POL Magazine No.12 USA

ساز چطور است؟ آشی چه ‌ از نظر آسو زندگی و دوستی با یک فیلم فردی دارد؟ ‌ چیزهایمنحصربه آشی توان بصری باال و دید متفاوتی دارد. آشی واقعا باهوش و عمیق ها هستیم، زندگی و ‌ آدم ‌ است. ما دائم در حال حرف زدن درباره دید متفاوتی دارد. به نظرم با تغییر ‌ کنیم. زاویه ‌ ها را تصور می ‌ کار آن های اطرافتان ‌ دیدتان حتی ممکن است یک چیز دیگری از آدم ‌ زاویه گذارد ‌ بین می ‌ گوید:) آشی همه چیز را زیر ذره ‌ بسازید. (با خنده می های من یادش ‌ ماند. تمام لباس و استایل ‌ و همه چیز یادش می است. از نظر آشی زندگی با آسوده چطور است؟ دلیلی وجود ندارد که نخواهم با آسوده زندگی کنم. مثل یکی شدن کنیم. با ‌ ساعت روز را باهمیم. با هم کار می ۲۴ ً ماند. ما معموال ‌ می توانیم این کار را بکنیم چون ‌ کنیم. خوشبختانه می ‌ هم زندگی می توانم تصور کنم که کاری به غیر از ‌ شغل ما تقریبا یکی است. نمی این بکنم. زندگی به من این فرصت را داد که آسو را به دست بیاورم کلمات را ‌ آوردم. برای توصیف او همه ‌ و من هم باید به دستش می کنم برای ‌ کشم.فکر می ‌ دانم. عاشقش هستم و از او دست نمی ‌ نمی ،‌ اولین بار همه چیز برایش جالب بود؛ به خصوص برخورد خانواده دوستان و فامیل من. خوش آمدگویی ایرانی را خیلی دوست داشت. آنقدر محبت داشتند که دوست نداشت برگردد. تهران کنم تصورش از ایران چیز دیگری ‌ برایش شوکه کننده بود، فکر می بود. در زمستان و هوای بد به تجریش رفتیم؛ جمعیت خیلی زیاد بود و فشار آشی افتاد. به من گفت بازار تجریش را دوست نداشتم؛ اسم این بازار را (بو گندو) گذاشته بود؛ البته بعد نظرش تجریش عوض شد. بعد به بازار بزرگ رفتیم و عاشق کاخ ‌ درباره شناختند در مترو و اتوبوس ‌ گلستان شد. حتی مردمی که ما را نمی کردند تا آشی ‌ فهمیدند خارجی همراه ماست، به ما محبت می ‌ تا می حس خوبی در ایران داشته باشد. صدها سال این زندگی را ادامه دهم. عاشقشم. وقتی اولین بار آشی به ایران آمد چه نظری داشت؟

شود؟ ‌ ریزی مالی این سفرها چطور انجام می ‌ شما همیشه در سفر هستید، برنامه شود هم سفر کرد و هم پول درآورد؟ ‌ چطور می سازی ‌ کنیم. آشی شرکت فیلم ‌ های خود کار می ‌ ما در سفر به صورت آنالین با مشتری ها، کارمان را به ‌ هایش قدیمی هستند. ما آرام آرام با همان مشتری ‌ ی ‌ دارد و مشتر ماه در ۳ سال طول کشید. هر سال حدود ۵ سمت این سبک بردیم. این پروسه گیریم و باقی سال را در حال ادیت کردن هستیم. وقتی ‌ ها را می ‌ سوییس هستیم. فیلم ام چیزهای ‌ بینیم. من در کنار کار اصلی ‌ ها را حضوری می ‌ در سوییس هستیم مشتری ساز با ‌ مختلفی را برای پول درآوردن امتحان کردم. مثال مدتی دستبندهای دست کردم؛ االن هم در ‌ ساختم. از حیوانات خانگی مردم نگهداری می ‌ های گران می ‌ مروارید دهم. گاهی پیش آمده که در مزرعه و برداشت محصول کمک ‌ سفر این کار را انجام می کند تا در عوض آن از ‌ داند و تراکتور و… را تعمیر می ‌ ایم. آشی کارهای مکانیکی می ‌ کرده نویسد. دوست ‌ های مختلف می ‌ محصوالت مزرعه مجانی استفاده کنیم. آشی در مجله انگیز را هم ‌ سازی است اما کارهای هیجان ‌ دارم کارهای مختلفی بکنم، دانش ما فیلم کنیم. ‌ امتحان می ای داشت؟ ‌ ترین ریسک مشترکی که با هم انجامش دادید چه بود و چه نتیجه ‌ بزرگ های ‌ زندگی نرمال و روزمره را رها کردیم و دنبال خواسته دلمان رفتیم. این کار سختی خودش را دارد. چیزهایی را از دست دادیم و چیزهایی را به دست آوردیم. گاهی از دست خورم و اتفاقا بار سنگینی روی دوشم ‌ هاافسوسنمی ‌ ها بیشتر است؛ اما برای آن ‌ دادن بودند. مینیمال و ساده زندگی کردن را یاد گرفتیم. منظورم از ساده، حقیرانه نیست؛ گرایی را کم کنیم. یاد گرفتم چطور از فضای ‌ یعنی دنبال تجمالت نباشیم و مصرف هرچند کوچک، کارآمدتر استفاده کنم. دوستی و احترام به طبیعت و مراقبت از آن را یاد توانم تصور کنم که به زندگی عادی برگردم. ‌ گرفتم. اصال نمی کنند؟ ‌ کنید چرا مردم شما را فالو می ‌ از کی به اینستگرام آمدید و فکر می کنند برای مردم جالب است ‌ هایی که خار ج از ایران زندگی می ‌ . تماشای ایرانی ۲۰۱۵ از سال خواهند از خارج خبردار باشند؛ از طرفی من سبک زندگی جالبی دارم و خودم را ‌ چون می ها مرا به خاطر مثبت بودن، نترس بودن، زندگی در وَن و عشق ‌ هم پنهان نکردم. خیلی بین من و آشی دوست دارند. پرسندچیست؟ ‌ پرتکرارترین سوالی که فالورها از شما می کنید؟) ماشین ما سرویس بهداشتی خشک دارد؛ ولی برای حمام ‌ (چطوری حمام می کنیم. مواد شوینده ما موادی هستند که به طبیعت ضرر ‌ از طبیعت استفاده می ها هم مایع ظرفشویی ارگانیک داریم. در اروپا پر از کمپ سایت ‌ رسانند. برای ظرف ‌ نمی کنم و موهایم ‌ ها نباشد در ماشین آب گرم می ‌ و حمام عمومی است. اگر هیچ کدام از این کنم. در ایران از تمیزی ما تعجب ‌ شورم و بعد با حوله خیس بدنم را تمیز می ‌ را می توانی سفر کنی و تمیز هم بمانی. ‌ کردند؛ می ‌ می

پل چیست؟ ‌ نظرتان درباره شناختیم، اما وقتی آن را شناختیم حسابی ‌ راستش ما پل را نمی ها و تنوع موضوعات برایم جالب بود. یک ‌ خوشمان آمد. ادیت، رنگ های ‌ های مختلف با سبک زندگی ‌ اید و سراغ آدم ‌ بعدی نگاه نکرده اید. از شما ممنونم که این امکان را به مخاطبان دادید ‌ مختلف رفته که با سبک زندگی و سفر کردن ما آشنا شوند. امیدوارم موفق باشید.

23

www . polertebat . com

Powered by