POL Magazine No.14 USA

کنید؟ ‌ با چه برندهای لوازم آرایشی کار می کنم بیشتر با برندهایی ‌ کنم. اما اخیرا سعی می ‌ تقریبا با همه برندها کار می اند، کار کنم. ولی به ‌ هستند و روی حیوانات تست نشده cruelty-free که kryolan و Ben Nye اقتضای شغلم بیشتر باید با مواد گریم کار کنم که برند کنم. ‌ ها استفاده می ‌ برندهایی هستند که من برای کار گریم بیشتر از آن ها و یا برندهایی کار کردید؟ ‌ با چه پروژه بود Vancouver Fashion Week شان ‌ ترین ‌ های زیادی کار کردم. معروف ‌ با پروژه شوهای چند طراح مد و تلویزیون ‌ که دوبار در آن فعالیت داشتم. برای فشن Vancouver Fashion Week اسپانسر NYX پرواز هم کار کردم. همیشه برند ‌ های فشن بیشتر با این برند کار کردم. ‌ است که به همین دلیل در ایونت الگوهای شما در این حرفه (قدیمی و جدید) چه کسانی هستند؟ که تهیه کننده، کارگردان و میکاپ Ryan Nicholson استادی داشتم به نام آرتیست بود و در هالیوود هم کار می کرد. کارها و سبک زندگی او برایم بسیار کنم ‌ بخش بود. در ایران کارهای استاد عبداهلل اسکندی عزیز را دنبال می ‌ الهام واقعا برایم یک الگوی Dick smith بخش است. همچنین ‌ و خیلی برایم الهام بزرگ و خوب است.

روند روزانه مراقبت از پوستتان چیست؟ از یک شستشو دهنده خوب که مناسب پوست خودم است استفاده کنم. سپس از اسپری آبرسان پوست و یک سرم ضدچروک استفاده ‌ می کنم. در روز از یک کرم مرطوب کننده که حتما دارای ضد آفتاب باشد و ‌ می کننده و از بین برنده لک باشد را به کار ‌ در شب، کرم شب که معموال روشن ترین بخش روند روزانه استفاده از ضدآفتاب و شستن صورت در ‌ برم. مهم ‌ می شب و استفاده از تونر است. کدام میکاپ آرتیست مشهور جهان را بیشتر دوست دارید؟ آیا از سبک گیرید؟ ‌ شان الهام می ‌ کارهای ها صدف بیوتی را خیلی دوست دارم. ولی کال از کارها و ‌ در بخش بیوتی از ایرانی گیرم و سعی ‌ آید و از کارهایش الهام می ‌ خیلی خوشم می Jeffree Star خالقیت را هم دوست دارم، James Charles ها را انجام بدهم. همچنین ‌ کنم آن ‌ می خیلی فانتزی و متفاوت است.

کنید در این کار، چه فاکتوری بیش از همه برای رسیدن به یک ‌ فکر می جایگاه مشخص الزم است؟ چندین فاکتور مهم وجود دارد. اول احترام به درخواست، سلیقه و نظر خواهد در مهمانی شرکت ‌ مشتری است. مثال نظر عروس و یا هر کسی که می کند، اهمیت دارد. همچنین در بخش گریم، احترام صد در صد به نظر طراح، تهیه کننده و یا کارگردان فیلم. همینطور صداقت و رو راستی با کسی که روی روز بودن در ‌ دهیم، بسیار اهمیت دارد. نکته دیگر به ‌ اش کار انجام می ‌ چهره صنعت زیبایی است. همیشه باید جدیدترین محصوالت و موارد را بشناسیم تا مشتری، هنرپیشه و یا مدل، از اینکه با ما کار کرده است، خوشحال باشد. دو فاکتور مهم دیگر، پشتکار خیلی زیاد و نا امید نشدن است. کدام کار خودتان را تا به امروز از همه بیشتر دوست داشتید؟ توانم انتخاب کنم. ولی آن کاری که ‌ همه کارهایم را واقعا دوست دارم و نمی ام را خیلی بیشتر ‌ خانمان و کسی که اعتیاد دارد، درآورده ‌ خودم را به شکل بی دوست دارم.

المللے ‌ مجله فارسے زبان بین مجله پـــــــل،

54

Powered by