POL Magazine No.14 USA

گیرید؟ ‌ در این کار از چه چیزهایی و چگونه الهام می آموزد که از ‌ کند، می ‌ وقتی یک نفر در رشته طراحی و اجرای گریم و میکاپ تحصیل می همه چیز الهام بگیرد. چیزهایی مانند طبیعت، یک آهنگ و یا یک شخصیت. من خود ها ‌ گیرم. وقتی این موسیقی ‌ های مختلف نوستالژی الهام می ‌ به شخصه خیلی از آهنگ گیرد که دوست دارم ‌ کنم، ناخودآگاه، کاراکتر و شخصیتی در ذهنم شکل می ‌ را گوش می کنم که آن ‌ آن را روی صورت خود و یا دیگری به صورت میکاپ پیاده کنم. احساس می موزیک برای من کامال به صورت یک شخصیت درآمده است. به طور کلی ما در این رشته یاد گرفتیم که در هر میکاپی، چه در فیلم و چه تئاتر، از چیزهای مختلف الهام بگیریم. حتی ممکن است از یک داستان الهام بگیریم. چند فاکتور مهم برای این کار وجود دارد. مانند اینکه آن کاراکتر کجا زندگی کرده، چند سالش است، سالمت جسمی و روحیه اش در چه وضعیتی است، آیا انسان الکلی و یا سیگاری است، کارش سخت بوده و یا در فضای باز کار کرده، یا اینکه در فضای بسته و اداری بوده. زیرا همه این موارد گذارد. ‌ در چین و چروک ها و میمیک صورت و پوست تاثیر می

ها و جوایزی که تا به حال کسب کردید، چه بوده است؟ ‌ موفقیت Vancouver Fashion Week زمانی که هنوز دانشجو بودم، برای نفر، شانزده نفر به عنوان 120 ً رزومه فرستادم و از میان حدودا ها بودم. حضور ‌ میکاپ آرتیست انتخاب شدند که من نیز جزو آن در آن رویداد شروع بسیار خوبی برای من بود. زیرا با طراحان لباس و عکاسان خوبی آشنا شدم که بعدها این آشنایی منجر به همکاری شد. همچنین در این رویداد امکان ارتباطات بسیار خوبی برای من فراهم شد و شروع خوبی برای من بود. به طور کلی دو بار میکاپ بودم و بعد از آن شروعی Vancouver Fashion Week آرتیست ها و یا فشن ‌ برای من بود تا بتوانم برای طراحان لباس، فوتوشوت شوهایشان میکاپ و طراحی کنم. فارغ التحصیل شدم و یک پروژه نهایی 2019 در ماه مارچ سال برای فارغ التحصیلی انجام دادم که در آن زمان متوجه شدم در المللی میکاپ برگزار خواهد شد. همه ‌ نیویورک یک مسابقه بین توانستند کارهایشان را همراه با مشخصات و جزئیات برای ‌ می های مختلفی ‌ شرکت در مسابقه بفرستند. این مسابقه بخش ها مربوط به دانشجویان بود. من هم پروژه کالج ‌ داشت که یکی از آن را برایشان فرستادم و با اینکه اصال انتظارش را نداشتم، در کتگوری ‌ های ویژه) ‌ ( بهترین گریم جلوه Best special effects makeup شدم. ۲۰۱۹ المللی صنعت زیبایی در سال ‌ فینالیست مسابقه بین در 2020 این موفقیت به قدری به من انگیزه داد که دوباره در سال همان مسابقه شرکت کردم. ولی این بار در کتگوری گریم زخم حضور داشتم. روی دستم یک زخم سوختگی ایجاد کردم و برای برنده جایزه 2020 شرکت در مسابقه فرستادم. خوشبختانه سال المللی صنعت زیبایی در بخش بهترین گریم زخم شدم. عنوان ‌ بین است که International beauty industry awards این مسابقات برنده جایزه شوم. 2020 در سال Injury makeup توانستم در بخش هایی که در زمینه میکاپ داشتم معدلم ‌ همچنین یکی از موفقیت التحصیل شدم و این خیلی برایم ‌ از کالج فارغ 98 بود که با نمره ارزشمند بود.

دوست دارید کدام سلبریتی هالیوودی را میکاپ کنید و چرا؟ دوست دارم بتوانم روی چهره چندین هنرپیشه هالیوودی میکاپ انجام بدهم. مثال گریمی شبیه فیلم ماسک را اجرا کنم. همچنین Jim Carrey دوست دارم روی صورت یک میکاپ زخمی و مشت خورده در Sylvester Stallone دوست دارم روی صورت بوکس انجام بدهم. ای از نظر شما باید چه خصوصیاتی داشته باشد؟ ‌ یک میکاپ حرفه در بخش زیبایی، میکاپ با بخش گریم خیلی تفاوت دارد. اول اینکه بهترین میکاپ در یک گریم خوب، مثال گریم کهنسالی، زخم و کبودی و یا هر چیز دیگر، مدلی است که برق آمیز استفاده نشود و ‌ ها به صورت اغراق ‌ زیادی نداشته باشد و مصنوعی نباشد. از رنگ بیننده متوجه مصنوعی بودن کار نباشد. همچنین به نظرم در بخش زیبایی، بهترین میکاپ کاری است که چهره شخص را تغییر ندهد و آن حالت طبیعی و نرمال صورت را حفظ کند و هر شخصی را به زیباترین شکل همان شخص درآورد.

53

RadioJavan.com/POL

Powered by