POL Magazine No.11 USA

نمایشش را در فضایی شبیه به جنگل بازسازی کرد. علت این کار Dior های زیست محیطی، مبارزه با پالستیک و احترام به ‌ حمایت از فعالیت های این کالکشن دیور کامال کالسیک با گلدوزی، ‌ طبیعت است. لباس ها به سبک فرانسوی و ‌ های توری بودند. آرایش مدل ‌ دوزی و پارچه ‌ الیه بسیار کم بود و همه چیز را طبیعی نگه داشته بودند.

در فضــای مجــازی Versace تصاویــر زیادی از فشن شو پخش شدند و علت هم حضور جنیفر لوپز در نمایش بود دهیم. الگوی جنگلی و ‌ که در ادامه در مورد آن توضیح می شدند. بخشی ‌ های سبز روی دیوارهای سالن دیده می ‌ برگ هــای ایـن کالکشــن یکدست سیاه بودند و باقــی ‌ از لباس ها هم از لباس جنیفر الهام گرفته شده بودند. ‌ آن جالب است که ورساچه برای فشن شو مردانه خود از فضایی ‌ هــای صورتــی و ‌ صورتــی، یک فــراری مشکــی با تزئینات گل آید این برنــد سعی ‌ های خانم استفــاده کرد؛ به نظر می ‌ مدل دارد که شکاف جنسیتی را در محصوالتش کم کند.

های ‌ کامال ساده بود؛ اما مجموعه لباس Celine فضای فشن شو آن قوی طراحی شده بودند. این برند هم یکی از برندهایی بود که را زنــده کرده بود. ایــن برند سعــی داشت ۷۰ و ۶۰ هــای دهـه ‌ سبک تصویری باهوش و بدون آرایش از زنان پاریسی ارائه دهد.

از Balenciaga کالکشن بهـــاری برند ‌ های ‌ لباس زنان سیاستمدار، یونیفورم ‌ اداری و لباس های رسمی الهام گرفته ‌ شده بود؛ به همین دلیـل شایـد کمـی ‌ رسید. فضای ‌ مردانه و خشک به نظر می ‌ نمــایـش یک دست آبـــی و شبیــه بـه ‌ فضاهای سیاســی و اداری بود.

41

Powered by