POL Magazine No.11 USA

دهند؟ ‌ ها رخ می ‌ سفرهای کاری شما چه هدفی دارند و چه اتفاقاتی در آن اول سفرهایی هستند که ‌ بندی قرار دارند. دسته ‌ دسته ۳ سفرهای من در کنند تا برند یا محصول جدیدی را به ‌ از طرف یک برند آرایشی دعوتمان می مخاطبانمان معرفی کنیم. دسته دوم سفرهایی است که به خاطر کمک اند؛ مثل سفری که از طرف دولت ‌ شده ‌ به توریسم کشوری تدارک دیده سوم هم سفرهایی هستند که ‌ ازبکستان به این کشور داشتیم. دسته هایی ‌ شوند. برای مثال کنفرانس ‌ ها انجام می ‌ برای شرکت در کنفرانس دیجیتال مارکتینگ و اینفلوئنسر مارکتینگ هستند. این ‌ که در زمینه دهند. پیش آمده که ‌ بیزینس به ما می ‌ ها اطالعات خوبی درباره ‌ کنفرانس های دیگران به آنجا ‌ ام یا صرفا برای استفاده بردن از صحبت ‌ سخنران بوده شویم تا بعدا ‌ ها با اینفلوئنسرهای دیگر هم آشنا می ‌ ام. در این مراسم ‌ رفته ها همکاری کنیم. ‌ تر با آن ‌ بتوانیم راحت اید؟ ‌ چه کشورهایی را دیده ترکیه، امارات، قطر، ازبکستان، مالزی، فرانسه، ایتالیا، موناکو، هلند، ام. ‌ مکزیک، آمریکا و انگلیس را دیده

دهد؟ خودتان خودآموز این کار را یاد ‌ ادیت ویدئوها را چه کسی انجام می اید؟ ‌ گرفته های سفر را ‌ دهم. ادیت والگ ‌ ادیت ویدئوهای آرایشی را خودم انجام می کند. ‌ دادم، اما حاال همسرم علی به من کمک می ‌ هم اوایل خودم انجام می من وقت کافی ندارم و علی در این کار بهتر از من است. خودم ادیت را از اینترنت یاد گرفتم. البته چند جلسه کالس هم رفتم؛ اما چون زمان شدند. به آرایش عالقه داشتم اما ‌ در آن زمان عالیقم خیلی سریع عوض می های ایرانی ‌ خانواده من موافق آرایشگر شدن من نبودند. بیشتر خانواده خواهند که فرزندانشان دکتر و مهندس و وکیل شوند. خودم ‌ همیشه می خواست جراح پالستیک ‌ به آرایش خیلی عالقه داشتم. مدتی هم دلم می های ‌ خواندن درس ‌ ها را زیباتر کنم؛ بعد دیدم که حوصله ‌ شوم که آدم سخت را ندارم. بعد به معماری فکر کردم و سپس تصمیم گرفتم که شیمی لوازم آرایشی تاسیس کنم. ‌ بخوانم تا با تحصیالتم کارخانه اید؟ ‌ هایی برداشته ‌ آرایشی چه قدم ‌ برای تاسیس کارخانه اجازه بدهید که پاسخ این سوال را بعدا به چشم ببینید و من زیاد چیزی آن لو ندهم. ‌ درباره ها با برنامه من جور نبود، بیخیال کالس شدم. ‌ کالس وقتی نوجوان بودید دوست داشتید چه کاره شوید؟

حضور رویاستیج کان آرزوی ‌ اصلی بیوتی هر میکاپآرتیسیت است.

سال بعد به کجا برسید؟ ۵ دوست دارید امیدوارم حمل بر خود ستایی نشود، اما دوست دارم این محبوبیت و رابطه دانم تا آن موقع اینستگرامی ‌ خوبی که با مخاطبانم دارم حفظ شود. نمی باشد یا نه، اما دوست دارم رابطه ما حفظ شود. هدف نهایی صدف در کارش چیست؟ کنم، دوست دارم در لحظه کارم را به خوبی ‌ خیلی به هدف نهایی فکر نمی انجام دهم و کاری که دوست دارم را انجام دهم. یک سری برنامه و هدف ها هدف نهایی نیست. در این مدت آنقدر سورپرایز ‌ دارم؛ اما اسم آن فایده است. ‌ کنم اگر به هدف نهایی فکر کنم هم بی ‌ ام که فکر می ‌ شده افتد و ممکن است اصال اتفاقاتی بهتر از چیزی که در ذهنم ‌ هزار تا اتفاق می است بیوفتند.

13

Powered by