POL Magazine No.15 USA

۲۰۲۱ استایل افراد مشهور ایرانی در فستیوال کن داشتند. غیر از جنبه هنری 2021 ها حضور درخشانی در فستیوال کن ‌ ایرانی ماجرا، معموال استایل و برندهایی که توسط حاضرین در فستیوال مورد گیرد، بسیار مورد توجه است. ستارگانی که روی فرش ‌ استفاده قرار می ترین استایل خود در این ‌ روند، سعی دارند با بهترین و جذاب ‌ قرمز راه می ها به دالیلی که خاص ‌ دانیم ایرانی ‌ فضا قرار بگیرند. البته همانطور که می هایی که وجود دارد، کارشان برای ساخت استایلی ‌ هاست و محدودیت ‌ آن تر از دیگران است. ‌ زیبا، جذاب و منحصربفرد کمی سخت 2021 امیر جدیدی در فستیوال کن امیر شانس حضور در فیلم یکی از بهترین کارگردانان دنیا یعنی اصغر فرهادی را پیدا کرد. او امسال با فیلم «قهرمان» به کن رفت. استایلی که و شلوار امیر جدیدی از برند ‌ انتخاب کرده بود به نظر مناسب است. کت ) است. این برند فرانسوی در زمینه تولید پوشاک و Berluti( برلوتی کند و از برندهای لوکس فرانسوی است. ‌ های چرمی فعالیت می ‌ کفش ، عینک و ساعت جدیدی هم نشانگر این است که او برای استایل ‌ کفش خود دقت و توجه بسیاری داشته است. ساعت او در مراسم نخستین فرش قرمز از برند لوکس و سوئیسی ) انتخاب شده و در مراسم فوتوکال هم از برند بسیار Hublot( لوت ‌ هاب ) استفاده کرده بود. قیمت این Audemars Piguet( لوکس اودمار پیگه هزار دالر است. ۲۰ ساعت شیک بیش از

2021 سولماز پناهی در کن الخروج ‌ سولماز پناهی به نمایندگی از جعفر پناهی، کارگردان ایرانی که ممنوع کند ‌ است، در این رویداد حضور پیدا کرد. او در شهر پاریس فرانسه زندگی می در فیلم «دایره» به ۱۳۷۸ و طراح جواهرات و هنرهای بصری است. در سال ‌ در فیلم «شیرین» ساخته ۱۳۸۵ کارگردانی پدرش ایفای نقش کرد و سال عباس کیارستمی بازی کرد. فیلم «سال طوفان ابدی»، توسط جعفر پناهی ی» یکی از ‌ ه است. فیلم «سال طوفان ابد ‌ یگر ساخته شد ‌ ان د ‌ کارگرد ۶ و گان ‌ فیلم های خاص فستیوال کن امسال است که طبق اعالم برگزارکنند ه ‌ اد ‌ وره فستیوال کن نمایش د ‌ های ویژه» این د ‌ ر بخش «نمایش ‌ جشنواره د شد. استایل پوشش و سبک آرایش متفاوتی که سولماز در این فستیوال داشت، موردتوجه واقع شد.

حد سارینا فرهادی ‌ سادگی بی سارینا دختر اصغر فرهادی است که در فیلم «جدایی نادر از سیمین» دخترک نوجوان داستان بود. حاال که او بزرگ شده در فیلم جدید پدر نهایت ‌ هم حضور دارد. استایل او در فرش قرمز و فوتوکال فستیوال بی بایست ‌ ساده است. البته پوشش روسری او به نظر مناسب نیست و می کرد. سادگی بیش از حد استایل او را کیف و ‌ از سبکی بهتر استفاده می است که مناسب Chanel هایش بهبود داده است. کفش او از برند ‌ کفش با پوشش کلی و قد بلند اوست.

36

المللے ‌ مجله فارسے زبان بین مجله پـــــــل،

Powered by