POL Magazine No.13 USA

آ ثار شما بسیار زنانه و ظریف هستند، آیا این سبک پیغام خاصی دارد؟ هارابهنمایشبگذارم.خوشحالیوناراحتی ‌ کنم احساسات خانم ‌ من سعی می های زن مدرن و نمادهای سنتی هستند. ‌ و... . تمام کارهای من ترکیبی از نشانه ها را زنده نگه ‌ کنم آن ‌ نمادهایی که در حال از بین رفتن هستند و من سعی می زنانه و تلفیقی از ‌ توانم روحیه ‌ کنم چون خودم یک زن هستم می ‌ دارم. فکر می شکننده بودن و ظرافت را در کنار قدرت و مستقل بودن نشان دهم. اخیر چه بود؟ ‌ ترین افتخار مونا در دهه ‌ بزرگ اینکه مردم چه ایرانی و چه خارجی مرا دوست دارند و من توانستم یک گالری های محلی آمریکایی را ‌ کوچک در کشور غریب داشته باشم. کارهای آرتیست کنم. ‌ گذارم و تدریس می ‌ در این گالری به نمایش می تواند کمبود استعداد و خالقیت ‌ کنید تحصیالت در زمینه هنر می ‌ فکر می را جبران کند؟ به هر حال وقتی کسی وارد هنر شده، حتما زمینه یا عالقه به هنر داشته است تواند به موفقیت برسد. پایه ‌ و با تحصیل در این رشته و کسب مهارت می خالقیت در وجود همه وجود دارد، فقط باید روی آن کار کرد و از درون به بیرون هدایتشکرد.

کنید و معموال روزی چند ساعت؟ ‌ چند سال است که نقاشی می های کار کردنم بستگی به موقعیت روحی و ‌ سال به صورت جدی. ساعت ۱۲ پایه نقاشی هستم و اگر کسی با من کاری ‌ بار پشت سه ۲ ام دارد. در هفته ‌ کاری شوم، چون عاشق این کار هستم. ‌ نداشته باشد، متوجه گذر زمان نمی شما نقاش بوده؟ ‌ کسی در خانواده کرد و از همان دبستان مرا ‌ خیر؛ ولی مادرم همیشه کارهای هنری مختلف می به کالس نقاشی برد و همیشه مشوق من بود. ها و نقاشی بگویید. ‌ حس درونی خودتان در بازی با رنگ ‌ لطفا درباره دهد. تا وقتی کار ‌ احساس اینکه در حال خلق چیزی هستم به من هیجان می دهم. در آخر هم احساس شادی، ‌ ها را ادامه می ‌ به دلم ننشیند بازی با رنگ کنم. حس درونی هنرمند در آفرینش یک اثر خوب ‌ سرزندگی و آرامش می کند. اگر کار با دل و جان انجام شود، به چشم و دل بیننده ‌ نقش بزرگی ایفا می نشیند. ‌ می تواند چه چیزهایی را در درون انسان تغییر دهد؟ ‌ هنر و به طور خاص نقاشی می کند؛ آرامشی ‌ شود. یک آرامش درونی ایجاد می ‌ دید فرد به اطراف عوض می کاهد و یک نوع ‌ تواند به وجود بیاورد. از استرس و خشم می ‌ که فقط هنر می مدیتیشناست.

ترین تفاوت فضای هنری در ایران و آمریکا چیست؟ ‌ اصلی آزادی در خلق کردن و کشیدن بدون اینکه بخواهید محدود به چیزی باشید. کنید؟ آیا قصد دارید ‌ شرت و قاب موبایل چاپ می ‌ چرا آثارتان را روی تی مخاطب را با هنر درگیر کنید یا فقط یک کار جانبی است؟ خواهم هنر وارد زندگی مردم شود. شاید مردم نتوانند ‌ تا حدودی بله، می شرت یا قاب موبایل از آن کار ‌ توانند یک تی ‌ یک تابلوی گران را بخرند، ولی می شود. ‌ داشته باشند. به نوعی تبلیغ برای کار اصلی نیز می مجله پُــل چیست؟ ‌ نظر شما درباره کامل و مفیدی است و خوشحالم که افتخار حضور در این مجله را داشتم. ‌ مجله

61

RadioJavan.com/POL

Powered by