POL Magazine No.12 USA

رقص چه تاثیراتی روی شما دارد؟ روند و حس شادی و رضایت ‌ هایم از بین می ‌ ها و ناراحتی ‌ با رقص تمام نگرانی کند خودم را ‌ شود. رقص کمک می ‌ های منفی می ‌ و آرامش جایگزین حس قبل از هر چیزی دوست داشته باشم و مفهوم شادی و لذت را درک کنم. کند. ‌ ام را هم بهتر می ‌ یعنی سالمت جسمی و روحی چه افتخاراتی در رقص دارید و هدف شما در این رشته چیست؟ دیپلم رقص افتخاری از کشور ایران، گرجستان، ترکیه و آذربایجان دارم. ۱۰ بار در مسابقات رقص تفلیس و یک بار در مسابقه رقص آقای خردادیان ۳ ام. هدفم از رقص خلق سبک جدید و معرفی آن به ‌ در تورنتو برنده شده دنیاست.

و مویی دارید؟ ‌ های پوست ‌ چه مراقبت نوشم. از روغن نارگیل طبیعی برای مرطوب نگه داشتن پوستم ‌ آب زیادی می زنم. آرایش ‌ میخورم. کرم ضدآفتاب می E کنم. قرص ویتامین ‌ استفاده می کنم. هر شب قبل از خواب صورتم را با شوینده مخصوص و ‌ سنگین نمی متر است و مهم ترین مراقبتم ‌ سانتی ۱۰۵ کنم. طول موهایم ‌ تونر پاک می کنم ‌ تمیز نگه داشتن موهایم است. از گرفتن دوش آب گرم اجتناب می هفته یک بار ۵ بندم. هر ‌ و معموال موهایم باز است و با کش سفت نمی دهم موهایم با ‌ کنم و به جای استفاده از سشوار اجازه می ‌ موهایم را کوتاه می هوای آزاد خشک شوند. شود؟ ‌ های ایرانی برای مدلینگ استقبال می ‌ ه ‌ در کانادا چقدر از چهر های زیبای ایرانی اینجا بسیار ‌ شود. چهره ‌ ملیت و نژاد باعث هیچ تفاوتی نمی گیرند. معتقدم چهره طبیعی و دست نخورده در اینجا ‌ مورد توجه قرار می طرفداران زیادی دارد. ای برای کسانی که ‌ مدلینگ بگویید. چه توصیه ‌ های شغل ‌ لطفا از سختی خواهند مدل شوند دارید؟ ‌ می متاسفانه بین مردم جا افتاده که مدلینگ تفریح و کار راحتی است؛ ولی مدل ای شدن مسیر طوالنی و ‌ بودن کار سختی است و تا رسیدن به درآمد و حرفه تر کنید. ‌ توانید شرایط سخت را آسان ‌ سختی باید طی شود. با صبر و امید می به دنبال رویاهای خودتان بروید. تا تجربه نکنید، چیزی نخواهید داشت. ورزش کنید، زندگی سالم و شادی داشته باشید.

(ورزش، رژیم و خواب) توضیح دهید. ‌ تان ‌ جزئیات سبک زندگی ‌ درباره های من ورزش و رژیم غذایی است. از زمانی که در این حرفه ‌ یکی از دغدغه شروع به فعالیت کردم محدودیت غذایی دارم. بسیاری از غذاهایی که برای مورد عالقه من شکالت ‌ کنم. خوراکی ‌ سالمت مضر هستند را مصرف نمی کنم. مگر اینکه در طول روز از عملکرد ‌ است؛ ولی از خوردنش دوری می خودم راضی باشم و بخواهم ارفاق کوچکی قائل شوم. دوری از دخانیات روز ۵ و مشروبات الکلی از فاکتورهای اصلی زندگی من هستند. در هفته ای ‌ سال به صورت حرفه ۵ . رقصم ‌ کنم و می ‌ ای ورزش می ‌ به صورت حرفه سواری و اسکیت را هم دنبال ‌ های اسب ‌ ام و قبال ورزش ‌ بسکتبال بازی کرده کنم تسلیم نشوم و کم نیاورم. مدیتیشن راهکار رفع ‌ کردم. سعی می ‌ می خستگی جسمی و ذهنی من است. خواب مناسب و کافی دارم، مگر اینکه کارم زیاد باشد.

45

www . polertebat . com

Powered by