POL Magazine No.12 USA

های جدیدی پدید خواهد آمد ‌ سبک ات ‌ پرسیدید «سبک موسیقی مورد عالقه ‌ می 1990 ‌ های دهه ‌ اگر از دبیرستانی ها همین ‌ دادند. اما امروز از دبیرستانی ‌ چیست؟» بیشترشان جوابی قاطع می ها را خواهید ‌ ها و استایل ‌ سؤال را بپرسید و در جواب، دیگ جوشانی از سبک ام، پاپ و این لیست همینطور ادامه ‌ دی ‌ ، ای 70 شنید: هیپ-هاپ، راک دهه تان همان چیزی ‌ جدید، موسیقی مورد عالقه ‌ پیدا خواهد کرد. در این دوره های امروز هنرمندان فردا هستند و ‌ دهید. بچه ‌ است که در لحظه، گوش می های جدید در موسیقی خواهد شد. ‌ این مسلما منجر به پدید آمدن سبک های جدید ‌ پخش آنالین شاهد شکل گرفتن سبک ‌ جا هم در دوره ‌ تا همین ایم. ‌ ”) بوده Hotline Bling“ ام و هیپ-پاپ (مثل ‌ دی ‌ مانند ترَپ، کانتری ای ها است مقدمات ازدواج موسیقی سنتی و ‌ آینده چه چیزی در سبد دارد؟ مدت پاپ فراهم شده. حتی در کشور خودمان صنعت موسیقی تلفیقی بسیار رواج های ‌ هایی از این ازدواج را در موفقیت ‌ یافته است. طرفداران تلفیقی گوشه اند. به عالوه آشتی موسیقی پاپ و رپ ‌ همایون شجریان و حافظ ناظری دیده در زمان 2015 نیز بسیار رواج یافته و در حال توسعه است. به خاطر دارم سال تولید آهنگ «بخشش» از امیر عباس گالب و حمید صفت دقیقا این موضوع بینی کرده بودم. ‌ را پیش

شان را انتخاب خواهند کرد. ‌ های ‌ طرفداران خودشان موسیقی متن سریال تا حاال برایتان پیش آمده در حال دیدن سریالی باشید و با خود فکر کنید: شد، یا با خود ‌ های «رامین جوادی» برای این صحنه عالی می ‌ یکی از آهنگ های اکشن موسیقی مورد ‌ زمینه یا در صحنه ‌ دهم در پس ‌ بگویید: ترجیح می عالقه خودم را بشنوم؟ در عصر پخش آنالین، طرفداران مدام کنترل بیشتری شود فکر ‌ آورند و این نکته باعث می ‌ دست می ‌ شان به ‌ بر محتوای دریافتی ها را ‌ کنیم در آینده بینندگان تلویزیون قادر خواهند شد موسیقی متن سریال اخیرا ویژگی جدیدی به نام «موسیقی Netflix خودشان انتخاب کنند. کمپانی متن را خودت انتخاب کن» معرفی کرد که درهای جدیدی را به روی محتوای سفارشی برای کاربر گشوده است. مانند یوتیوب که با ناشران موسیقی توانند به بینندگان خود امکان انتخاب ‌ نیز می NBC و ABC قرارداد بسته، امثال ها را بدهند و بدین ‌ زمینه و سازهای مورد استفاده در سریال ‌ موسیقی پس ترتیب میزان مشارکت بیننده را به سطحی باالتر برسانند. شود، هنرمندان ‌ در حالی که امروز بیش از هر زمانی، موسیقی جدید ساخته می ‌ هایشان به عنوان ابزارهای بازاریابی ‌ ها و آلبوم ‌ آهنگ ‌ مجبور خواهندشداز تک های ‌ برای باز کردن درهای دیگر برای خودشان استفاده کنند. بنابراین صنعت دیگر مانند پوشاک، فیلم، تلویزیون، رادیو و غیره به لنگری برای رشد های واقعی ‌ ستاره ‌ شوند. فوق ‌ شان تبدیل می ‌ های بانکی ‌ موجودی حساب ای ‌ موسیقی امروز فشار مضاعفی برای دیده شدن میان حجم انبوه موسیقی کنند. ‌ شود حس می ‌ که امروز ساخته می ستاره دیگر وجود نخواهند داشت. ‌ هنرمندان اسطوره و فوق مشترک این سه هنرمند این است که ‌ داریوش، ابی، گوگوش! نقطه همگی از طریق موسیقی به شهرت و ثروت رسیدند. اما در فضای جهانی، آورند. ‌ عمده درآمد خود را از تجارتی دیگر بدست می Jay Z هنرمندانی همچون به Drake در پوشاک و تبلیغات تجاری Jay Z شمار ‌ های بی ‌ گذاری ‌ سرمایه شان ‌ دهد. پس هنرمندان برای گسترش ثروت ‌ خوبی این مبحث را نشان می مانند. موسیقی همچنان راه ورودی برای ‌ موسیقی باقی نمی ‌ در محدوده های دیگر ‌ های جوان است و درهای مختلفی به سوی صنعت ‌ موزیسین ستاره بسیار دشوار خواهد بود ‌ گشاید. اما در آینده برای هنرمندان فوق ‌ می های مرتبط با موسیقی به موفقیت برسند. ‌ که صرفا بر اساس قدرت فعالیت Post Malone هایی وجود خواهند داشت. یک استثنای اخیر ‌ هرچند استثنا بوده است که موفق شده صرفا با استفاده از موسیقی خود را به عنوان یکی میلیون دالر به 10 های امروز تثبیت کند و ثروتی نزدیک به ‌ ترین ستاره ‌ از بزرگ دست آورد.

سازی در صنعت موسیقی وجود دارند، اما در ‌ این کار درآمدی اضافی برای هنرمندان و ناشران نیز فراهم خواهد کرد. درست است که االن هم مجوزهای هماهنگ سازند، ‌ های امروز و آینده را می ‌ چه آهنگی بشنوند. چرا قدرت را به خود کسانی که ستاره ‌ سریال ‌ زمینه ‌ گیرند که در پس ‌ این فرایند، گروه کوچکی از افراد تصمیم می یعنی خود طرفداران، ندهیم؟

71

www . polertebat . com

Powered by