POL Magazine No.16 Turkey

با هوش و نبوغ خود این موقعیت پیچیده و ناگهانی را به یک فرصت Alfred کردند، مبالغی در حد ‌ تبدیل کرد، به هر کدام از اشرافی که به او مراجعه می ها پیشنهاد ‌ ترین جواهرات آن ‌ سنت و چند دالر را برای بهترین و با کیفیت کرد. اشراف که از خشم حکومت جدید و مخالفتش با ‌ داد و خریداری می ‌ می فروختند و از ‌ می Cartier گری آگاه بودند، جواهرات خاص خود را به ‌ اشرافی فقط در طی چند روز به یکی از Cartier گریختند. این چنین بود که ‌ کشور می های فرانسه دست پیدا کرد. اگر چه قدرت کمونیستی ‌ ترین گنجینه ‌ با ارزش کامالً 1871 توان گفت در سال ‌ فقط چند ماه در فرانسه دوام آورد، اما می به موفقیت رسیده بود. سرانجام با رفتن "کومون پاریس" یک بار Cartier برای همیشه فرانسه تبدیل به جمهوری شد و مردم به آزادی رسیدند. در این هم آزاد بودند جواهرات و محصوالت خود را به راحتی Cartier و Alfred زمان ای که توان خرید آن را داشتند بفروشند. ‌ به بازار عرضه کنند و به طبقه به برندی تبدیل شد که هم انتخاب Cartier سال بعد از آن، 20 در طی افراد خاص را به دنبال داشت و هم طرفدارانی در عموم جامعه پیدا کرده جایی به ‌ به ‌ رسید. جا Rue Dela Paix نوبت به شوروم 1899 بود. در سال همراه شد. این مکان Alfred با موفقیتی فراتر از تصور خود Rue Dela Paix های ‌ ، مورد توجه بسیاری از اشراف و خانواده Cartier جدای از شهرت خود های ‌ ترین قطب ‌ سلطنتی بود و به همین دلیل خیلی زود به یکی از مهم در سال Louis جواهرات نه تنها در پاریس بلکه در دنیا تبدیل شد. پس از مرگ Cartier با کمک روحیه خانواده دوست خود، سه پسرش را وارد Alfred 1904 وارد کردند و Cartier ها و تفکرات خود را به ‌ کرد. هر کدام از پسرها قسمتی از ایده سالگی خود است. 175 گذاری کردند که امروزه در آستانه ‌ در نهایت برندی را پایه

برخی از بهترین قطعات و جواهرات تاریخ این هنر Cartier طی چهار دهه که کماکان از Tutti Frutti های ‌ را تولید کرد. عالوه بر دستبندها و گردنبند را که Maharaja of Patiala شهرت باالیی برخوردار هستند، این برند گردنبند الماس ساخته شده است را عرضه کرد. 3000 تقریبا از توان به تولید ساعت مچی اشاره کرد ‌ می Cartier های تاریخی ‌ از دیگر فعالیت همچنین اولین بار Cartier های جیبی شدند. ‌ که خیلی زود جایگزین ساعت پالتین را به دنیای جواهرات معرفی و وارد کرد که در ابتدا کار با آن بسیار دشوار کرد، تا جایی ‌ شخصا به تولید جواهرات با پالتین سخت، نظارت می Louis بود. تر از طال و نقره به بازار عرضه شد. ‌ تر و قوی ‌ که آلیاژی سبک به تاختن خود ادامه داد و شهرت بیش از پیشی Cartier پس از جنگ جهانی Cartier بدست آورد. شهرتی برآمده از کیفیت و اطمینان که خصلت همیشگی آن هم فقط به فاصله چند Alfred دلیل فوت دو پسر ‌ بوده است. در ادامه به را به دست گرفت و این تجارت Cartier به تنهایی سکان Pierre ماهاز یکدیگر، های پاریس، لندن و ‌ خانوادگی باقی ماند و فرزندان سه برادر مدیریت فروشگاه سرانجام Cartier 1964 در سال Pierre نیویورک را به عهده گرفتند. پس از مرگ Cartier صورت جداگانه گرفت. اگر چه ‌ ها به ‌ تصمیم به فروش هر کدام از شعبه همچنان نام و برند محبوب آن روزها بود اما دیگر هیچ ارتباطی با خانواده فقط توسط خانواده Cartier 1964 تا 1847 نداشت و در حقیقت از سال Cartier اداره شد و از آن به بعد این تجارت از حالت خانوادگی خارج شد. Cartier ، تصمیم به بازخرید Robert Hooke کنسرسیومی به مدیریت 1972 در سال که عضوی از قهرمانان مقاومت Robert گرفت، Cartier های ‌ تمام شعبه فرانسه در جنگ جهانی دوم بود، به دلیل محبوبیت و نفوذ خود موفق شد ها را بازخرید کند و سیستم را به حالت یک پارچه زمان خانواده ‌ تمام فروشگاه لذت Cartier بازگرداند. البته که او زمان زیادی نداشت تا از داشتن Cartier در یک تصادف رانندگی درگذشت. اما سیستم یکپارچه 1979 ببرد و در سال 120 فروشگاه در 200 اکنون Cartier ادامه پیدا کرد. Cartier آن پابرجا ماند و راه کشور دنیا دارد.

گرایی بیش از حد او بود. در تاریخچه ‌ کمال Louis و Cartier ترین دارایی ‌ بزرگ این برند آمده است که اگر یک قطعه مطابق با استانداردها و تصورات او پیدا همیشه به این Cartier برد. در موفقیت ‌ شد او تا صبح خوابش نمی ‌ نمی صورت ‌ های طراحی به ‌ ها و خانه ‌ شود که مدیریت تمام شعبه ‌ موضوع اشاره می شود. خصلتی که شاید در دیگر برندها زیاد ‌ یکسان و با یک کیفیت انجام می در Cartier شاهد آن نباشیم. همین موضوع یک نقش کلیدی در توسعه خارج از کشور داشت.

45

www . polertebat . com

Powered by