POL Magazine No.13 USA

آخرین اخبار شرکت ‌ همانطور که از اسمش مشخص است، خبرنامه ایمیلی درباره (خبرنامه): قول ‌ تواند شامل نقل ‌ کند. محتوای این ایمیل می ‌ ای یک خبرنامه کفایت می ‌ شماست. هفته های مفید و... باشد. برای ‌ های مدیر، دعوت به یک همایش، لینک ‌ های راضی، صحبت ‌ مشتری های مشتریان داشته باشید. (در ادامه در مورد گرفتن ایمیل ‌ استفاده از این ابزار باید بانکی از ایمیل ها توضیح خواهیم داد.) ‌ از مشتری Newsletter

Video دهد که داستانی را به صورت تصویری تعریف کنید یا اطالعاتی را در ‌ ویدئو به شما اجازه می (ویدئو): ای صحبت ‌ کننده ‌ توانید در مورد هر چیز آموزنده یا سرگرم ‌ اختیار مخاطبقرار دهید.در ویدئوهامی دهد. اگر افراد مشهور با شما ‌ ها به شما اعتبار می ‌ ویدئو از افراد معتبر و مصاحبه با آن ‌ کنید. تهیه خودتان دست به کار شوید. باید آنقدر قوی باشید که بگویید من با اعتماد به ،‌ همکاری نکردند کنم. ‌ روم و برای خودم یا محصولم بازاریابی می ‌ نفس جلوی دوربین می

Podcast پادکست یک رادیوی اینترنتی است که در هر زمانی قابل گوش دادن است. این (پادکست): ابزار مختص کسانی است که در صنعت خودشان حرفی برای گفتن دارند. مخاطبان پادکست محتوا با پادکست محقق ‌ گویند، انقالب بعدی در حوزه ‌ شوند. متخصصان می ‌ روز بیشتر می ‌ روزبه تر است و ‌ شود (انقالب قبلی مربوط به ویدئو بود). تولید پادکست در مقایسه با ویدئو ساده ‌ می کنند. این ‌ های پرمخاطب می ‌ های رادیویی، اقدام به خرید پادکست ‌ کمتری دارد. اخیرا شبکه ‌ هزینه همکاری برای هر دو طرف سود دارد.

E-Book کننده است که شما خودتان ‌ حاوی مطالب مفید یا سرگرم PDF این ابزار یک (کتاب الکترونیک): توانید ‌ اید. کتاب الکترونیکی قدرت بسیاری در بازاریابی دارد. می ‌ به صورت اختصاصی تولید کرده های الکترونیکی رایگان به مشتری بدهید و هنگام دانلود از او بخواهید که ایمیل خود را ‌ کتاب های شما کمک ‌ مشتری بفرستید. این کار به ساخت بانک ایمیل ‌ وارد کند و شما کتاب را به ایمیل توانید برای بازاریابی ایمیلی از این اطالعات استفاده کنید. کتاب الکترونیکی ‌ کند. در آینده می ‌ می تواند کاتالوگ ‌ صفحه و دارای اطالعات مختصر و مفید است و می ۱۰۰ تا ۲ ً معموال کوتاه (حدودا محصوالت شما هم باشد.)

E-Magezine تواند آن را به صورت ‌ تری از کتاب الکترونیکی است. مخاطب می ‌ مفصل ‌ نمونه مجله الکترونیکی: آنالین ورق بزند یا آن را دانلود کند. محدودیتی برای مجله الکترونیکی وجود ندارد، شما حتی یکی ‌ توانید مطالب مجله را به صورت پست، در سایت خودتان هم منتشر کنید. داشتن مجله ‌ می هایی نیز برای شما خواهد ‌ ترین ابزارها برای بازاریابی غیرمستقیم است؛ اما مسلما هزینه ‌ از قوی تواند به صورت چاپی هم باشد، نکته اینجاست که باید حتما زیر مجموعه ‌ داشت. این مجله می یک برند باشد و فعالیت اصلی آن برند تولید مجله نباشد.

63

RadioJavan.com/POL

Powered by