POL Magazine No.13 USA

خودتان بگویید؟ ‌ رژیم کیتو و تجربه ‌ درباره این رژیم سرشار از پروتئین و چربی، اما با کربوهیدرات بسیار کم است. روزانه بلکه بادام و…! حتما ؛‌ درصد کربوهیدرات دارید، آن هم نه شکر و میوه ۵ حدود باید تحت نظر دکتر تغذیه باشید؛ من زیر نظر دکتر نبودم و بدنم ضعیف شد. این رژیم برای من هم خوب و هم بد بود. حس خوبی داشتم و انرژی ‌ تجربه شد. وزن خوبی هم کم کردم، اما روی عضالت بدنم تاثیر ‌ زیادی در بدنم آزاد می منفی داشت و احساس درد داشتم و به آن خاتمه دادم.

پرسندچیست؟ ‌ پرتکرارترین سوالی که از شما می پرسند. در مورد این ‌ پودر زدن سوال می ‌ درصد در مورد کانسلیر و کرم ۷۰ ام. ‌ موضوعات ویدئو هم ساخته روتینپوستشماچیست؟ بار این کار را ۲ شورم. اگر میکاپ زیاد داشته باشم ‌ ها اول صورتم را می ‌ شب های مخصوص پاک کردن پوست و یک بار با ‌ دهم؛ یک بار با روغن ‌ انجام می روز سرم ۳ ای ‌ زنم. هفته ‌ ژل شستشو صورت. بعد کرم مخصوص پوستم را می بار در هفته هم الیه ۳ . زنم که برای از بین بردن لک خوب است ‌ می C ویتامین کنم. ‌ ها هم همیشه ضد آفتاب استفاده می ‌ زنم. صبح ‌ بردار می ها درمورد پوست و موی خود ‌ ترین اشتباهی که خانم ‌ به نظر شما متداول کنندچیست؟ ‌ می شورند و روزها ضد آفتاب ‌ ها پوست صورت خود را نمی ‌ ها هنوز هم شب ‌ خیلی روند، نباید ضد آفتاب بزنند. ‌ کنند چون از خانه بیرون نمی ‌ زنند. فکر می ‌ نمی بهتر است کمتر از سشوار و اتوی مو استفاده کنید. شعار شمادر زندگیچیست؟ زیبایی یک زن درون اوست. اوایل این جمله را باالی پیجم هم نوشته بودم. زیبایی یک خانم در چیست؟ اعتماد به نفس و زیبایی درون. وقتی درونت زیباست، صورتت هم زیبا شود. شاید خانم زیبایی را ببینید که درون زیبایی ندارد و دوست داشتنی ‌ می هم نباشد. ممکن است اجزای صورت زیبا نباشد، اما به خاطر اخالق زیبا، آن خانم زیبا دیده شود. جراحی زیبایی چیست؟ ‌ نظرتان درباره مخالفتی ندارم، اما اگر لزومی ندارد انجام ندهید. فقط در صورتی که ایراد واضحی دارید، آن را اصالح کنید.

تواند روحش را جوان نگه دارد؟ ‌ یک خانم چطور می اید و از این موضوع خوشم ‌ تان را با فکر مطر ح کرده ‌ مشخص است که سواالت رسم. به ‌ تر به نظر می ‌ گویند که جوان ‌ ها می ‌ ساله هستم و خیلی ۴۰ آید. من ‌ می تان را زنده نگه دارید تا شکسته نشوید. تا جایی که ‌ نظرم باید کودک درون تان جوان بماند. ‌ توانید اعتماد به نفس خودتان را باال ببرید تا دل و روح ‌ می صحبتشمابادخترانجوانیکهبهآرایشاعتیاددارند،چیست؟ هاست. اما پیام ‌ های ایرانی عاشق آرایش هستند و این سرگرمی آن ‌ خانم کنم ‌ من این است که هر روز این کار را نکنید. خودم هر روز آرایش نمی پودر به ‌ و این به سالمت پوست من کمک کرده. اگر به جای خرید کرم تان برسید، نیازی به آرایش ندارید. حتی اگر شده یک روز در هفته ‌ پوست آرایش نداشته باشید.

المللے ‌ مجله فارسے زبان بین مجله پـــــــل،

48

Powered by