POL Magazine No.14 USA

دختر قویچطور دختریاست؟ پذیرد و با ‌ هایش را می ‌ به نظر من جنسیت ندارد. کسی که ضعف دارد ‌ ها قدم برمی ‌ کند و برای درست کردن آن ‌ هایش آشتی می ‌ زخم انسان قوی است. هایی دارید که شما را به اینجا رسانده است؟ ‌ گی ‌ چه ویژ نقص را نداشتم و سعی ‌ کنم چون از خودم انتظار یک آدم بی ‌ فکر می هم نکردم همچنین تصویری از خودم به مخاطبم القا کنم. در کنار وقت اهل رقابت نبودم و درگیر ‌ کنم اینکه هیچ ‌ ها فکر می ‌ این حسادت نشدم باعث شد راهم را از دید خودم درست بروم.

در دوران مجردی تفکری داشتید که االن تغییر کرده باشد؟ کنم. حتی یک بار با یکی از دوستانم ‌ بله مثال مطمئن بودم که تا سن باال ازدواج نمی ای امضا کردیم که در آن قید کردیم هرکس اول ازدواج کند باید هزار دالر به آن ‌ نامه یکی بدهد و من آنقدر مطمئن بودم که اصرار داشتم هزار دالر را به پنج هزار دالر تغییر چرخد که خودت هم ‌ ها دنیا جوری می ‌ بدهیم. اما واقعیت این است که بعضی وقت ریزی انجام شد. آن ‌ کنی. پروسه ازدواج من هم خیلی سریع و بدون برنامه ‌ تعجب می وقت حرفی از ازدواج نزدیم. اما چون ‌ هم در حالیکه ما در دوران دوستی و آشنایی هیچ خواستند عروسی من را ببینند، به همین خاطر ‌ پدرم درگیر بیماری سرطان بود و می اش بدون اطالع من به ایران آمدند و مسیر خواستگاری تا نامزدی و ‌ عماد و خانواده عقد تنها دو هفته طول کشید. ای از آشنایی با عماد دارید؟ ‌ خاطره اش را با خودش ‌ ای از روز عقدم را بگویم. در روز عقد شناسنامه ‌ اجازه بدهید خاطره اش در گاوصندوق ‌ کرد نیازی نیست و شناسنامه ‌ به محضر نیاورده بود چون فکر می هتل محل اقامتش بود و هتل هم به هیچکس جز خودش اجازه ورود به اتاق و داد و محضر هم پُر از مهمان بود. به همین خاطر آقای ‌ برداشتن شناسنامه را نمی خوانم ‌ ها معطل نشوند خطبه عقد را به اشتباه می ‌ عاقد گفتند من برای اینکه مهمان (گویا یک قسمت را جا به جا کردند)، اما شما یادتان باشد که این خطبه غلط خوانده شده و شما زن و شوهر نیستید. هر وقت شناسنامه آمد بیاید و خطبه درست را بخوانیم که همین کار را کردیم.

ترین چیز در مورد کانادا چیست؟ ‌ باحال سال دارد و از نکات مثبتش، قدرت پذیرش باالی ۱۵۴ اینکه فقط مهاجران و چند فرهنگه بودن اینجاست که برایم بسیار جالب و ارزشمند هست. یعنی اگر در روز فقط یک ساعت قدم بزنید های فارسی، فرانسه، روسی، عربی، ‌ ها به زبان ‌ شنوید که آدم ‌ می کنند. ‌ هندی، چینی و... صحبت می نظرتان در مورد ترکیه چیست؟ برای مسافرت خیلی دوست دارم و از نزدیک بودن فرهنگشان با برم. تا حاال چندین بار به ترکیه سفر کردم ‌ فرهنگ ایرانی بسیار لذت می و پارسال با ماشین جنوب ترکیه رو گشتم که از بین شهرهایی که دیدم دالیان را خیلی دوست داشتم و بعد از آن استانبول و آالچاتی. گویید؟ ‌ اگر کسی بخواهد شبیه شما شود به او چه می گویم مرسی که به من لطف داری، اما قشنگی این دنیا به متفاوت ‌ می خواهم این است که اجازه ‌ هاست. اما تنها چیزی که از تو می ‌ بودن آدم ندهی سختی این روزها و تفکر اشتباه دیگران باعث شود از خوب هایی با دل ‌ بودن پشیمان بشوی، چون دنیای امروز خیلی به آدم بزرگ و بخشنده نیاز دارد. پل چیست؟ ‌ نظرتان در مورد مجله کردید شناختم. ‌ هایی که با اینفلوئنسرها می ‌ شما را بعد از مصاحبه های ایرانی ‌ ای، روی موضوعاتی که مجله ‌ برایم جالب است که مجله اند تمرکز کرده است. امیدوارم موفق باشید. ‌ دیگر کار نکرده

47

RadioJavan.com/POL

Powered by