POL Magazine No.17 USA

در دوران کرونا چه کارهای عکاسی انجام دادید؟ و به نظر شما این ها چه اثری بر کار شما داشته و خواهد داشت؟ ‌ محدودیت کرونا باعث شد که برندها بیشتر به فکر تبلیغات و فروش اینترنتی باشند. تر هم که از پرداخت هزینه برای تبلیغات ترس ‌ در این حین برندهای ضعیف تر جا بازتر شد. با وجود ‌ داشتند، کم کم از بازار جا ماندند و برای افراد باهوش توان گفت کرونا ‌ این درست است که بازار همیشه باال و پایین دارد، ولی نمی تاثیر بزرگی در کسادی بازار داشته است. دوست دارید چه تاثیری روی مردم داشته باشید؟ همیشه دوست داشتم روی دید افراد نسبت به محیطشان تاثیر بگذارم. خواهد این دیدگاه را که هر فردی حتما باید نسبت به فرهنگ محیط ‌ دلم می اطراف سبک پوشش خود را انتخاب کند، از بین ببرم.

توانید از یک لنز استفاده کنید، آن کدام لنز است؟ ‌ فقط می Sony Gmaster 70- 24 لنز

هایی برای عکاسی با موبایل دارید؟ ‌ چه توصیه های خوبی با موبایل گرفت. ‌ توان عکس ‌ بندی عالی می ‌ با نور خوب و قاب

هایی برای ادیت عکس دارید؟ ‌ تان چه اپلیکیشن ‌ روی موبایل کنم. ‌ استفاده می Adobe Lightroom برای ادیت با موبایل از اپلیکیشن

کنید؟ ‌ روی کامپیوتر کدام برنامه ادیت را بیشتر استفاده می کنم. ‌ هایم استفاده می ‌ برای ادیت عکس Photoshop من فقط از

وب سایت عکاسی مورد عالقه شما کدام است؟ را بسیار دوست دارم. Kavyar و Vogue های ‌ وب سایت

به نظرتان کدام برند ایرانی استعداد جهانی شدن دارد؟ آینده Behnoode ، Solamor ، The Soraya ، Yasminegold به نظرم برندهای خوبی دارند.

کتاب مورد عالقه شما درباره عکاسی چیست؟ و Scott Belsky نوشته Making Ideas Happen ام ‌ های مورد عالقه ‌ کتاب هستند. Steve Johnson نوشته The minimalist photographer المللیرادوستدارید؟ ‌ کار کدام عکاس بین عکاسانی Stevens Johnson و Richard Avedon ، Steve McCurry هستند که دوستشان دارم. این شغل چه چیزهایی را در شما تغییر داد؟ شویم ناخودآگاه تاثیرات زیادی روی سبک ‌ وقتی وارد جامعه مد و فشن می مان خواهد گذاشت، از سبک پوشش گرفته تا اهمیت ‌ زندگی شخصی های اطرافمان. برای من هم بسیار ‌ به تغذیه و ورزش کردن و انتخاب آدم تاثیرگذار بودهاست. الگوهای قدیمی و جدید شما در عکاسی چه کسانی هستند؟ نام ببرم و الگوی Richard Avedon توانم از ‌ به عنوان یک الگوی قدیمی می است. Douglas Friedman جدیدترم منابعالهامشمابرایاینشغلچهچیزهاییهستند؟ های فیلم و یا گردش در طبیعت برای کارهای ‌ من معموال با دیدن سکانس گیرم. ‌ جدیدم الهام می های اصلی شغل شما در ایران و خار ج از ایران چیست؟ ‌ کنید تفاوت ‌ فکر می تواند متفاوت باشد. با توجه ‌ بسته به سبک کاری هر فرد جواب این سوال می تواند فرق بزرگی باشد. در ایران آزادی که در ‌ به سبک کاری من، محدودیت می خارج از کشور است وجود ندارد. کنند چیست؟ ‌ نظر شما درباره عکاسانی که در چند شاخه کار می برد. برای ‌ هاباالتر می ‌ تواند اتفاق خوبی باشد، چون تسلط عکاس را در پروژه ‌ می مثال وقتی عکاس در زمینه روتوش تبحر داشته باشد، در حین میکاپ چهره تواند نظرات مفیدی بدهد و روی تمام مراحل کار تسلط داشته باشد. ‌ مدل می

نظرتان درباره صنعت مد در ایران چیست؟ با توجه به کمبودهای بسیار، صنعت مد در ایران پیشرفت خیلی خوبی های آینده جایگاه ‌ داشته و با وجود طراحان خالق ایرانی اطمینان دارم در سال بسیار خوبی پیدا خواهد کرد. های ایرانی چیست؟ کدام را دوست دارید و به نظرتان ‌ نظرتان درباره مدل ای هستند؟ ‌ حرفه های ایرانی در مارکت جهانی کمتر دیده شدند، ولی کم کم شاهد ‌ شاید مدل های مد خواهیم بود. سحر راد، ‌ ها در برندهای موفق و هفته ‌ حظور آن فرنوش حمیدیان، علی نصیری، سجاد پورحسن و مت نجم از جمله اسامی امهستند. ‌ موردعالقه بینید؟ ‌ دنیای پس از کرونا را چطور می تر و به دنبال تفریح و گردش و خریدهای ‌ ها را همانند گذشته خوشحال ‌ انسان ها را در حال تخریب محیط زیست ‌ بینم. امیدوارم همانند گذشته آن ‌ افراطی می ای گرفته باشیم. ‌ های آموزنده ‌ اطرافشان نبینیم و همگی از کرونا درس پیامی برای مخاطبان پُل دارید؟ نامه افراد موفق باعث پیشرفت در ‌ گاهی استفاده از تجربیات و خواندن زندگی کنم که حتما زندگی افراد موفق را ‌ مسیر زندگی تان خواهد شد. پیشنهاد می بخوانید و با مسیرشان بیشتر آشنا شوید. نظرتاندربارهمجلهپُلچیست؟ ای آموزنده و پُر از ‌ توان فهمید که پُل مجله ‌ با یک دید سطحی هم می های روز ‌ های آموختنی از زندگی افراد موفق است. به امید موفقیت ‌ درس افزون برای شما.

25

www.radiojavan.com/POL

Powered by