POL Magazine No.17 USA

کند چیست؟ ‌ هایی که از موسیقی ایران می ‌ نظرتان درباره رادیو جوان و حمایت ام که کمپانی رادیو جوان کار بسیار بزرگی را انجام داده ‌ همیشه و همه جا گفته است و آن حمایت از استعدادهای نسل جوان چه دختر و چه پسر بوده که مثل من آرزوی رسیدن به هدفشان را داشتند. واقعا اگر رادیو جوان وجود نداشت شدند و همیشه در آرزوی رسیدن ‌ گاه دیده و یا شنیده نمی ‌ شاید امثال من هیچ ماندند. رادیو جوان انقالبی را در موسیقی ایران به وجود آورد که ‌ به هدفشان می تر و بیشتری شکوفا و دیده شوند. ‌ باعث شد تا استعدادهای جوان

واکنش شما به هیترها چیست؟ کنم، ولی به هر حال جلوی چشم ‌ اصوال همیشه از انرژی منفی فرار می های مثبت از سمت مخاطبین نیست و ‌ بودن همیشه همراه انرژی صد در صد همه ما افرادی را در مقابل داریم که انرژی منفی منتقل ها را نادیده بگیرم و تا جایی که ‌ کنم آن ‌ کنند. من همیشه سعی می ‌ می های ‌ خواهم این انرژی ‌ کنم، چون نمی ‌ ها نمی ‌ امکان دارد توجهی به آن منفی در پیشرفتم تاثیر بدی بگذارند. بهترين دوست و همراهتان در زندگی چه كسی هست؟ ام هستند که جدای رابطه شخصی و ‌ در حال حاضر چندین نفر در زندگی ها دارم، واقعا دوست و همراهم هستند وبسیار دلسوزانه ‌ کاری که با آن ام، خواهرم و برادرم، مادر و ‌ کنند. مثل مدیر هنری و مدیر برنامه ‌ رفتار می توان به تک تکشان اشاره کرد و ‌ پدرم و دوستان شخصی خودم که می واقعا تعدادشان کم نیست. تصور كنيد دختری با حال و هوايی كه داشتيد تصميم دارد راه شما را برود، به او چه می گوييد؟ تر بود. اما همچنان این مسیر سختی است ‌ قطعا زمان من بسیار سخت خواهید به دنبال خوانندگی ‌ که مستلزم تالش و صبر بسیار است. اگر می های مختلف خود را آماده کنید تا ‌ بروید باید با تحصیل و گذراندن دوره بتوانید این مسیر سخت را پشت سر بگذارید و اصطالحا پوستتان باید خیلی کلفت باشد، چون جدای سختی کار، برای رسیدن به هدف، یک زن با موانع بسیار زیادی روبه رو است و قطعا باید یک شخصیت محکم و قوی داشته باشید که بتوانید به موفقیت برسید.

آياچيزیهستكهبخواهیددربارهاشصحبتكنيد،ولیدرسواالتمانبودهاست؟ مطلبی نمانده که به آن نپرداخته باشید، سواالت جامع و کامل بود. تنها مطلبی که توانم اضافه کنم این است که شاید مدتی طوالنی آهنگی منتشر نکنم، ‌ در آخر می ای است ‌ ام به گونه ‌ ریزی ‌ ام. هدف و برنامه ‌ ولی به معنای آن نیست که کم کار شده «هارمونی» زمان بیشتری بدهم که بهتر شنیده شود و تمام قطعاتش ‌ که به آلبوم های بیشتری ‌ به گوش مخاطبانم برسد و در حال حاضر در حال تولید آهنگ های زيادی داریم. ‌ هستیم و برنامه صحبت و پيامی با خوانندگان پُل دارید؟ کنم که تا اینجا همراه ما بودند و خواستند که راجع به من ‌ اول اینکه تشکر می بیشتر بدانند و دوم اینکه خوشحالم که از طریق مجله پُل مخاطبان جدیدی به من اضافه شدند. واقعا فرصت خوبی بود که توانستم با مجله شما بخشی از ام را به اطالع دیگران برسانم. ‌ زندگی شخصی و هنری نظرتاندربارهمجلهپُلچيست؟ کننده با مطالب جامع است. از تیم ‌ ای بسیار جذاب، باحال و سرگرم ‌ پُل، مجله کنند و ‌ خوبتان ممنونم که با تولید هر نسخه و مطالب جالبش مردم را سرگرم می دهند که از جزئیات بیشتری در زندگی شخصی ‌ به هنرمندانی مثل من فرصت می شان برای خوانندگانتان توضیح دهند. این خودش اهمیت بسیار زیادی ‌ و کاری دارد. از دعوت و مصاحبه جذابی که طراحی کردید، بسیار ممنونم. امیدوارم در آینده شاهد پیشرفت بیشتر و بیشتر مجله پُل باشیم.

15

www.radiojavan.com/POL

Powered by