POL Magazine No.12 USA

فروش فیزیکی موسیقی کامال از بین خواهد رفت. های قدیمی یا همان «نوستالژی خریداران» و بازگشت به ‌ های اخیر، رویکرد به آیتم ‌ در سال های فیزیکی گذشته موسیقی موجب ایجاد درآمد مازادی برای این صنعت شده ‌ فرمت ده میلیون آلبوم به صورت 2018 های گرامافون را در نظر بگیرید، در سال ‌ است. مثال صفحه صفحه گرامافون فروخته شد و رشد فروش این کاال کماکان در حال افزایش است. شکی توانند ‌ های پخش آنالین هرگز نمی ‌ کند که سرویس ‌ نیست که گرامافون صدایی تولید می نیز در مقایسه با صفحه گرامافون تا حد کمتری رشد ‌ به آن دست یابند. فروش کاست ، اما در حالی که صفحه به عنوان یک بخش تجاری قوی برای ناشران تبدیل شده ‌ داشته است، بازگشت نوار کاست در دنیا بیشتر محدود به چند شرکت است. نوار کاست البته دهد که رنج و درد عقب و جلو بردن آهنگ بر روی کاست را ‌ به جوانان امروز این فرصت را می تجربه کنند. اما ناشران و هنرمندان چندان هم نباید تحت تأثیر این جو قرار بگیرند. درست های طرح قدیم برای بانوان، فروش فیزیکی موسیقی نیز تحت تأثیر ‌ مانند مد شدن لباس هفتاد و پنج درصد درآمد صنعت موسیقی 2019 است. در سال 90 و 80 ‌ نوستالژی دهه های پخش آنالین بود و این درصد به مرور افزایش خواهد یافت و تنها ‌ مربوط به سرویس های فیزیکی ‌ درصد یا کمتر) را برای فرم 5 ً قسمت اندکی از فروش (تا ده سال آینده احتماال باقی خواهد گذاشت.

های برگزاری بزرگ با امکانات کامل برای هنرمندان ‌ ظهور سالن تور گذاشتن بپرسید، پاسخ ‌ ای درباره ‌ از هر هنرمند باتجربه دهد عاشق اجرا است اما از کارهای تکراری و یکنواختی ‌ می است متنفرند. هواپیما، اتوبوس، تالش ‌ که در تور الزم برای خوابیدن، شهر بعدی، چک کردن صدا، برگزارکنندگان های ‌ چالش ‌ ها. به عالوه ‌ این ‌ ای و تکرار مداوم همه ‌ غیرحرفه مربوط به رژیم غذایی، سؤ مصرف و موارد دیگری که بخشی از در سفر بودن دائمی هستند را نیز در نظر بگیرید. تا ده سال آینده تنها الس وگاس نخواهد بود که میزبان همیشگی ‌ شود. احتمال اینکه سر و کله ‌ و اقامتگاه هنرمندان می جای دنیا پیدا شود کم است، ‌ های کوچک در همه ‌ وگاس آنجلس، ‌ اما در عوض خواهیم دید در مقاصدی مانند لس نیویورک، آبشار نیاگارا و شهرهای دیگری در ایاالت متحده و شوند (همین ‌ ای ساخته می ‌ هزار نفره 10 - 5 های ‌ جهان سالن حاال نیز این اتفاق در حال رخ دادن است) که به هنرمندان دهند که چندین شب پیاپی سالن را پر ‌ این فرصت را می ها به ‌ این سالن ‌ کنند و از تعدد سفرشان بکاهند. اندازه دهد اجراهای پیاپی برگزار کنند. طبیعتا ‌ هنرمندان اجازه می های ‌ تورهای جهانی هنوز وجود خواهند داشت، اما مزیت ها مطمئنا به مرور برای هنرمندان ‌ گاه ‌ اقتصادی سکونت تر خواهد شد. ‌ جذاب

ناشران موسیقی به تاریخ خواهند پیوست. ها خود دست به کار ‌ کار اصلی ناشران، استعدادیابی، بازاریابی و توزیع موسیقی بود. آن یافتند، ‌ کردند و هنگامی که چنین هنرمندی می ‌ شدند و هنرمندان مستعد را پیدا می ‌ می کار به ‌ گذاشتند تا این هنرمند را از موسیقیدانی تازه ‌ ها زمان می ‌ ها و گاهی حتی سال ‌ ماه ای جهانی بدل کنند. هر ناشر تیم کوچکی داشت که با بازاریابی برای هنرمند و با ‌ ستاره ها ‌ های هنرمند را به فروشگاه ‌ دی ‌ ها و سی ‌ ها و کاست ‌ های توزیع، صفحه ‌ استفاده از شبکه کرد. امروز کارکرد بخش ‌ رساند و بدین ترتیب تیم استعدادیابی، ناشر را تقویت می ‌ می استعدادیابی ناشران زیر سؤال رفته، زیرا ناشران بر اساس میزان طرفداران هر هنرمند کنند، بنابراین ‌ های پخش آنالین با او قرارداد امضا می ‌ های اجتماعی و سرویس ‌ در شبکه ها را به خود ‌ تواند درصدی از درآمد ناشی از آن ‌ هنرمند از ابتدا طرفدارانی دارد که ناشر می شود، ضمن اینکه برخی ‌ اختصاص دهد. بازاریابی نیز از فعالیت ناشران بزرگ خارج می گزینند. وقتی نوبت توزیع برسد نیز، دیگر نیاز ‌ «خودکفایی» را برمی ‌ هنرمندان نیز شیوه تواند موسیقی خود را با پرداخت مبلغ اندکی ‌ چندانی به ناشران نیست. هر هنرمندی می دهندگان خدمات دیجیتال بدهد. البته هنوز هم قرارداد داشتن با یک ناشر ‌ به ارائه گشاید، اما این مزیت نیز در ‌ هایی دارد و بدون شک برخی درها را برای هنرمند می ‌ مزیت حال از بین رفتن است. خب، پس چه بر سر ناشران خواهد آمد؟ در طول ده سال آینده خواهید دید که تجارت و دفاتر بسیاری از ناشران بزرگ بسته های جدیدی ‌ هایی مانند سونی موزیک و یونیورسال، مدل ‌ وزن ‌ خواهد شد. برای سنگین شان به ‌ ها با استفاده از ارتباطات و پشتوانه مالی ‌ پدید خواهد آمد که طبق آن این شرکت های عظیمی که مالک این ناشران ‌ های بازاریابی مجللی بدل خواهند شد. یا شرکت ‌ آژانس های ‌ شان را کامال قطع خواهند کرد تا به تجارت ‌ های تجاری موسیقی ‌ هستند، بخش رساند به تغییر بعدی... ‌ سودآورتر بپردازند. این نکته ما را می

69

www . polertebat . com

Powered by