواهند مانند شما زندگی سالمی ‌ هایی به افرادی که می ‌ چه توصیه داشته باشند، دارید؟ باید بدانند استمرار یک ضرورت جدا نشدنی است و هیچ قرص، رژیم و یا ورزش جادویی وجود ندارد. ها حذف شود؟ ‌ دوست دارید چه چیز مضری از سفره ایرانی معتقدم ماده مضر در سفره ایرانی وجود ندارد. اما متاسفانه مقدار کربوهیدرات در سفره ایرانی زیاد است که باید کنترل شود.

کنید؟ ‌ های اجتماعی می ‌ روزانه چقدر زمان صرف شبکه ساعت آنالین ۳ ً هایی است که چالش ورزشی دارم؛ حدودا ‌ بیشتر فعالیت من در بازه ساعت در حال تولید محتوا هستم. ۸ تا ۶ ً هستم، اما معموال گذارید، کدام یک بیشتر ‌ هایی که در صفحه خودتان به اشتراک می ‌ از بین ورزش گیرند؟ ‌ موردتوجهقرار می هایی که هم وسائل خیلی محدودتری احتیاج دارند و هم قابل انجام در منزل ‌ ورزش ریزان من. ‌ باشند. مثل چالش برگ

ترین چیزی که مردم باید در مورد تغذیه و ورزش بدانند چیست؟ ‌ مهم های ‌ تعادل بین کالری ورودی از تغذیه و کالری خروجی از کانال مختلف، انرژی، میزان پروتئین مصرفی و مقدار زمان برای ورزش کردن مهم است. رمز پیروزی در تغذیه و ورزش استمرار است.

هایی که گرفته اید در مورد چه بودند؟ ‌ بدترین کامنت چون من ورزشکار استقامتی هستم، بدن کوچکی دارم که این طبق سلیقه عمومی شوم. ‌ نیست و در این زمینه قضاوت می دانند؟ ‌ ای در مورد شما وجود داردکه فالورهایتان نمی ‌ چهراز بامزه کنم جنبه کودک درونم خیلی فعال ‌ بین و منطقی هستم، احساس می ‌ چون خیلی واقع تر است. ‌ نیست و جنبه والدم پُررنگ پیامی برای مخاطبان پُل دارید؟ های پیج من شرکت کنند. ‌ کنم که در چالش ‌ از خوانندگان مجله پُل رسما دعوت می کنار همدیگر ورزش کنیم و بخندیم. نظر شما در مورد مجله پُل چیست؟ تنوع موضوعی مجله پُل را دوست دارم. الگوی هماهنگی در تولید محتوایش وجود دارد. این وحدت در عین کثرت است که کار سختی است.

51

www.radiojavan.com/POL

Powered by