POL Magazine No.14 USA

ترین ‌ های دیجیتال و اینفلوئنسرها، مهم ‌ در عصر پاندمی، پلتفرم های خالقانه برای ‌ های جهان مد هستند و به دنبال راه ‌ ویترین باشند. ‌ نمایش هر چه بهتر محصوالت مختلف به مخاطب می این روش بستر جدیدی برای عرضه تولیدات برندها به مخاطب است. اما هنوز این مشکل که چطور محصول را به صورت های آنالین، ‌ بعدی نمایش دهند، وجود دارد. جدا از نمایش ‌ سه برندهای معتبر برای ماندن در اذهان مخاطب خود، شروع های هنگفت به ‌ ها کردند و با اهدای رقم ‌ به همکاری با خیریه گذاری ‌ های خیریه، در واقع به نوعی برای تبلیغات سرمایه ‌ سازمان گیری ‌ توان گفت که واکنش صنعت مد در برابر همه ‌ کنند. می ‌ می از اقدامات خیرخواهانه برندهای مهم و لوکس گرفته Covid19 باشد. ‌ های مد می ‌ تا دیجیتالی شدن هفته

2020 هفته مد میالن که در ماه جوالی 2020 در هفته مد میالن های ‌ برگزار شد، طراحان پیش کلکسیون را به نمایش 2021 بهار و تابستان شو، هفته ‌ گذاشتند. عنوان این فشن مد دیجیتال میالن بود. این یکی از اولین شوهای دیجیتالی بود که بعد از ‌ فشن شیوع ویروس کرونا، در جهان برگزار شد و مورد استقبال قرار گرفت. چون همه مخاطبین از هر طبقه اجتماعی و توانستند در ردیف اول ‌ اقتصادی می واک را تماشا کنند. افراد ‌ بنشینند و کت امکان این را داشتند تا مراسمات را در های اجتماعی، مثل فیسبوک، ‌ شبکه اینستگرام، یوتوب و... دنبال کنند.

Giorgio Armani

shanghai fashion week

شوی دیجیتال در دوران پاندمی ‌ اولین فشن را به صورت آنالین به تصویر 2020 ، کلکسیون پاییز و زمستان Covid19 هفته مد شانگهای بعد از پاندمی برند و 150 عنوان اولین ایونت دیجیتالی هفته مد جهان شناخته شد. بیش از ‌ واک به ‌ کشید و این کت های آنالین ‌ واک ‌ های آنالین معتبر برای فروش عرضه کردند. کت ‌ های خود را از پلتفرم ‌ طراح، کلکسیون یکی از برندهایی Pinko . میلیون بازدید رسید 11 میلیون بازدید آغاز شد و تا پایان کار به 2.5 در ابتدا با ، مدیرعامل و موسس این برند گفت: «این Negra . است که در هفته مد آنالین شانگهای حضور داشت کلکسیون خطاب به زنان مدرن، با اراده و با اعتماد به نفس جهان طراحی شده است». او افزود: «تاثیر ای به این مهمی و با ‌ هفته مد دیجیتال در جهان بسیار مثبت بود. تعجب من از این است که چطور پروژه ریزی و اجرا شد و مورد توجه نیز قرار گرفت». ‌ قدرت تاثیرگذاری باال در مدت زمانی کوتاه برنامه شوی آنالین برای ترویج ‌ زیست است، در جریان فشن ‌ که از حامیان محیط Rothy همچنین برند کفش محصوالت و بیان حکایت کلکسیون خود از پخش زنده استفاده کرد. هفته مد شانگهای نه تنها شان در دوران کرونا ارائه داد، ‌ های تجاری ‌ فضایی برای طراحان نوظهور و مستقل، برای ادامه فعالیت هایی نظیر علی بابا بازدید ‌ میلیون کاربر فعال متصل کرد که از سایت 800 ها را ماهانه به بیش از ‌ بلکه آن های خالقانه جدیدتری ‌ می کنند. این رویداد همچنین برندها و طراحان مد را تشویق کرد تا به دنبال راه برای ارتباط با مخاطبان خود باشند.

49

RadioJavan.com/POL

Powered by