POL Magazine No.13 USA

شوید؟ توصیه شما به کسانی که ‌ اگر به عقب برگردید باز هم بالگر می خواهند بالگر شوند چیست؟ ‌ می سال به ۱۵ شوم. حتی اگر بتوانم ‌ سال قبل برگردم، باز هم بالگر می ۳ بله اگر به شدم؛ چون دیر شروع کردم. کسانی ‌ عقب برگردم هم شاید آن موقع بالگر می خواهند بالگر شوند باید پوست کلفت باشند، زود تسلیم نشوند، ‌ که می نفس داشته باشند و بدانند که مسیر سخت است. ‌ پشتکار و اعتماد به ترین چیزی که در مسیر بالگر شدن یاد گرفتید چه بود؟ ‌ مهم اول از همه یاد گرفتم به هر کسی اعتماد نکنم. بعد هم یاد گرفتم محکم باشم. های اجتماعی چیست؟ ‌ به نظرتان بهترین و بدترین چیزها در مورد شبکه بهترین چیز پیدا کردن دوستان خوب و افراد مفید است. بدترین چیز هم شوند. دوست ندارم ‌ وجود افرادی است که الگوی بدی برای جوانان می دخترم این چیزها را ببیند.

تان در تهران برایمان بگویید. ‌ لطفا درباره مستر کالس توانستم در این رویداد مخاطبانم را از نزدیک ببینم و بغلشان کنم؛ این اتفاق ها از شهرهای دور آمده بودند و وقتی دیدمشان بغض ‌ خوبی بود. برخی از آن کردم. پیجم مانند کتاب آرایشی و پر از نکته است و این ورکشاپ هم بیشتر دیدار بود؛ اما باز هم هر چه در توان داشتم گذاشتم و ترندهایی که در ‌ بهانه مستر کالس ماریو یادگرفته بودم را آموزش دادم. اگر مشکلی پیش نیاید کنم. ‌ دوباره مستر کالس را در ایران برگزار می مجلهپُــلچیست؟ ‌ نظرتاندرباره صدف بیوتی ‌ نام شما را شنیده بودم، اما کامال آشنا نبودم تا وقتی که مصاحبه های ایرانی مصاحبه ‌ را دیدم و توجهم جلب شد. خوب است که با استعداد ها برای جوانان ایرانی مفید است. از هر مصاحبه ‌ کنید؛ چون خواندن آن ‌ می العاده ‌ فوق ‌ کننده خواهد بود. مجله ‌ ها کمک ‌ چند نکته هم بیاموزند، برای آن گویم. ‌ های خوبتان به شما تبریک می ‌ مفیدی است و برای ایده

به عنوان یک مادر، اینستگرامر بودن اختاللی در زندگی شما ایجاد نکرده است؟ کردم آن طور که باید به دخترم رسیدگی ‌ اوایل بله. تا حدی که خودم حس می برداری و ادیت برایم چالش بودند و تجربه نداشتم. ‌ کنم. در ابتدا فیلم ‌ نمی کردم. االن کارم را با قاعده و ساعت ‌ ساعت وقت صرف این کارها می ۱۵ روزی کنم. ‌ برم و آن را مدیریت می ‌ پیش می پیش آمده که چیزی را منتشر کنید و به فکر پاک کردن آن باشید؟ چرا؟ کنم این اتفاق برای همه افتاده باشد. محتوایی در مورد سالمت ‌ بله. فکر می پوست ساختم و حس کردم کار من آرایش است و متخصص پوست نیستم و آن را پاک کردم.

49

RadioJavan.com/POL

Powered by